grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr moest even reageren op het topic van …jullie weten wel. Gestoord wordt je er toch van.
hoi hoi
@ MK veel plezier op de hightea morgen
@ beps jac en roanna jullie ook veel plezier op de vakantiebeurs!
ikke gezellig zitten klesten vanmiddag tot nu… nix bijzonders verder te melden
Ik heb ook gereageerd, en gesloten :)!!!
Had zelfs al contact met Jeroen dus… ik maak me niet druk, doen jullie ook maar niet:
We hebben al dikke billen zat lol2lol2lol2(wij zeggen altijd: van drukmaken krijg je dikke billen lol2)
Ik weer lekker thuis, iets vroeger
Ik ga Ron 10 uur weg hier, ben dus rond 11 uur op de beurs. Bakkie met Jac en Japie-ooohhh en dan een rondje om weer Roanna te zien: topdagje dus!!!
@Beps: Ik ben er rond 13.30 uur, maar mag er pas om 13.45 uur in. Ik hou je wel op de hoogte via sms. Wordt zeker een toppiedag. :cheer:
@Viva: Ik had het ook gelezen, maar doe hier al helemaal niets meer op uit. :mad:
Weltrusten piepels… en Wendy en J. mocht je het toevallig nog lezen… hele goede reis en een hele fijne vakantie. :vak01:
:slapen:
Beps… tot morgen. :dag:
Tot morgen
Wendy en J:Geniet!!!
En nu: naar bed lekker :slapen:
goedemorgen
Roanna, Beps en Jac : veel plezier op de VB !!!
Voor iedereen een fijne zaterdag :dag::dag:
Inderdaad ladies: veel plezier op de VB!!! ![]()
Ik vandaag weer werken… dag 6 deze week… En daarna door naar mijn broer… Ga daar eten en even mijn nichtje knuffelen! :wub:
:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia ![]()
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
Dames,veel plezier op de vb.
Cyn,knuffels ze
Cyn : werkse en daarna lekker gaan eten en knuffelen
Goedemorgen. :dag:
Jullie ook allemaal een fijne dag en Cyn… werkse.
Moet ik nog voor iemand folders meenemen? La ma weten (sms) en ik stuur ze wel op.
:dag:
hoi hoi
allemaal op de vakantiebeurs he? veel plezier daaro!!
@ cyn ik wist helemaal niet dat we saampjes bovenaan stonden!! jippieeee
maar… misschien kruip ik toch nog een keertje voor met een tripje finland, maar dat beslis ik pas op het laatste moment…
zal wel rustig hiero zijn, weer censuur onderwerpje erbij… gewoon gekopieerd… maar goed…
Bloem: Ja lekker he samen bovenaan!!
Jij nog even voor? Moet kunnen toch! ![]()
Ik kan ook echt niet wachten tot we gaan… Een vriendin van mij komt waarschijnlijk de 2e week een weekje invliegen om dan een strandvakantie te vieren… (gaan 1 week safari en 1 week strand), dus zou wel super gezellig zijn! ![]()
Zo meiden eerst ffies Eea opgeruimd
Beurs leuk en gezellig. Nog even lekker bijgekletst met vriend Jeroen
Toen een borrel bij Sander(JP nog even getroffn) en met Roanna en Kokkie bij de Chinees gegeten
Nu toch maar ffies naar m’n zus(sorry Cyn de folders zijn bij Roanna) en niet te laat naar huis
Tot morgen
Goedenavond.
Toch nog Beps?
Nou, het was inderdaad weer even super gezellig. Ik heb me vermaakt hoor en ook kennis gemaakt met Jac. Leuk hoor!
@Cynthia: Ik stuur je de folders wel even toe hoor.
Beps en Roanna,lekker bij gekletst op de vb en nog een gezellig hapje gedaan.
Hier was bij de scpno vandaag 90% korting,had 4 dingen voor C maar er stond me een rij pfffff daar had ik geen zin in,maar mijn lieve mams wel,die heeft dus bijna 2 uur in de rij voor de kassa gestaan…
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif
voor 4 dingen voor in totaal 6.10 euro ruim 55 euro korting.Stond iemand tussen die had voor 1300 euro en hoefde maar 105 euro te betalen,je moet maar net geluk hebben dat de maten er nog tussen zitten
Zo en nu galatasaray -AJAX kijken
@beps en roanna
Een leuke dag gehad op de VB, JP gezien, Jac gezien en lekker gegeten. Klinkt als een leuke dag!
@trl
90% korting, dat is nogal wat, maar zo lang wachten…
Mk,ja dat had ik er ook niet voor over hoor dat lange wachten,maar me mams dus wel en het was nog gezellig ook zei ze hahaha