:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog ā¦
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
zo opnieuw mezelf even in het lijstje gezet. @7 mei vertrek ik richting duitsland met de hele familie!
We gaan weer naar onze kennis toe waar ik sinds mijn geboorte al kom. Dus het voelt als een 2de huis. En het enige wat je daar tegenkomt is RUST!!! zo heerlijk! af en toe zie je een hert of vos voorbij komen. Geen televisie geen internet. hahaha televisie mogen we bij haar kijken, maar ik mis dat niet.
HEERLIJK!!!
Bloem : afspraak was gezellig, maarā¦
Beps : gaat op vakantie van de zegeltjes, dusā¦veel boodschappen doen
Cyn : heeft een heerlijke tulband gebakken, dat belooft wat
Roanna : heeft een relaxdaagje gehad
Trl : naar de dierentuin geweest, veel geren en nu C heerlijk aan het slapen
:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog ā¦
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
Haha. Ik doe dat met die zegeltjes vooral om Rubbie te plagen.
Hij vind dat hij een kadootje mag omdat ik wegga, dus ik van: das goe, maar net zoveel vd spaar halen als ik(0 euro dus door mān stiekum sparen en de zegeltjes lol2)
@Cynthia: Het gaat vandaag nog de bus op hoor, maar moet even een wat grotere enveloppe kopen, anders moest ik het dubbel vouwen en dat vind ik zonde, dus straks ff naar ons postkantoor en dan met de postduif mee.
Ja, spannend nu he!!! :cheer:
@Raak: Jullie ook het weekend rustig al klussend doorgekomen?
@Beps: Geniet van je vrije dagen. Spaar ik ook die AH boekjes, maar gaat de laatste tijd niet zo snel meer, omdat ik tegenwoordig toch meer naar de D*ka ga en och⦠als mijn boekje vol is gaat het meestal naar de dochter. Kan ze ook weer wat extraās voor zichzelf kopen.
Maar het is wel een leuke manier van ff extra een spaarpotje hebben zo. Ik doe het ook al jaren.
Nou, ik ga ff showeren en ff het een en ander even strak trekken en hier en daar ff wat kuisen en dan moet het weer goed zijn.
Roanna : ikke wel rustig, J niet lol2
Nu deze week het verfwerk en de muren met pleisterwerk, dan volgende week alles schoonmaken, woensdag de vloerbedekking, donderdag de spulletjes en vrijdag alles op zān plaats zetten. Dusā¦nog 2 weken mijn nek breken over de kale trappen, het plastic wat overal ligt en de troep :mad:
Cyn : jaja, jij mag vanaf woensdag ook beginnen klussen, maar dat is een stuk prettiger hoor in een leeg huis en daarna weer lekker in een opgeruimde kamer slapen
@ raak heb je niet gezegd? ik kan toch nix doen, ik ga naar mn dochter
@ cyn nog eventjes wachten
@ roanna jij zorgt voor de 1e post bij cyn dār nieuwe huisje?
@ beps lik je dan ook alles?? bbrr vond ik altijd zo vies he⦠jakkie bah
ik ga zo maar eens boodschappies doen, voetbalplaatjes voor de jongens scoren⦠en dan aan de studie⦠vrijdag weer een examen en deze module is moeilijk (software ontwikkeling en development) en snap er nie veel van. na 3x lezen begint t te dagen maar het houdt niet over⦠helaas zijn ze weer aan het klussen⦠grgrgr moedeloos word ik ervan⦠wat een herrie
Raak,goed teken toch dat ze tot eind maart vol zitten.
De supermarkt waar ik de boodschappen doe,doet niet aan die zegels,wel zegels voor textiel ed. en zegels op de achterkant van de kassabon per 2 weken een gratis artikel sparen.
Iemand die hier boodschappen doet bij de C1*** en niks met de voetbalplaatjes doet?? Ze zijn welkom hier.
C al 2 dagen speenvrij,en vanavond ook niet om zijn speen gevraagd,hij had vanmiddag niet geslapen dus ligt nu al heerlijk in dromenland.
@Raak: Nou zeker weten een goed teken hoor. Dan moet je maar ff nog hier blijven en toezien hoe je huissie veranderd. Ook leuk toch!! (als het klaar is )
@TRL: Alleen die van C1***? Daās dan jammer, want die zit hier niet dichtbij, dus kom daar nooit, maar mocht iemand ze kwijt willen aan mij, denk ik aan jullie.
@Cynthia: Ik heb de postduif al aan het werk gezet.
hiero gaan de voetbalplaatjes rechtstreeks naar de ninos⦠sorry!
@ trl dat zijn goede stappen dan, zonder speen is weer een stapje verder in de ontwikkeling he? heb je nog wat gehoord van kopers/kijkers voor je huissie?
@ raak dat is dan ook een goed teken! jammer voor jou wanneer is overigens de uitzending�