Zoiets dus. lol2 lol2
Ik doe er ook nog even voor de hitte een waaier bij, maar je kunt 'm ook gebruiken voor de opvliegers. Sorry… ik ben een beetje melig vandaag.
Roanna: hoe komt het dat jij zo melig bent?
Ik net weer ongegeneerd spullen gekocht voor mijn huis… 2 douchegordijnen, theeglazen en een pleeborstel… ![]()
Cynnie lekker aan het shoppen,.
Roanna mag ik de waaier ook ff…ben aan de sop…heb al 2 verdiepingen klaar, en de was en strijk, nu dus beneden maar eerst ff kassiean
Viva: vanaf woensdag een extra verdieping om te soppen??
haha
Dan mag je mijne wel doen ![]()
mogguh
laat naar bed, laat wakker, pesthumeur want
hiero niet zo’n goed nieuws, baal echt mega! ze belden van die sollicitatie dat ze niet verder gaan met mij, vooral omdat de andere kandidaat wel ervaring heeft met het bedrijf. tja… daar kan ik natuurlijk niet tegenop maar raar is het wel, want de manager gaf juist in het gesprek aan dat ze op zoek waren naar vers bloed en iemand van buiten… nou ja, ik kan er niets aandoen maar baal wel mega… moet even mn motivatie gaan zoeken
Bloem balen zeg…
Bloem : balen he meis :kus:
Roanna : jaja, zoiets heb ik allemaal nodig haha
Viva : leuke avatar, volgens mij gaan ze niet meer terug tot 1951, denken dan kun je toch geen lappie meer bedienen he
Cyn : J net een pleebril gaan halen 89 euri pfffffff enne ziet geeneens een gouden randje om hoor:mad:
Viva : ik denk dat je nu pelan pelan gaat doen hahaha en geen kassian
I now Raak, pleebrillen zo duur heb ook 2 nieuwe die niet dichtklappen maar dichtglijden…ook zo duur.
Wij hier ook. Zo een van ehhh ja… zwart isdie iig haha… Maar ze zitten wel ‘vorstelijk’ moet ik zeggen…maar die prijs, 80 euro, daar werd ik minder vrolijk van lol2
Nwe bril opgehaald…
@J&H corssen zeker rond: Zitten nu omgeving Dordrecht, met pakjes rondbrengen…
En ik geniet ook van ze, heel erg…
@Bloemmie: :kus: Blijft *()%#)$ als je het echt ziet zitten…
@bloem
BALEN!! Hopelijk heb je vanavond meer geluk… ![]()
@raak
Wat een prijs, maar je wilt natuurlijk wel lekker zitten ![]()
@roanna
Beetje melig met mooie exotische plaatjes.
@viva
Dat is er leuk uit.
Schitterend zo’n schip in het zwembad, maar daar heb jij dan weer niet zoveel aan.
Ik ben ook op kos geweest, maar ik vond het er wel leuk! Zo zie je maar, smaken verschillen.
Zit weer op t werk, zooo dat scheelt, schermpje kijken met de nwe glasses… ZOOO duidelijk…
@beps: ik ben niet van nummer veranderd, maar het kan weze ndat ik mijn phone niet hoor. Ik ben rond 10:15 in de hallen maar gaan eerst richting andere dingen en dan turkije!!!![]()
@viva: heeft zaaltje lekker over de top
@bloem: pesthumeur. Knuffel voor jouw
@cyn: weer aan het shoppen geslagen
@beps
Weer goed zicht, heerlijk hoor.
Beps, Roanna en Jac, heel veel plezier op de vakantiebeurs.
Ik heb morgen een high tea. Mijn schoonzus is jarig en ze viert het alleen voor de vrouwen. Dat gaat vast gezellig worden.
Of makan. Dat kan ook he!! Van het harde werken krijg je meestal ook trek. lol2
Mensen, mensen wat hebben jullie allemaal toch dure brillen dan. Dan moeten jullie toch wel heel vorstelijk zitten. Nou, hier de gewone gang van zaken hoor.
@Bloem: Ik las het daarstraks al even op FB. Knap balen hoor! :mad:
@Cynthia: Ook lekker aan de shop geweest. Leuk he, zo ieder keer wat.
@MK: Precies, zo zie je maar dat iedereen een land anders ervaart. Ik vond b.v. Portugal ook heel mooi en leuk en voor herhaling vatbaar, maar ik meen dat Viva er toen ook niet veel aan vond.
@Beps: Werkse en fijn hoor dat je alles nu nog helderder ziet. lol2 Wie weet waar het nog goed voor is!! ![]()
@Raak: Heb ik je toch nog blij kunnen maken vandaag.
Zo, wij zijn vanmiddag ondanks de regen, toch maar even naar de stad geweest en hebben de haartjes weer kort.
@MK: Komt goed en jij ook heel veel plezier bij de/op de high tea. :dag:
Roanna : idd kan het ook makan zijn wat ze ging doen :)))ja hoor ben weer een beetje heppiedepeppie nu, mijn bankstel is weer terug, dus we zitten prinsheerlijk:king: nu de rest van het huis nog lol2lol2
MK : veelplezier bij de dames hightea morgen
Beps : weer nieuwe oogjes, wat kijkt dat heerlijk dan he
Jac : morgen al vroeg op de VB
Ik vond b.v. Portugal ook heel mooi en leuk en voor herhaling vatbaar, maar ik meen dat Viva er toen ook niet veel aan vond.
Idd Roanna ik never nooit meer naar Portugal…prut weer, regen, koud wind (in juni)…en ik krijg nog kuitkramp als ik er aan denk, na 5 dagen aan 2 kuiten kramp die 3 weken heeft geduurd…
En eten nope…ben aan de lijn…ben al 5 kilo kwijt dus dat wil ik graag zo houden…