Turkish Tea Time

Roanna : nou dat is dan toch al snel he dat je geholpen wordt. Wat moet dat moet he, des te eerder ben je hersteld en kun je je voorbereiden op de zon !!!
Viva : gefeliciteerd met je vader, 81 is toch een hele leeftijd he

@Bloem: Als alles gaat zoals het moet gaan… 1 dag voor de ingreep en 1 nacht voor de nazorg en afstelling en dergelijke. Komen er geen compies bij zoals een infectie, ernstige bloeduitstorting en of ander stoornissen dan mag je de volgende dag weer naar huis. Moet het s,morgens gebeuren, kom je de avond ervoor, dus dan 2 nachtjes. Ze doen er gemiddeld 4 a 5 op een dag met een heel team en ze zei eerlijk voor hen is het … lopende band werk, wat niet wil zeggen dat het niet secuur en met alle aandacht gedaan wordt.

Als alles meezit, ben ik na een maand of 2 a 3 wel weer de oude. Ik moet vooral de eerste weken de linkerarm niet boven mijn hoofd doen, vanwege de draden die ze aan je hart vastmaken. Zou dan los kunnen geraken en moet het opnieuw, dus daar zal ik goed op moeten letten en bij nadenken. Gelukkig heb ik mijn kokkie, die erg bezorgd is, dus veel van mij wil/kan overnemen. Oh ja… ik mag gewoon vliegen, :cheer: maar autorijden moet eerst goed gekeurd worden, maar dat doe ik toch niet.

@Beps: Ik heb die verhalen ook gehoord en gelezen en heb dat ook nagevraagd aan haar. Ik weet niet welk merk ik krijg. Ze hebben de keus uit 5 merken en voor een ieder is dat weer anders zei ze, maar ze proberen het zoveel mogelijk onder de fabrikanten te verdelen, dus hoop maar dat ik een goeie krijg.

Ook liever niet inductie koken .( deed ik al niet.) Niet te dicht bij electrische centrales. Bij winkelpoortjes niet te lang blijven staan of aan gaan hangen. ( Wie doet dat? ) en liever je telefoon aan je rechteroor en niet te dicht bij het apparaatje. Allemaal van die dingen… waar je wel om moet denken, maar wel te overzien is.

Heb meelij met die collega van je hoor. Kasian. lol2 Maar wel leuk om te horen, want ik steek er altijd weer wat van op.

Oh ja… er worden meestal 2 draden naar het hart verbonden, maar bij mij is 1 genoeg, zei ze.

@Raak: Zo is dat. Zo denk ik er ook over.

@Viva: Oh… ikke zo ego… van harte gefeliciteerd met je vaders verjaardag. Heerlijk… wat een leeftijd en nu best wel weer goed van pas toch!!!

Enneh…level 64 in HA. :cheer:

@Viva: Gefeliciteerd!!!

@Roanna: Zooo lekker lvl 64… kom niet uit 65, en die Raak is me gewoon voorbij(kom ook niet meer toe aan alle bakken poetsen, gewoon 120 buren haha)

lol2 hahhaa ik val hier bijna van mn stoel… zie roanna al in de detectiepoortjes bij de v&d handen… lol2
hoe zit dan dan met die dingen op skiphol?
lol2

Mag ik in principe ook niet doorheen… dus krijg er een speciaal paspoort voor en krijg dan een andere behandeling. Moet er door mijn pas te laten zien… omheen en als ze willen fouilleren… moet dat met de hand. Mag ook niet met die vliegemepper van ze. lol2

Ik mag wel door de poortjes van de winkels enzo… maar wel doorlopen. Kennis van mij heeft dit ding nu zo’n jaar of 3 en vliegt en doet er van alles mee… dus… zelf een beetje opletten… moet het wel goed gaan. (hoop ik)

@Beps: Ik ben ook niet meer zo bezig op HA. Duurt me veuls te lang en doe van de buren ook alleen de pot leeg halen en de ruitjes van die bak, maar meer niet. Geen geduld meer voor.

Roanna: goede berichten… wel spannend allemaal hoor!!

Nou meiden… ik ben nu al kapot hahaha… Om 13uur de sleutel gekregen, alles getekend etc. Daarna door naar de gemeente, naar de action (afplaktape halen) toen naar de kwantum… al he behang gekocht daar… Toen naar de leen bakker… Gordijnen gekocht, rolgordijnen gekocht, een bed gekocht, kledingkasten gekocht… (dat komt alleen op 16febr.) en toen door naar de karwei voor multi-shades, verf, extra slot en een lamp. Snel naar huis… patat gegeten… en toen met mams naar de woning om behang te steken… wat een ramp is dat zeg!! (Had eigenlijk turkse les, maar was te excited… dus ben gaan scheuren… :smiley:

Keuken is echt super!! Beetje creme-kleurig met een donker blad… 4 kastjes boven, en 4 onder… Badkamer is ook super… Lekkere grote douchekop, witte muur tegels, antraciete vloer… en een designradiotor… :wub:

Dus ben echt super blij… wel super arm nu… heheh kost echt bakken met geld! :smiley:

Nou ik ga ff gtst terugkijken… morgenochtend verder met het behang en dan morgenmiddag werken tot 21…

:dag:

@Cynthia: Ik zie het helemaal voor me!! lol2 Heerlijk nu zo he. Even veel werk, maar dan heb je straks ook wat.

@Cyn: Lekker toch bezig, het houd je van de straat, en je mist M er minder door (;))
Oh ja… wij gaan niet meer naar die ‘goedkope’ winkel… wij gaan tegenwoordig naar de A C Tion… haha(op zn frans uitspreken)… Mensen denken en denken … haha… Klinkt duur…hahahahaha

@Roanna: Haha… ik zie ze al staan: Mep Mep haha

@ roanna owh gelukkig daar is dus ook een oplossing, je moet nog wel op vakantie kunnen he?

@ cyn lekker druk geweest dus? heerlijk is het, strax, als alles af is en je voor het eerst op je gat zit in jouw paleisje en lekker genieten…

net the pursuit of happyness gekeken met will smith. was erg langzaam maar vond het best aangrijpende film…zit hier gewoon een potje te janken

:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:

:kenya:Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia :kenya:

Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia

Roanna,al lekker snel de oproep.Klinkt allemaal heel bijzonder,hahaha en ik zag je ook al helemaal in die poortjes hangen…

Viva,nog gefeliciteerd met je paps.

Bloem,succes met je solli vandaag.

Linda,lekkere kaakchirurg dan,hoop dat het nu beter gaat.

Mk,druk aan de studie.

Cyn,een kapitaal uitgegeven,maar krijg je wel wat moois voor terug.

Beps,wat is dat voor winkel dan,of bedoel je de a*tion?

Miere,alweer een tijdje niet gezien,hoe gaat het?

mogguh

ff nog de haartjes fohnen en weg zijn we :dag:

Jaaa die bedoel ik gewoon

Zo weer wakker en zo eens opstaan denk ik

Mogge
Cyn : jij bent goed bezig hoor, en join the club, geld rolt vanzelf je zak uit als je met je huis bezig bent…
Bloem : ben benieuwd hoe het is gegaan
Beps : heb op HA ook over de 100 buren, doe er al maanden nix meer aan hoor, alleen mijn eigen bakkenlol2lol2 en dat vind ik al werk zat
Roanna : oeps dat wordt wat als ze je in Turkije met de handen moeten controleren lol2lol2lol2lol2lol2

@Raak: Oh, maar dat vind ik niet zo erg…:stuck_out_tongue: ware het niet, dat het door vrouwelijk personeel gedaan moet worden heb ik begrepen. Nouja, wie weet vind ik dat ook weleens lekker. Hahahaha

Meisjes… ik ben even hier thuis een beetje bizzy omdat ik toch wel het een en ander even wil doen, waar ik straks vast niet meer aan toe kom. Ramen wassen enzo en het is nu zo een mooi weer, dus even ervan nemen. Ga nu eerst schapjes doen en tussen door meld ik me wel hier en ff op FB, maar dat had je al gezien he Raak. lol2

Laters en werkse all waar dan ook… :dag:

zo ladies
ook weer terug, wat een schitterend weer, was t vanochtend.
en wat een moeilijk gesprek! nou ja, gesprek ging vrij vlot, ik wist wat ik wilde zeggen en ging allemaal soepeltjes, maar moeilijk qua inschatting. echt een stel pro’s tegenover me, die totaal niet loslieten wat ze van mij vonden… pff… nu afwachten, dus ga weer op zoek naar andere dingen…
ga alleen ff een potje janken en dan weer studeren… zo slopend allemaal

@Bloemmie :kus: irritant zo onzeker en niets in eigen handen hebben…:kus:

@ik moet eerst naar de DA met andere hond…
dan komt de rest wel.
Maar ik wil alleen even zeggen dat ik gedroomd heb over iemand… (niemand van hier) maar deze persoon is overleden en we liepen samen door het bos. Gewoon aan het praten over vakanties. En toen ineens zegt deze persoon ineens kijk jac het paranormale bestaat! Je kunt gewoon praten… Ik werd wakker en dacht dat is raar. Maar er was wel een soort van rust over mij. Zo vreemd…

Jac; mooi zo’n droom!

Hier net even een financiele tegenvaller… Mijn vloer moet ge-egaliseert worden… En dat kost even 900eu extra… slik…