Turkish Tea Time

Ik zal me ook ff afmelden. lol2

@Bloem: Succes met de moeilijke studie. Hopenlijk kom je eruit… maar da ga wel lukken, denk ik.

Verders niet veul te melden vanaf de Veluwe. Alles rustig hier en van mij mag dat nog wel even zo blijven en dan op naar de lente, waar ik zo naar verlang.

Weltrusten all. :dag: Tot morgen weer. :slapen:

Bloem : tussen half maart en half april, juiste datum volgt…Succes met leren deze week
Beps : weer normale nageltjes, hier ook !
Cyn : mooie nagels, in de hoofdkleuren van je nieuwe inrichting volgens mij
Trl : is C goed gaan slapen zonder speen ? Bij mij ook 2 grote fans van de voetbalplaatjes
Roanna : alles rustig en nu op naar de lente??? help het je hopen, maar vrees dat we nog wel iets van winter meekrijgen :mad: Ik begin alweer ietsie pietsie de opbouw in te zien hoor lol2lol2lol2lol2

:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:

:kenya:Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia :kenya:

Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia

beps: ik hier al maanden verslaafd aan die nagellak… En dan in combinatie met Konad de meest idiote (maar soms ook mooie) creaties verzinnen en maken… :smiley:

Raak: nee… zijn alleen de kleuren van de slaapkamer :wink:

Heb zin in morgen! :slight_smile:

Cyn : oh ok dan, ben benieuwd, lekker he dat je morgen eindelijk kunt beginnen

Roanna,die van de Appie mag ook hoor

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

,die zijn gisteren gestart.

Bloem,ja dat is zeker een goede stap nu hopen dat hij hem straks met slapen ook niet meer nodig heeft.Helaas geen kijkers/kopers meer gehad voor me appartement…

Cyn,hoe laat ga je tekenen en krijg je de sleutels?

Morgenmiddag om 13uur :smiley:

Goedemorgen meiden…
Cyn heel veel succes met je huisje…spannend.
Roanna wil de lente
Raak ziet licht aan het eind van de tunnel
Tlr. heeft niets gehoord wat betreft haar huis
Beps heeft blanco nagels
Bloemmie heeft de date gehad, maar verder nog niets, en druk aan de studie
Mk niet gespot
Miertje hoe gaat het met askim
Linda nog pijn???

Ikke druk druk druk, echt weet van voren niet dat ik van achter leef.Vandaag vrij, maar morgen er weer vol tegen aan.
Iedereen werkse…knuffel van mij meisjes…

Viva : knuffel terug :kus:

hoi hoi

getverdegetver wat een baalweer zeg… echt zo grauw en donker… gisteren zou bluemonday zijn, de meest deprimerende dag van het jaar? nou volgens mij was ie een daggie te laat…
ugh

Ja dat gevoel had ik ook al, hopelijk maken de pupsels het vanavond een beetje goed…

@Cyn: Spannend morgen…

@Viev: :kus: echt binnenkort eens kijken op een vrije dag van jou(en mij) of een bakkie kunnen doen

Bloem,hahaha dat zei een collega van mij ook al…

Viva,rustig aan he

Cyn,leuk en dan gelijk aan de klus morgen?

Pfff wordt gek van een collega,getrouwd 2 jonge kids,werkt 3 dagen man een eigen zaak en maar zeuren dat alles zo duur is,vakantie is te duur,maar ze wil wel een caravan met minimaal 4 kamers,boodschappen zijn te duur,maar wel een grotere auto voor de vakantie kopen… En ook nog een schoonmaakster thuis op de dag dat ze zelf ook vrij is…Ja want met 2 kids thuis kan je niet schoonmaken pfff lijkt mij dan toch dat je als eerste bezuinigt op de schoonmaakster en die eruit gooit of zie ik dat verkeerd,maar nee hoor die schoonmaakster mag er niet uit…Als haar kids om 7.15 wakker zijn klaagt ze al,dat ze te vroeg wakker zijn.

Sorry moest het ff kwijt

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

Mogge.

@Cynthia: Oh, ik dacht vandaag. Nouja… toch spannend.

@TRL: Ik bewaar gewoon alles als ik wat krijg. Komt goed.

@Viva: Meid toch. Het is maar goed, dat je al wat vakantie’s besproken hebt.

@Raak: Doen jullie verbouw en/of een opbouw? Je huis wordt dus groter?

@Beps: Pupsels? Ga je weer kroelen?

@Bloem: En dan was het ook nog volle maan he!!! Pffff… hier kwam het vanmorgen ook met bakken de lucht uit en daar word je niet vrolijk van. Het klaart nu een beetje op.

Maargoed, we moeten het zelf maar een beetje vrolijk maken. Per slot van rekening is het leven 1 groot feest, je moet alleen wel zelf de slingers ophangen. Hmmmm… waar heb ik dat meer gehoord?

En dat kan hier lol2 maar ik zeg altijd maarzo… klagers hebben geen nood!! Lekker laten kletsen TRL.

@Roanna: Ja de fokker heeft weer een nestje liggen… 2 reutjes 1 teefje(teefje blijft bij hen) en nee het is niet de bedoeling dat er hiervan 1 manneke bij ons komt, dus… gewoon lekker kroelen…

Reutje/teefje/reutje

Roanna,hahaha dat zegt me mams ook altijd… En dat te bedenken dat er ook een collega bijzit met 5 kinderen en maar 1 loon heeft die hoor je ook niet…

Trl : sommige mensen zijn gewoon nooit tevreden
Roanna : groter??? Heb al 3 verdiepingen met zn tweetjeslol2lol2, nee joh we zijn aan het opknappen, stucadoors voor de muren en zo alles wat lekker rotzooi en stof maakt, ze zijn eind van de week, misschien zaterdag klaar, dan alles schoonmaken en woensdag komen ze de trappen bekleden en nieuwe vloerbedekking leggen, dan donderdag nog wat nieuwe spullen en volgende week vrijdag alle kamers weer terug inruimen. Dan wil ik, als we zin hebben, nog een hele nieuwe badkamer en toilet, maar dat vertel ik J nog ff niet he

Beps : daar kun je vanaaf heerlijk mee kroelen he

@Raak: Nouja,… dat dacht ik dus ook, maar omdat je ergens opbouw zei. Als mensen hier uit het straatje hun vliering vergroten door een extra dakkapel en vaste trap, noemden ze dat opbouw, daarom dacht ik het zo.
Enneh… ja, als je toch bezig bent… een nieuwe badkamer… waouwwwww… doen.

@Beps: Oh, wat een dotties weer. Nou, geniet ervan.

K*%$%*T. :mad: Is mijn inbouw magnetron kapot. Geloof ik. Hij geeft van aales en nog wat weer.

Laterss

@ beps owhh wat een moppies weer zeg… skattig! snap ik dat je weer ff langs moet

@ trl tja lastig is dat he?? gewoon laten kletsen, hoe meer je erop ingaat hoe meer er geklaagd wordt, als je het negeerd is het gauw klaar… of stel voor eventjes te ruilen…!

@ raak wordt vast prachtig… was tijdje terug in een b&b en daar hadden ze ook zo’n geweldige badkamer… lijkt me ook wel wat… ooit

hiero alweer een uur bezig geweest met solliciteren… normaal is het knippen plakken, maar dit keer natuurlijk niet, dus moest eventjes research doen en net brief weggestuurd… ben benieuwd… nu snel aan de slag want ik loop achter!! archh