Turkish Tea Time

zo zaal geboekt, feest geregeld…lekker over de top…disco hey…
Nee mijn hubs maakt het geen fluit uit, wil niet naar verweggiestan, geen tunesie, geen egypte ect. Maar kos is hij nog niet geweest, en ik wilde wel weer naar grand uysal, maar voor 10 dagen weer dat takke eind in de bus vond ik nou niet zo geweldig…nu dus kos 4 sterren allinclusive ff opzoeken hoe het hotel ook al weer heet.

Kipriotis village http://www.hotelkipriotisvillage.nl/?gclid=CKOquvGMuKYCFcUz3godeXwcHQ

@Viva: Leuk Kos. Waren er 2 jaar geleden een dagje geweest met de boot over vanuit Bodrum. Waar ga je heen? Kos stad?

Zaaltje nouja… de disco gehuurd… dus…lets go. :cheer:

@TRL: Ik moest wel ff lachen hoor om je berichtje.

@Viva: Ziet er leuk uit zeg. Welke organisatie is het?

Ik heb net ff de foto’s gekeken en zag dat ze ook minidisco hebben… dus leuk voor H. lol2 Heel mooi hotel Viev. Leuk zo met dat piratenschip in het zwembad. Echt iets ook voor gezinnen met kinderen.

Ik heb al gezien bij wie en waar!

heb geboekt bij traveltoef, maar het is een pakket reis van HI…vlieg met arke.

:austria:Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk :austria:

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia

Viev, die is leuk!!! :slight_smile:

1 like

@Viev!!! KOS!!! (ohhhh ik vind het er ZOOO erg…echt haha… )
De enige vakantie dat ik dacht na 8 dagen: Ik wil naar huissssss(en toen moest ik er nog 5!)
Maar dat komt bij ons omdat je er geen fluit doen kan, en we wilden wat zien, nou doe de eilandtoer en je hebt alles gezien haha…(het was er wel leuk trouwens in Kos-stad, als je nog wat wiskey voor Rubbie wilt meenemen, die was daar spotgoedkoop lol2)

Ik weer op, vanavond nog werken…

@Jac: Ik denk dat wij morgen rond 11-11.30 in de hallen zijn, ehhhh ff kijken als jij niet van nr veranderd bent, sms ik je wel als we richting de hallen lopen(of bel je!)

@Roanna: Doe jij ook ff bellen ofzo als je ‘aan ons toe bent’ lol2 !!!

Zo schapjes, huisje, en weer werken

ahahahahha Beps je kent me ik ben een cultuurbarbaar het interesseert me geen ene fluit, ga nooit iets bekijken…ik wil zon, zee en zaligheid…hahahahahha

Viva,dat ziet er goed uit zeg,mooi. Kos is idd niet groot maar voor zon,strand en zaligheid kan je er wel goed vertoeven… Wij hebben toen heel wat afgefietst kregen een fiets bij de boeking,handig,op de fiets naar het strand en kroeg…

Wendy,heel veel plezier op de wintersport.

Wij hebben al snel die fietsen ingeruild voor een scootertje zodat we lekker lui rond konden tuffen
Het witte kerkje in t midden was zo mooi( vooral het uitzicht daar) en een dagtocht naar de (slapende) vulkaan was
Ach ja t was er best heel leuk, maar de verwachting was hoger zeg maar

Beps geeft niet hoor je mag gerust je ervaring melden…hahhahahah…wij gaan het bekijken, ik ben op kreta geweest en dat vond ik helemaal niets…bah. En als de zon schijnt, ik op mijn bedje bij het water kan liggen en het eten er te eten is vind ik het goed. Was een leuke aanbieding zeg maar voor 10 dagen. Scheelt een hoop uren in de bus nu daar maar een klein uurtje , en geen visum kopen. Dus voor 1028 euro zitten we er 10 dagen met zijn tweetjes. Had ook bij Sander een offerte aangevraagd voor 8 dagen en dat kostte 1325 euro. Dus 1+1=2 bij mij dan. Ga ook al in juni 15 dagen en dan wel die mega lange transfer.
En mijn feestje kost ook de nodige pingels,kan bruintje allemaal niet trekken hoor al die dingen.
Moest gisteren een aanbetaling doen voor griekenland, en voor het feest, dus had niets maar was wel 500 euro lichter. hahahahahah.
19 februari een feest (flower power van mijn nicht die 50 is geworden) in epe, ga daar ook nog een weekendje in een hotel…
Ga ook nog naar de toppers op 27 mei, heb 11 augustus een bruiloft, allemaal hele leuke dingen, je loopt er alleen wel op leeg.

Ja dat had ik ook al gezien, dat het een stukje goedkoper is haha…
Maar goed… wat je al zegt: je kan het maar 1 keer uitgeven.

Wij hebben besloten nog een jaartje met J&H te gaan. Ze gaan best hard achteruit(vooral in het bewegen) dus… wie weet kan het niet meer volgend jaar…
Dus volgend jaar misschien wel Egypte of ehhh Weet ik veel, zon en wat zien…

Viva,allemaal leuke dingen in het vooruitzicht voor jullie dit jaar,leuk hoor jullie hebben het verdiend.

Beps,zolang het kan en het goed gaat zeker nog genieten van J&H.Crossen ze al lekker rond in hun nieuwe auto?

Mijn mams kan nog niet echt wennen dat ik alleen met C ga,vanmorgen zei ze,wat als je daar migraine krijgt dan zit je wel…Ja dat zie ik dan wel weer…

Viva: hotel is echt leuk… Wat ook leuk is… Een dagtocht Bodrum hahaha :wink:

Ik weer aan het werk!

Goedemorgen, stucadoors flink bezig hier, lijkt wel zo’n horror beeld van een televisie make over van een huis bij ons nu lol2lol2lol2, zie je ons al zitten op tuinstoeltjes in de huiskamer:mad::mad:, van mij mag het snel 2 weken verder zijn hoor
Viva : Kos ziet er leuk uit, hoop dat het gaat bevallen want weet de vorige keer nog wel dat jullie vreemd gingen…nooit meer was toen het antwoord hahaha, nee hoor grapje, komt best goed. Enne ja die feestjes zijn idd leuk maar kosten ook het nodige, je weet voorlopig weer waar je voor werkt he
Roanna : wilt ook mee naar de disco ! Zie dat je een nieuwe foto hebt, volgens mij niet genomen op de veluwe he
Trl : heeft leuke speeltjes met sterke batterijen in de aanbieding
Beps : groot gelijk dat je nog een keertje met de ouders gaat, je weet echt niet hoelang dat nog mogelijk is
Cyn : is dat het allerleukste aan Kos : de boot naar Bodrum?lol2lol2lol2lol2lol2
Bloem : jij ook in voor de disco ???:cheer::cheer:hoe gaat ie met de studie nu??
Wendy : als je hier nog komt : GENIETEN HOOR !!!

Goedemorgen ladies.

De rituelen al gedaan en dan is er tijd voor koffie…ja, lekkere koffie en WW.

@Viva: Nou, nogmaals… het ziet er super leuk uit en wat je zegt, heerlijk met je toges op zo’n bedje bij het water, je hapje en drankje op tijd… wie doet me wat. En wat Beps al zei… lekker goedkoop shoppen in Kosstad. Wij moesten 6 flessen whiskey van een bepaald merk meenemen voor de obers uit ons Turks hotel, want dat scheelde enorm. Tuurlijk…doen we even!! Later bleek bij de bootterminal… nog goedkoper! ( bel.vrij )

Op zich vond ik Kossstad wel leuk om het een keer gezien te hebben, maar om er nu vakantie te vieren… nee, dan toch liever Spanje, maarja… dit was natuurlijk ook wel een leuke prijs he!!! :wink: En Spanje heb/had jij al tig x gezien. Ik trouwens ook, maar blijf het een fijn land vinden.

@Beps: Wie kiep in tuts morgen. Ik ben er tussen 13.45 en 14.00 uur en hou je wel op de hoogte hoe en wat. Oke?

@Raak: Ik zie jullie al zitten. lol2 Had je ook niet zo’n tv progamma kunnen inhuren om de make-over aan ons en het publiek te laten zien. Hihihi. Je kunt altijd nog zo’n poster kopen die je op je wand kunt hangen en doen alsof je aan het strand zit in je tuinstoeltjes. :vak02:

ja en de hoogtezon erboven…slippers aan en een zonne hoed hahahaha. Nee het is mooi balen, maar Raak het moet altijd eerst slechter worden voor het beter wordt.