:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
Goedemorgen
Beps : leuke dag gehad, bij Sander langsgeweest en lekker naar de chinees met Roanna
Roanna : kennis gemaakt met Jac, JP gezien en met Beps gaan eten
Trl : jij geen zin in enorme rijen maar mams toch voor C koopjes op de kop getikt
Hier is J. aan het witten vandaag en ik aan het luieren lol2lol2
Zo ik zo sporten… en verder nog geen plannen vandaag… ga maar eens in de relax-stand met mijn pl-broek… (poepjeslaatbroek, zo noemen wij dat hier… haha) Of gewoon mijn trainingsbroek
Cyn : jij zo lekker sporten en daarna in de relaxmodus. Je krijgt van de week je sleutel en dan moet je er echt tegenaan, dus geniet maar van je laatste luie zondag :dag:
@Cynthia: Het zijn geen echte boekwerken, maar wat folders en soort van pasjes voor het een en ander. Trouwens… een pl broek, dus geen fluisterbroek of LL (liplees) broek? Hihihi.
@Beps: Tja… zal jou een zorg wezen wat het kost, als jij maar je pot kan vullen toch!!! Tuurlijk… het is zonde wat jou tijd, maar ik zou nu toch niet graag zonder kachel zitten. Lijkt mij wel fijn dat er dan een aardige dame achter de telefoon zit. Hahahaha.
@MK: Ja, het was zeker even een gezellige middag met ook nog wel een leuke verrassing. Het was even een groot feest bij de ADR stand. Hik, hik.
Ook nog een paar gezichten achter de wat bekende namen hier van het forum ontmoet bij de stand van WW. Leuk!!!
En ook een keer weer lekker gegeten en dit keer geen Turks, maar Chinees op HC. He Beps… was ook wel een keer lekker he!!! ( meeste stemmen gelden) :unibrow:
@Raak: Jammer dat jullie er niet waren, maarja… als het niet gaat gaat het gewoon niet en er komt vast nog wel een andere keer. Jij nu eerst even relaxen, terwijl J. de boel weer wit maakt en zo hoort het ook. lol2 Nee hoor J. Maarja… iemand moet het doen he en ach… je bent wel wat gewent na de klussen op Bonaire. Het wordt vast heeeel mooi!
@TRL: Oh echt? Wat een lieve moeder dan van je. Misschien als mijn kleinkids nog zo klein waren, dat ik het ook gedaan had… maar nu denk ik ook niet meer. Dan zou ik me dochter het geld geven en zeggen… ga zelf maar een poosje in die rij staan. Maargoed… dit was toch wel uitzonderlijk he!!
@Bloem: Nog druk aan de studie? En heb je al een leuk reisje, danwel onderdak kunnen versieren?
Iedereen een fijne dag verder nog. Ik ook even in de relaxstand. (denk ik )
@trl: wow 90% korting dat is me nogal wat! @roanna: leuk om met jouw kennis te maken en met kokkie @beps: heeft heel wat tasjes gescoord! @cyn: nu aan het sporten… straks realxen en dan er tegenaan!
zo ik was gisteren doodop… maar ik heb een cuddlebug gescoord maar we kunnen nu al niet zonder elkaar. Wat een lekker kussen… hahaha hij ligt nu alweer naast me.
En ik vond het erg gezellige dag
o ja en die massage he beps… zo lekkerrrrrrrrrrr
Wanneer gaan we naar australie?? hahaha;)
zo ladies, net pas wakker… was laat thuis van het feestje van mn broer, dus vond dat ik nog wel even mocht blijven liggen
nu alleen shorttrack op tv kijken, hopelijk is het snel afgelopen, want moet nog studeren! hahah
@ trl 90% korting?? jemig he… wat een chaos zal dat zijn geweest!
@ raak J aan het witten en jij ff lekker relaxen, zo mag t ook he
@ roanna ja ik wacht het nog even af. hoop natuurlijk nog op een baan, dus ga gewoon door met solliciteren maar als het er begin feb. naaruit ziet dat ik vast niet in feb. moet beginnen, ga ik een beslissing nemen. heb wel een adresje gemaild, maar die hebben nog niet teruggemaild hoe & wat. zou wel super gaaf zijn…
@ beps nog ff gauw naar zus geweest? lekker druk dagje dan!
zo verjaardag van mijn neefje gehad. Hij is 7 jaar geworden dus… nou oke ik zeg gewoon pffffff hahahaha
wow wat een vriendjes heeft hij. @bloem: helaas was het niet… niet geschoten altijd mis zeg ik dan maar.
Bloem,chaos viel meer hoor,iedereen bleef netjes in de rij staan,en sloot netjes achteraan.En het was nog gezellig ook zei me mams…Jammer van je date.
Cyn,lekker een tulband gebakken jammie jammie
Wij vandaag naar de dierentuin geweest,heb een vriendje van C meegenomen,was erg gezellig alleen dat jochie kan alleen maar rennen pffff elke keer als zei ga nu eens rustig lopen was dat maar heel even en dan rende hij al weer,maar die 2 hebben zich goed vermaakt,daar gaat het om he.
@TRL: Voordeel van veel rennen is: HEEL ERG MOE lol2!!! Dan slapen ze goed…EINDELIJK :)!!!
Ik lekker niets doen, de ‘financieën’ even op een rijtje(hoeveel moeten we nog aan de vakantie betalen? Hoeveel zegelboekjes van Appie heb ik al vol?? Hoeveel weken nog tot de vakantie?? JAAAA Dat ga ik van de zegelboekjes doen, blijft het geld op de spaar… zulke financieën…haha)
Beps,C rent niet de hele tijd mee hoor hahaha ,maar heeft wel de hele tijd gelopen ipv af en toe ook in de buggy en niet geslapen vanmiddag dus slaapt nu als een roosje…
Dat is weer een voordeel he van de zegeltjes sparen gaat het minder hard van de spaar…
@beps: goed bezig!!! hahaha nou ik hoef pas 6 augustus de restbetaling doen.
En in mei als ik naar duitsland ga betaal ik op de dag van vertrek hahaha
Over hoeveel weken ga je???