Turkish Tea Time

Zo ik heb weekend,
vandaag gewerkt, naar paps geweest, haar laten knippen en nu thuis.

Bloemmie spannende date in het verschiet.
Raak tussen de puin
Beps naar de vb geweest, en kwam echte hollanders tegen.
Wendy en J. heel veel plezier in de sneeuw
Cynnie heeft het druk
Roanna heeft zin in zaterdag.
Wij zaterdag een verjaardag, en zaterdagavond naar Hans klok met hubs zijn werk…ik ben benieuwd.
Nu ff niks…geen zin.

Goedemiddag dames.
Bloem : tja…toen had ik een luilekker leventje he enne altijd vroeg wakker, rond 6 uur en dan was het hier 11 uur, dus kon ik mooi postenlol2lol2
Nu heel druk met verbouwing bezig en gisteren was kleinzoon jarig en vanmorgen vroeg had ik een afspraak in Brussel. Dus…sorry wat minder tijd om te posten
Beps : leuke dag gehad op de stand zo te lezen, dikke benen 's avonds, wees maar blij dus dat je niet alle dagen hoeft te staan, heb je straks olifantenpootjes lol2lol2lol2lol2lol2.
Wendy : lekker bijna op wintersport met z’n 2tjes, ga maar heerlijk genieten en doe je vader de groetjes van ons
Cyn : heel druk op het werk, gaat de tijd lekker snel en zit je zoooo in je nieuwe huisje
Viva : heeft nu ong. vierkante ogen van het werken, dat is niet goed hoor
MK : alweer op weg naar het volgende examen
Roanna : jij had het goed onthouden hoor, de stucadoors stonden hier vnmorgen vroeg op de stoep en zijn nu op alle 3 de verdiepingen flink bezig:mad: Maar ja, dit is alweer de opbouwfase zal ik maar denken, het wordt nu de komende 2 weken alleen maar mooier he
Trl : jouw stadje komt er echt niet goed af in het nieuws de laatste tijd he

Ik ben helaas zaterdag niet op de beurs omdat ik weer echt heel veel last heb van artrose, zelfs zo erg dat ik zometeen naar het ziekenhuis moet om foto’s te laten maken en we naar aanleiding daarvan gaan beslissen om eventueel nieuwe kniestukken te plaatsen :mad:

@raak::kus:

@wendy en hubs: hele fijne vakantie!!!
enne niet met de gips>>> terugkomen he! Dat mag nie!!!

Raak jeetje meis, dat schiet niet op hoor…heel veel sterkte, en een dikke knuffel

@ raak goed even wat uitgebreider van je te horen. je meldt je wel elke dag, maar je bent zo stil, dat ik al dacht dat het niet zo lekker ging… nieuwe kniestukken… jemig dat klinkt heel erg heftig

@ viev lekker weekend! verdiend hoor!

hiero ook druk geweest zeg, sodeknetter… uwv geweest, beddengoed gewassen, gedroogd en er weer opgedaan (heb ik zooooo een hekel aan) huis kerst & glittervrij gemaakt, konijntjes gedaan, wc gedaan… keuken gedaan… en nu… nu heb ik nog nix aan de studie gedaan en heb ik een nieuw boek binnengekregen en heb eigenlijk zin om te gaan lezen… maar moet studeren… vanavond dus ook nog aquajoggen… je kunt me denk ik opvegen! haha

@raak
Nieuwe kniestukken… dat klinkt niet fijn :kus:

@viva
Naar Hans Klok, leuk!

@Raak: Jemmig meis… Wat een toestand… Hopelijk gaat het ‘meevallen’ en komt het redelijk snel goed…:kus:!!

@Raak: Zo hee zeg!! Tja, als het dan moet en het is mogelijk, doen hoor, want altijd met die pijnen doorlopen is ook niets. Nou, ik ben benieuwd wat de uitslagen van de foto’s zullen zijn en hoop dat ze je kunnen helpen. Sterkte ermee. :kus:
Het begin bij je thuis is nu toch aangebroken. Mooi zo, des te eerder zijn ze weer klaar. En jij en J… ff een paar weken door het stof heen bijten. lol2 Komt goed.

@Bloem: Wat zijtte gij druk geweest zo te lezen. Nouja, het is er ook echt weer voor om thuis ff lekker alles langs te lopen. Ik ben ook ff aan de sop geweest vandaag hier beneden.

@Viva: Oh, lekker de haartjes weer kort. Ik had ook vandaag even willen gaan, maar het is er niet van gekomen. Wij gaan meestal eventjes de stad er voor in, omdat kokkie altijd het bij de turk laat scheren/knippen, maar het weer was niet zo aantrekklijk, dus eerdaags maar weer eens een poging wagen.

By the way… ik ben vanmiddag ook gebeld door Zwolle en heb a.s. woensdagmiddag het voorgesprek en dan zal me wel wat meer duidelijk worden gemaakt. Ik krijg trouwens een ICD ingeplant en geen pacemaker. Het lijkt wel op elkaar, maar de fucntie’s zijn niet helemaal hetzelfde. Ik heb net ff alles tot bijna in de details na kunnen lezen op hun website en weet al een beetje wat me te wachten staat. Maargoed,…liefst zo snel mogelijk, dan ben ik er vanaf. :mad:

Zo, nu ff achter de pannen. :dag:

owh roanna dus eindelijk nieuws… dan zal het nu allemaal wel snel ingepland worden lijkt me zo. wel spannend maar je kunt er maar beter vanaf zijn, dan ben je weer helemaal fit als het vakantieseizoen begint!

Roanna : jij ook nieuws uit Zwolle, het begin is er en net wat je zegt : als het moet dan moet het, maar dan wel zo snel mogelijk
Bloem : jij ook goed bezig geweest vandaag
Viva : lekker naar de kapper geweest, kun je je echt beter van voelen he, enne dan ook nog een uitje naar Hans Klok, heerlijk toch
Foto’s zijn gemaakt, uitslag volgt via gesprek met huisarts en daarna chirurg,
we gaan het zien. Jullie allemaal bedankt voor je lieve woorden, doet goed !!!:kus::kus::kus:

Roanna eindelijk wat gehoord.

Raak…pffff meissie ik denk aan je

O ja Tlr. wil je het lijstje aanpassen

Viva 15 september t/m 24 september (ik ga vreemd) Kos

Zometeen naar een feestzaal kijken voor mijn Sarah verjaarsdag…pffffff…blehhhh…kom er niet onderuit dit jaar.

Viva : wat is dat nou, vreemdgaan met de buren??? hahaha
Enne die verjaardag : dat doet maar even pijn hoor, bij mij komt er diet jaar een 6 pfffff

Raak,nieuwe knieschijven dat is niet mis zeg…Sterkte…

Roanna,nieuws uit Zwolle,woensdag gesprek en dan hopen dat ze snel een plekje voor je hebben.

Viva,naar Kos leukkkkkkk,lekker fietsen

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

…Zal je in het lijstje zetten.

Bloem,druk geweest vandaag

Cyn,lekker druk op het werk

@roanna: eindelijk nieuws vanuit zwolle. Spannend maar net wat bloem zegt beter nu en dan fit zijn voor de vakantieperiode.
@ viva: gaat vreemd, maar misschien kan ik naar je zwaaien vanaf de starlight bar:)
en kijkt naar een zaal voor het magische getal
@raak: heeft foto’s gemaakt en wacht op uitslag. En voor jouw komt er ook een 6 in voor…
ik nog een dagje werken en dan weekend…en dan VB wie weet kom ik beps en roanna tegen. Hoewel ik 's morgens ga met vaders
Ach ja mijn nichtje van 2 kwam even op bezoek naar de begroeting van de oudste kwam ze naar me toe en vroeg ien waar is russ nou? Buiten? russ waar ben je nou? pffff traan traan en toen maar uitgelegd dat hij aan het spelen was met andere hondjes hier ver vandaan…

:austria:Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk :austria:

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR (hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 sept t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia

:austria:Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk :austria:

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia

@jac
Ja dat is moeilijk te bevatten voor kinderen.

@viva
Naar Kos, leuk toch!
Hoe, wat en waar?

@ jac awh das idd niet leuk nee, maar ja, het hoort erbij he?

@ viev lekker kos geboekt, wilde je vent eens een keer wat anders of had jij zoiets van: geen turkije

trouwens, als het zaaltje geboekt is, je zegt maar waar en hoe laat he :wink:

Wat een vreemde mensen zijn er toch,heb ik iets op mp gezet voor kinderen ,vragen ze wat ik ervoor wil hebben dus mail een bedrag terug,wordt er gevraagd of er wel hele dure batterijen inzitten,tsss nou ga dan maar lekker naar de winkel zeg…( staat er wel een beetje vreemd,maar nee het is niet wat jullie denken

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

)