Turkish Tea Time

Viva, goed zeg!

Zal even een paar foto’s plaatsen van mijn huis… :slight_smile:

@cyn
Leuk om fotootjes te kijken, er is iig nog genoeg te doen.

@viva
Lekker al 6 kg kwijt, klasse hoor.
Ik moet ook weer beginnen…

@bloem
Gesprek gehad maar helaas hebben ze niets losgelaten, dat is nou weer jammer.
Wanneer hoor je wat, hebben ze dat wel gezegd?

@beps
Weer een tankini gescoord, als het maar niet zo’n verslaving wordt als de bh’s. :wink:

@raak
De werklui bijna klaar en dan kan de grote schoonmaak beginnen.
Heb je J. het goede nieuws van de badkamer al verteld?

Mogge ladies.

Tja, kan toch nog niet in de BK zijn, want is nog bezet door de kostganger ;), dus eerst maar weer een bakkie doen en dan even de rituelen afwerken.

@Cynthia: Oh meid… wat een werk he. Maarja… dan heb je straks ook wat en och echt haast heb je toch ook niet, maar een beetje doorwerken zal wel fijn zijn. Mooie keuken hoor.

@Raak: Jij nog heel even en dan ook ff hard aan de kuis en dan zal het resultaat echt zichtbaar zijn. Zet even een stofbrilleke/mondkapje op dan. lol2

@Viva: Goed hoor. Ik moet er ook weer even wat aan doen, maar dan wat meer in beweging komen, want eten doe ik toch al niet zoveel, maar zit natuurlijk wel meer stil sinds ik niet meer werk en om nu de hele dag thuis te kuisen/poetsen, daar heb ik ook altijd geen zin in. Hihihi. Ik ga vanaaf wel weer wandelen met de buurtjes.
Maar ik vind het knap van je hoor!!! :thumbsup: Succes ermee!

@MK: Op het werk nu?

@TRL: Ja, er zijn bepaalde bewegingen die ik in het begin niet kan en mag doen met mijn linkerarm, dus probeer de wat grotere dingen nu even te doen. Kan kokkie de rest wel bijhouden.

Nou, ik ga ff wat doen. Laters :dag:

Ziet er goed uit Cyn…zal wel een paleisje worden.

Iedereen aan de lijn…nog ff en we openen een weegtopic

MK : ja hoor heb hem al voorbereid en hij is zelfs al aan het meekijken maar weet niet of ie er al volgende maand aan wilt beginnen hihi
Cyn : jij al lekker aan de klus zoals ik het op de foto’s kan bekijken wordt het een mooie flat hoor
Roanna : nou dat stofkapje heb je hier wel nodig hoor, ik zal maar geen foto’s plaatsen want dan krijgen jullie zo’n medelijden met mij hahahaha

awwhh wat ziet de wereld er anders uit na een nachtje meteen in slaap vallen en goed slapen… awhhh

@ cyn leuk! foto;'s en verbouwing in progress
@ viev :thumbsup:
@ raak nog heeeel eventjes
@ roanna lekker tippelen met de buurtjes, er is geen sneeuw dus das geen excuus

ik ga nog ff wat laatste dingetjes doornemen en dan met de bus richting U. voor mn examen. denk niet dat ik het ga halen maar heb geen keus, kan het niet meer verzetten dus we maken er maar het beste van he?

Bloem: kom op! Zal vast goed komen! Succes!

Succes Bloem!

Bloem : je kunt het !!! enne wij duimen mee voor de zekerheid:kus:

Bloem je kan het heus…toy toy meis.

Ik ben denk ik al te laat, maar Bloem… zet 'm op. Je kunt het!

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/duimen/tekst20(31).gif

Bloem,succes

Waren ffies naar de Makro, veel te veel uitgegeven…door omstandigheden die ik jullie wel een keer vertel hahahahahaha… hebben echt iets gedaan dat we nooit zouden doen

Nu, op naar t werk tot later, …

Oh ja Bloemmie: KANJER!!!

Owh nu ben ik nieuwsgierig beps!!

Zit weer in de bus terug en bedankt voor het rotsvaste vertrouwen maar was echt een dubbeltje op zn kant maar gelukkig wel gehaald. Oeff mega opgelucht want over 10 dg weer een examen wat in het verlengde van deze ligt. Dus die kan nu doorgaan. Nu ff lekker weekend, ff afstand nemen en batterij weer opladen voor de volgende ronde van solliciteren en examens

Zie je nou wel! :thumbsup:

Beps: ik ook nieuwschierig!

Ik heb iets uit een ‘kofferbak’ gekocht… hahahahaha…iemand sprak ons aan, had van een horeacabeurs 2 sets over, als show, kon hij niet meer gewoon verkopen, pannen, messen, bestek… voor 1/7 van de adviesprijs… hahahahahahahaha(nog iets minder dan 1/7de)
Maar goed, ik ben niet zo een held, dus moest het even laten bezinken

We zijn er blij mee, een top set dus

hhhaaa ik vind het een mooi verhaal…

ik zat zo in de bus eventjes te twitteren dat ik lekker voor de buis dit weekend schaatsen ga kijken, omdat de tickets te duur zijn, krijg ik een berichtje van iemand (die ik niet eens ken) die me zijn kaartje heeft gegeven! dat kan tegenwoordig gewoon via de mail doorsturen, downloaden en zelf uitprinten, maar ga dus zondag gewoon toch naar heerenveen ( ik hoop alleen niet dat die persoon t leuk vind om mensen in de maling te nemen en het een duplikaat is, maar ja dat zal wel niet- want als ik eerder binnen ben dan hij- heeft hij pech) ik snap het nog steeds niet dat iemand dat zomaar doet, maar vind het wel mega super… ongelooflijk

@bloem
Dat is inderdaad wel heel bijzonder, maar jij gaat lekker.
Examen gehaald en ach dat dubbeltje, dat vraagt straks niemand meer naar.

ja klopt maar ben vooral erg opgelucht! weer eentje minder !