Turkish Tea Time

Yeah! Thanks! :smiley:

@linda
Dat lijkt me niet normaal dat de pijn zo lang duurt.

@jac
Dat zijn nogal wat onderzoeken :kus:

@roanna
Sterkte straks.

@bloem
Weer een gesprek, spannend!

@trl
Druk met de voetbalplaatjes.

@cyn
Straks de sleutel, leuk!

Ik nog een beetje gaar van de examens van gister. Ik heb gelukkig alle antwoorden in het klad mee, dus als volgende week de uitwerkingen op internet staan kan ik het al nakijken.

mogguh

@ MK das wel fijn, weet je een beetje hoe je erin staat… volgens mij heb je wel een lekker dagje sauna/relaxen/shoppen/ontspannen verdiend!

@ cyn veel plezier!

@ roanna toitoitoi in het zkh

gaap… 4 uurtjes geslapen… ik kom gewoon niet in slaap… wat een drama elke nacht…

Mogge.

Dank jullie wel hoor. Het gaat goed komen. Ik heb voldoende info van het internet en via de website van het ZH kunnen halen, van wat ik wilde weten, maar er zullen ongetwijfeld dingen ter sprake komen, waar ik nog wat aan zal hebben. Ook heb ik via het hartvoorhart forum contakt met een dame die Nov.j.l. deze ingreep heeft gehad en mij ook een beetje voorbereid heeft, van wat me te wachten staat. Daar had ik ook veel aan. De rest is toch afwachten.

@MK: Ik was het een beetje vergeten dat jou examens gister waren, maar gelukkig is het nu achter de rug en nu op de uitslagen wachten. Nou, wat denk je zelf? :wink:

@Cynthia: :cheer: Eindelijk is het dan zover. :cheer: Nou, lekker aan de gang in je huisje, al dan niet met behulp.

Ladies… een fijne dag verder en tot vanaaf! :dag:

doei roanna :dag:

@ cyn niet vergeten om foto’s te maken!

hiero weer terug van een vruchtbare meeting… echt amazing wat een zelfvertrouwen boost zo’n coach je kan geven. die vent is echt net een goerroe hahaha

@bloem
Je boft maar met zo’n vent :wink: Wanneer is het sollicitatiegesprek?

YEAHHHH goed hoor Bloemmie: YOU GO GIRL!!!

@MK: helemaal ontschoten: hoe gingen je examens??

En nu… naar een kinderverjaardag, de winkels en dan zie ik weer(werken dus…haha)

@beps
Ik vond sommige dingen best wel lastig. Ik had iig genoeg tijd en heb alles naar eer en geweten ingevuld. Nu maar hopen dat zij het ook zo bedoeld hadden.

tuurlijk MK! je hebt je goed voorbereid en meer dan je best hoef je niet te doen, toch?

morgen is t gesprek bij de recruiter, papa-taxi rijdt :slight_smile: tis nogal een end weg en hij had wel zin in een ritje. das dus stap 1 en daarna zien we wel weer verder…

Hallo dames, ik ook weer thuis na een daagje werken in Belgie
Roanna : hoe is het gegaan meisje, viel het mee en heb je antwoord op alles wat je wilde weten?
Cyn : en? bij jou ook alles naar wens verlopen, waren de veranderingen naar wens aangebracht?
Bloem : jij weer een taxichauffeur voor morgen, kom je iig lekker relaxed aan, toch? en ook nog een fijn gesprek gehad met je coach, nu hopen dat je vanavond een keer normaal in slaap valt he
Beps : lekker gekroeld gisteren
Jac : in afwachting van alle onderzoeken, hoop dat ze wat vinden en er een oplossing voor hebben
MK : jij wel een goed gevoel over je examens en volgende week even de controle doen, nu een stapje terug even om op adem te komen

nou ben dus vanmiddag weer naar de kaakchirug geweest, de reden dat ik dus nog zoveel pijn had kwam doordat er etenresten aan het rotten waren in het gat. M.a.w. hij was dus vergeten om mij een speciaal spuitje mee te geven om het gat uit te spuiten, met spoelen kon het er ook niet uit. Dus zolang zoveel pijn gehad dankzij de kaakchirurg

Linda : je hebt hem toch wel hartelijk bedankt he:mad: Nou ja, als je er dan nu maar vanaf bent hoor :kus:

@raak: ja idd de pijn zo nu heel snel weg moeten zijn

@linda: had pijn omdat ze kaakchirug wat vergeten was
@cyn: SLEUTEL!!! succes met klussen:)
@beps: heeft hele lieve hondjes gezien
@Roanna: dikke knuffel!
@bloem: heeft een enorme booste gekregen naar haar goerroe;) morgen vader als taxi chauffeur! Erg handig ik spreek uit ervaring! hahaha

Linda: jemmig!!!

Ik te werk, wacht op Roanna… of alles goed gegaan is

Hey meiden wat een berichten allemaal.
Beps op het werk, en wacht op Roanna
Roanna meissie hoop dat je wat wijzer bent geworden.
Bloemmie een boost gehad, en heeft paps als taxichauffeur.
Linda lekkere kaakchirug heeft je geholpen geef mij er ook zo een. Nu snel opknappen.
Mk nog gaar van de examens, maar heeft de uitslagen meegenomen, dus nu afwachten, zal best goed komen jou kennende.
Raak dagje in Belgieland geweest, nu weer in de puinhopen.
Tlr. niets van meegekregen sorry meis.
Ik druk daggie gehad, gewerkt, daarna naar paps (die is jarig 81 jaar geworden vandaag), thuis gekomen, en toen de administratie eens even opgeruimd, gekookt 3 verschillende potjes, hubs zuurkool. Damber shoarma, en ik een omelet…nu al brood gesmeert voor morgen, en met de voetjes op de bank, morgen nog een half dagje werken tot 1 uur en dan eindelijk weekend…Hierin ook weer het nodige te doen, Damber jarig, maar die viert het niet, maar ontvoerd ons naar de lunchroom, en 's avonds naar crazy piano"s, dus gezellie.
Maareerst vrijdag de toko nog strak maken, en schapjes doen, dus nog een druk programma voor de boeg.

@ linda nou lekker dan, ben je fijn klaar mee :frowning:

Hello. Hier is ze dan.
Sluit me gemakshalve even bij de updates aan, anders is alles zo hetzelfde he.

Nou, om het niet al te lang te maken… kennis gemaakt met de cardiologe ( een vlaamse ) die alles heel duidelijk heeft uitgelegd. Maargoed… ik zei ook tegen haar, dat ik al veel info via hun eigen site had gehaald en voor de rest was er eigenlijk niet veel nieuws, dan dat mijn pompfunctie 26% is en ongeveer 56% hoort te zijn. M.a.w… hier zit een wandelende tijdbom. Daarom wordt die defibrilator/pacemaker geplaatst en zei noemde het… jou beschermengeltje, die er over gaat waken dat als er een ritmestoornis optreed, dat ding zijn werk gaat doen en zorgt dat de boel weer op de rails komt, om het zo maar even uit te drukken.

Ik kan binnen nu en 3 a 4 weken de oproep verwachten. Ze heeft ook nog even de eventuele complicatie’s met me doorgenomen, maar omdat ik verder wel aardig gezond ben…ziet ze dat niet al te somber in, maar ik hou zelf met alles rekening, dan valt het ook niet zo tegen. Ik ga er ook best wel positief in. Althans tot nu toe. Krijg nog wel voordien een voorlichtingsfilm te zien tussen nu en 3 weken waar andere patienten, die ook nog moeten, dan gelijktijdig voor uitgenodigd worden. Had van mij niet gehoeven, ( kunnen we weer naar Zwolle tuffen) maar toe maar! Ze bedoelen het goed, zullen we maar zeggen.

Dit was het wel zo’n beetje. Zij nadien nog even naar de stad daar geweest en toen heerlijk een vette hap gegeten en nu lekker aan de koffie.

Hopenlijk is Cynthia in de wolken. :cheer:

Viva nog een heel druk progamma heeft, ondanks dat ze geen verjaardag van Damber viert. 22 Januari he? lol2

Beps aan het werk nu denk ik en even op mij heeft gewacht. Lief!!! :kus:

Bloem weer op stap moet/gaat en paps als gezelschap en chauffeur meeneemt morgen.

Linda nu eindelijk de oorzaak weet van de pijn. Hopenlijk nu minder.

MK nog langs zien komen en even bijgepraat heeft hier.

En Jac die knuffels uitdeelt. Dank je wel hoor!

Raak toch nog een dag is gaan werken en wel helemaal in het buitenland.

Volgens mij ben ik nu wel een bietje bijgepraat toch!!
Fijne avond all. :dag:

@ roanna klinkt goed allemaal… je kunt niet meer doen dan je voorbereiden en er het beste van hopen… hoe lang is de gemiddelde herstelperiode??
zou je voor de lente echt losbreekt weer helemaal up & running zijn? hoeveel dagen moet je dan in het zkh doorbrengen en/of mag je al sneller naar jullie eigen zkh?

@ viev gefeliciteerd met je paps! 81! lekker oud zeg! poehee oude knar. fijn weekend ook voor dambertje

@Roanna: Nog even gesproken met onze “engelbewaarder” hier(collega heeft ook zo een ding)
Hij zoekt nog even voor je op welke types ook al weer vaak een ‘draadbreuk’ hebben(krijg je 130 volt door je lijf, collega een rasamsterdamer en zei dus: elke keer tegen het plafond door de spanning is niet erg, maar als je net weer beneden bent knal je er weer tegen aan…lol2!)
Dus info volgt haha… Maar goed dat het zo snel gedaan kan zijn!!! :kus: