Zo vanaf de beurs:
Het is rustig veel leuke mensen
Zo ff foto maken
Zo vanaf de beurs:
Het is rustig veel leuke mensen
Zo ff foto maken
Zo Beps in de stand
@Beps: Oh, wat leuk zeg. Is het nog niet zo druk dan daar? Nou, succes en doe Jeroen ff de groeten van mij en misschien kom ik zaterdag ook nog wel ff langs daar.
@TRL: Jeetje… E *e weer in het nieuws he!!! Verschrikkelijk weer hoor.
@Bloem: Veul plezier vanmiddag.
looking good bepsie! veel plezier
Beps,leuke foto
Roanna,ja en weer niet zo positief he…
Hey Beps leuke foto, …hahahaha nou veel plezier op de beurs hoor.
E.e niet goed he…fijn dit soort dingen, nou de plaats maakt niet uit toch?
Wat een #$%^&*() weer zeg…ben al 4x nat geregend vandaag bah.
Nu ff de boel strak maken, en dan lekker chillen. Was weer druk op het werk, ik zie sterretjes van de htmlcode’s fijn fijn fijn…het blijft een knakenprogramma waar we mee moeten werken.
@beps: aan het genieten op de beurs!
@viva: $^%^%$&%^& vaak nat geregend
ikke morgen VRIJ!!! jippie!! heerlijk even ben er na alles aan toe
weinig gebeurd hier…
bah rotregen
@ viev echt niet leuk als je erdoorheen moet
@ raak hoe is het bij jou dan? je bent zo stil/zo druk… we hoorden vaker van je als je aan tha pool ligt. is er al nieuws over wanneer de uitzending is…
ik kom net thuis. gezellig film gekeken met de kids. was leuk. mooie film, de jongens vonden hem ook super. lekker gegeten en op de ipad gespeelt… heb nu helemaal een pad-vinger… ugh
en thuis nog even gebeld … en… heb as vrijdag een date… :bloos: vreselijk hahhaa… of leuk… of vreselijk leuk maar vooral eng… brbr maar goed, we wachten het maar af
Zo in m’n bedje net nog ffies lekker met m’n bloempje gekletst. Doodmoe, dikke benen van t staan
@Bloemmie:ik heb ook een Pad-vinger van die onzinnige spelletjes
@Roanna: we staan bij de verre reizen, dus is het er rustiger dan bij Turkije bijv
@JAC:hal 1 ist, schuin tegenover Djozer
En toe: Trusten All
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk ![]()
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR (hoe kan het ook anders:wink: )
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
Bloem,spannend een date,is dat de jongen van het schaatsen??
Beps,leuke dag gehad gisteren?
mogguh
gatver wat een donkere triestheid buiten ![]()
@ trl ja die ja… maar zeg maar man hoor… hahaha… nou ja ik weet niet… whatever… die ja…
ikke vroeg op pad, richting bijeenkomst voor werkelozen :retard: heel veel zin in…
Goedemorgen all,
Wij bijna klaar voor de wintersport, vandaag nog werken en morgen vrij om de laatste dingen te doen. Gister kregen we bericht wanneer we onze pup op kunnen halen, 5 februari in Brussel.
@ bloem, spannend zo’n date…
@ bep, beetje bijgekomen van de beurs… ging je nou zaterdag ook…? M’n vader is er ook zaterdag.
@Wendy: Ja ik ga zaterdag, maar ik geloof vast dat ik je vader niet ga vinden hihi…zoooo druk :)!!! En jij lekker zaterdag op wintersport!!! (maar daar kom ik morgen nog op terug!)
We hadden het gister nog over je, dat we zo blij met je zijn, en fijn vinden dat je nog steeds langs komt :kus:
Heerlijke dag… Kennen jullie die reclame: Alles is All-in, maar die man heeft het niet door…geen drankje, geen speelbal, geen ligbed…en de boze vrouw als ze ontdekt dat het allemaal veel luxer had gekund??? Nou zo voelde het gister:
Mevrouw mag ik u een flyer meegeven van onze site… Nee dank u, geen interesse!
Ohhh maar u kan er niets kopen ofzo, het is delen van kennis over landen… OHHHHHHH VERTELLLLLLLL…hahahaha…
En dan weet ik weer dat het niet uitmaakt of er mensen aan verdienen, maar dat we er voor elkaar zijn, elkaar op weg kunnen helpen, en er voor elkaar zijn…(OHHHH was ik weer boos…:))
Goedemorgen.
@Beps: Ik kende 'm en iedere keer wilde ik jullie er al op attent maken, want iedere keer als ik die reklame van Sunniweb zag, lag ik dubbel. Vaak gaat het wel zo, omdat ze het niet weten en zelfs denken dat het welkomsdrankje hen nog geld kost. lol2 Zuuinige Hollanders!!!
@Wendy: Mocht ik je niet meer spreken… ik wens jullie een hele fijne wintersportvakantie. Voorproefje heb je al gehad hier, maar ga lekker genieten met z’n beidjes. :vak01:
Ik heb wel ff een date met je vader zaterdag!!!
Zal wel kort zijn, want heb een middagtickets en heb nog meer afspraken daar op de VB. Hihihi.
Heb er zin an!!!
@Bloem: Succes ermee.
Ik denk dat Raak momenteel andere dingen aan haar hoofd heeft. Als ik het goed onthouden heb, zouden vanaf vandaag de stukadoors komen. Nou meid…, mocht je het lezen… sterkte met alles. :kus: Je moet maar zo denken…je krijgt er weer iets heel moois voor terug. ( Makkelijk gezegd he )
Verder iedereen…fijne dag. :dag:
zo ikke weer terug… nix nieuws gehoord, maar goed, tis verplicht… nieuwe afspraak voor speeddate met uzb :retard: dus weer een boel verplichtingen erbij, maar goed je weet niet hoe een koe een haas vangt of in dit geval een baan
@ wendy lekker aftellen voor de wintersport! ga je skieeen of snowboarden? gaan jullie met z’n tweeen of met vrienden/familie?
lekker hoor! geniet ervan
@ beps + roanna, die reclame ken ik niet, maar zoals beps hem uitlegd heb ik er wel een goed beeld bij!
ik ga maar eens aan de slag hiero, beetje huishouden doen, solliciteren en studeren ofzo… vanavond lekker zwemmen, daar heb ik wel zin in (alsof alles nog niet nat genoeg is)
Raak: Jij kwam toch ook naar de VB??? Of heb ik het nu weer mis…(mn hoofd werkt echt zooo giga niet :)!!!)
@Bloemmie: Leuk he zo een ochtend solli-leren ![]()
@ roanna,
zal morgen vrij weinig online zijn, laatste dingen inpakken boodschappen doen en daarna alvast slapen. 's avonds komt m’n vader eten, dus druk druk…
@bloem,
We gaan samen skieen, zijn alle 2 al vaker op wintersport geweest alleen nog nooit samen…
Wendy en hubs, heel veel plezier samen in Oostenrijk.
http://www.spreekbeurten.info/skien2.jpg
Hey meiden…
Sorry hoor… enorm druk op het werk… dus vrijwel geen tijd voor ww! Maar dat zijn jullie wel van mij gewend… ![]()
:kus: