Turkish Tea Time

@viva
Super druk :kus: wel om jezelf denken hoor!

@roanna
Magnetron stuk, balen!

@trl
Lekker laten kletsen, sommigen doen niets liever.

@beps
Dat ziet er wel heel lief uit.

@bloem
Weer een sollicitatie de deur uit en nu aan de studie.

@cyn
Verslaafd aan nagellak en bijna de sleutel.

@raak
Zit nog steeds in de rommel en dan misschien nog een nieuwe badkamer.

Ik hier thuis een beetje relaxen, ik mag straks weer. Eerst van 17.00 tot 19.00 en dan van 19.15 tot 21.15. Nog heel even wachten en dan om een uur of 15.00 van huis.

@mk: succes!

@trl: de nieuwe plaatjesactie van Appie H. begint komende maandag pas

@viva: ja nog steeds pijn, slik nog steeds 4 a 6 paracetemol per dag en zware ibu voor slapen gaan net ziekenhuis gebeld morgen gaat de arts er voor de zekerheid naar kijken

Roanna,dat zou balen zijn zeg als die kapot is.

beps,kroel ze.

Linda,nog steeds niet pijnvrij dat duurt wel erg lang.Oke ik dacht dat het gisteren begonnen was,maar goed dan dat ik nog niet de boodschappen daar gedaan heb…

@trl: duurt idd wel erg lang nu, ben het ook wel heel erg zat eigenlijk vandaar net maar gebeld, ben er ook heel erg moe en futloos van

Linda : dat klinkt niet zo goed, laat idd maar eens naar kijken dan
Bloem : weer een solli weg, en duimen maar draaien haha
Roanna : hoop voor je dat ie niet kapot is…
nee, ik bedoelde eerst de rotzooi en dan weer alles netjes opbouwen, zal wel Rotterdams wezen dan lol2lol2lol2lol2
MK : succes jij ook weer voor strakjes hoor, ook voor jou draaien de duimen

Mk,Succes.

Raak,jij dus straks ook nog een mooie k*kdoos.

Wij kunnen hier op het werk kiezen uit een aantal vitaliteitsprogramma’s vandaag konden we het keuzeformulier invullen,heb gekozen voor de stoelmassage

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

@trl: die heb ik tussen kerst en oud en nieuw gehad, gisteravond heb ik een releasemassage gehad echt heerlijk

ok ff gauw… moet al op de sportschool zijn maar kreeg zojuist een uitnodiging voor solli-gesprek voor die baan waar ik dus vanmiddag net op gesolliciteerd heb! hieperdepiephoeraaaa!! (loon naar hard werken… of igg een gesprek)

Kijk Bloemmie je ligt dus toch in de markt anders hebben ze niet zo snel interesse

Doeggie All, ikke zo koken en wegwezen

@beps: ahhhhhhhhh wat lief!!!
en toen blanco ik heb teveel gelezen en vergaderd van 10 tot 16:00 pffff koppie zit vol!
Maar wel goed nieuws ook mijn baas is erg blij met me en wil als de directeur JA zegt mij toch de opleiding aanbieden… Spannend!!!
Verder gisteren naar ZKH geweest. hartfilmpje en bloedonderzoek gehad. volgende week 2 longfuncties testen en die week daarop weer longfunctietesten en dan uitslag. Juni weer CTscan om de klier die er niet hoort te zitten weer te bekijken. Nou ego update moet kunnen.
ik nu eten…

awhhh ff in de sportschool gewerkt… werkt erg goed om even afstand te nemen van de studiestof en het grotere geheel te zien… zie nu over de werkelijkheid een raster van hoofstukken, subkopjes en deelonderwerpen… de stuctuur zit er goed in nu alleen de details nog

@ jac das mooi! een blije baas is altijd goed! en die onderzoeken zijn er nogal wat zeg! jemig he, je wordt goed doorgelicht

@ cyn morgen dus de sleutel? heb je meteen vrij of doe je het rustig aan?

@ raak opbouwen… ach… letterlijk of figuurlijk, het is een hele klus!

@ beps behoorlijk gebluft dus was verbaasd dat ze erin trapten! ha, nu alleen niet door de mand vallen tijdens het gesprek. eerst een recruitement buro en dan hopelijk voor t eggie daaro… wel ff slikken, had me in de plaats vergist… ipv onder den bosch, ligt de dagelijkse werkplek meer bij marion2 in de buurt. eens zo ver… maar goed, dat is van latere zorg…
morgen gesprek met mn integratiecoach dus dan kunnen we mooi het een en ander doornemen

nu weer aan de studie want kom vreselijk in tijdnood!

Bloem: ik heb morgen vrij… en donderdagochtend… verder heb ik geen vrije dagen opgenomen, en dat kan nu ook niet… Mega druk op kantoor… Maar heb gelukkig ouders die me gaan helpen! Jij weer een solli! Spannend! :slight_smile:

Roanna: de postduif is geweest hoor! Succes veel thanks! :kus:

@Cynthia: Graag gedaan hoor en ik hoop dat je er wat aan hebt. Had eigenlijk te weinig tijd om nog wat uitgebreider voor je te zoeken.

@Jac: zo hee… dat is me nogal niet wat, maarja… liever zo, dan er mee door blijven lopen en wie weet vinden ze nu de oorzaak en kan er wat aangedaan worden. Sterkte ermee.

@Linda: En dat van jou klinkt me ook niet zo aangenaam. Pfff… duurt nu wel een beetje te lang he!! Hoop dat ze je ook verder kunnen helpen, want hier word je echt sjago van toch.

@Bloem: Oh, spannend weer. Ik duim weer. Hopenlijk is het dit keer raak.

@TRL: Oe… lekker zo’n massage en dat nog wel op het werk. Wat een verwennerij.

Ik mag morgen voor het voorgesprek naar Zwolle met tevens weer een ECG filmpje, dus het begin is er. Nu de rest nog. Blehhh… maarja wat moet, dat moet.

Nou, fijne avond iedereen nog. :dag:

Ik weer thuis, wat een poeppies!!!

Nu slapen morgen iedereed sterkte n succes wensen.
Nee voor de zekerheid:

@Roanna: sterkte meis. Alle vragen op een briefje mee, en niet eerder weg voor alles beantwoord is…

@Cyn:Jaaaaahaaaaaaa de sleutel van je eerste huisje!!! Op naar 13 uur

@ roanna succes morgen dan!

archh ikke eindelijk klaar met die gruwelijke opdrachten… :retard: nog 3 hoofdstukken te gaan…
truste

:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:

:kenya:Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia :kenya:

Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia

Roanna,succes met je gesprek vandaag

Roanna: :kus: succes vandaag vrouwtje!

Toch op tijd wakker: Kus voor Roanna en …

Cyn: Veel plezier straks als je met alle sleutels op zak kan gaan kijken in JOUW huisje