Turkish Tea Time

Goedemorgen
Viva : wat een mooi buikje, is idd al een flinke hoor voor 5.5 maand
Trl : dus je bent er nog niet helemaal uit waar je heen wilt?
Beps : goed gegaan op het werk en iets vroeger naar huis
Roanna : bij jullie thuis komt het gelukkig ook goed
Ik vanmiddag naar een nieuwjaarsreceptie en daarna etentje

@TRL:ik bedoelde Marina haha. Bij kusasun was het op het oog zelfs redelijk opgeknapt/nieuw(toen. Dat ik gestopt ben is ook alweer een jaar of 4geleden minimaal)

Zo wakker maar nog niet op. Ff rustig aan. Vanaf volgende week is Rubbie weer te werk dus dan ist gedaan met deze rust.

Goedemorgen meiden.
Vandaag weer vrijdag dus ga zo aan de rituelen. Kan maar weer gedaan zijn nietwaar.
Raak nieuwjaarsfeestje en etentje…lekker makkelijk hoor.
Beps geniet van je rust zolang je die kunt nemen…dikke knuffel
Tlr. nog niet zeker van je zaak zo te lezen, jammer dat je niet naar Alanya wilt, want zoals Roanna al zegt waar wij heen gaan alle ruimte en genoeg te doen voor kleintjes.

Goedemorgen.

Zo, iedereen te lezen alweer plannen voor vandaag. De een weer aan de rituelen en de ander naar de receptie en zo komen we dag wel weer door.

Ik nu even aan mijn 1e bakkie en dan ook snel naar boven voor de ritu’s.

Heb ik al gezegd dat ik er weer zo vrolijk van wordt, dat als ik mijn slaapkamergordijn open doe, dat alles weer GROEN is? :cheer:

@TRL: Anders ga je eens een weekje mee naar ons hotel in Alanya, als wij er ook zijn. Heb je toch wat bekends bij je. Is maar een suggestie hoor!!! Maar denk het niet he!! :wink:

Nou, iedereen een fijne dag verder en to laters. :dag:

Roanna,zou wel gezellig zijn en wie weet ooit,als ik nog iets steviger in me schoenen sta,in Alanya liggen nog onverwerkte herrinneringen voor mij…In Kusadasi zijn die herrinneringen voor het grootste deel verwerkt…

Raak,Viva,twijfel heb ik altijd als ik naar iets nieuws ga,zo van heb ik het goede gekozen,zijn er meer mensen,maar ja dat is altijd afwachten he…

Beps,owww 4 jaar geleden,maar toen heette het ook nog anders he…Je hoort wel vaak hoor dat als hotels/appartementen eenmaal leuk staan aangeschreven het onderhoud achteruit gaat.

mogguh ladies

ikke mezelf verslapen, maar goed, kon vannacht weer niet indommelen dus heb de slaap in de ochtend maar ingehaald… nog een uurtje en dan begint het EK…!

EK… net nu jij moet leren :wink:

sluit me allemaal aan bij de updates veel gelezen niets blijven hangen.
Kopje draait overuren…:slight_smile:

@ MK nee ik leer omdat ik daar niet ben… :slight_smile: hahaha nee hoor nu ff niet leren, morgen van 9-12 en van 16-18 en dan zondag ook… moeten toch een beetje schipperen met de tijdsindeling

Wat een rust hier zeg…

Ik vandaag weer lekker druk op het werk… Heerlijk vind ik dat altijd… Ook omdat ik zelf altijd heel relaxed kan blijven en toch mijn werk op tijd af heb… :smiley:

Net M. een beetje ingelicht over mijn huisje… Hij is het er nog steeds niet echt mee eens, maar meer in de zin dat hij zich een beetje zorgen maakt of dat niet gevaarlijk is zo’n meisje alleen… Toen ik hem vertelde dat er zowel onder als boven me turken wonen toen vond hij het een stuk prettiger hahaha… (heb hem maar niet verteld dat die soms anders kunnen zijn dan in TR) de meubels vond hij ook mooi, dus het is goed gekeurd :smiley:

Nou ik ga lekker nog wat facebooken (miljonair city… verslaafd!! en straks gtst even terug kijken)

Meiden fijne avond en tot later! :kus:

hey meiden jullie hebben al een aantal keer gevraagd hoe t gegaan, of het me meegevallen of tegengevallen is: nou toen ik op de stoel kwam effe gejankt want was ik bang, de eerste spuit was pijnlijk de anderen voel je daardoor niet meer, eerst hebben ze het tandvlees opengesneden en ruimte gemaakt, daanr boren , boren en nog een boren en breken niet normaal, wel raar als je linkerkant helemaal verdoofd is incl de linkerhelft van je tong en je daarddoor moeilijk praat, drinken met een rietje en alleen maar zachte dingen eten gelukkig gaat dat allemaal steeds beter, over paar zullen de hectingen op opgelost zijn, maar oh wat heb ik sindsdien een pijn, ondanks de zwarte pijnstilling die je meekrijgt vandaag ook weer veel pijn gehad, dat schijnt een normal bijwerking te zijn de eerste 5 dagen. maar kreeg nog wel ee mededelign daar, mijn verstanskies rechtsonder daar ontwikkelt zich ontsekingsweefsel dus die zal er ook een keer uitmoeten

goedemorgen all
Linda : dat klinkt niet zo prettig, hoop dat de pijn snel minder wordt

:austria:Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk :austria:

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR (hoe kan het ook anders:wink: )
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem

Cyn,gelukkig maar dat M de meubels mooi vindt anders had hij een probleem gehad hahahah

Linda,sterkte,klinkt niet prettig.

@linda
Dat klinkt niet fijn en dan nog het vooruitzicht dat de andere ook nog moet… beterschap!

@cyn
Meubels goedgekeurd.
Als M. nu weer een keer naar Nederland wil komen, gaat het dan makkelijker omdat hij al eerder is geweest?

MK: nee, we moeten dan helaas weer exact hetzelfde doen als de eerste keer. Maar goed… ze kunnen wel zien dat we toen alles netjes op tijd gedaan hebben enzo… Dus hoop dat het meewerkt!

TRL: Haha nou dan had hij gewoon pech gehad hoor :wink:

Goedemorgen.

@Linda: Hie… ik las het gisteravond laat nog even en zie het dan helemaal voor me. Kippevel en wat zul jij een pijn hebben gehad en nu nog steeds. Bah! Nou, hopenlijk zakt dat een beetje snel af. Sterkte en beterschap!

@Cynthia: Toch wel lief van hem dat hij zo met je meedenkt.

@TRL: En? Ik zag je nog niet in het lijstje staan. :wink: Ik heb gister ook nog even voor je zitten kijken, maar ik denk dat die aanbieding van O*D toch wel de voordeligste is mede nog vanwege die waardecheque, als je dan perse naar Kusa wilt. Heb je al wat van TJinga gehoord dan?

@Raak: Ook alweer vroeg uit de veren En… hebbie al wat kunnen verkopen via MP?

De rest allemaal nog in ruste denk ik. :dag: Wij gaan misschien straks even naar de achterhoek, of anders morgen. Het is trouwens heel zacht weer buiten, alleen een beetje harde wind.

Nou, iedereen een fijne dag verder en vast tot laters wel weer ergens!!

:dag:

Roanna: natuurlijk heeft trl netjes haar offerte gehad :wink: Via mij :smiley: Haha :smiley:

Wij waren heeeeel vroeg op, zit nu op mn werk, al in A’dam naar de M*kro geweest…jaja, was waar we voor kwamen nog uitverkocht ook :retard:!!!

@Linda: Klinkt heel herkenbaar, bij mij hebben ze veel aan mn kaak moeten doen. Hierdoor is de tandarts zo een peuleschil dat ik daar niet eens meer een verdoving neem ;)!!! Sterkte…

@Roanna: Veel plezier…

@TRL: En??? Ga je boeken??(gewoon doen meis… het is toch gewoon lekker…)

En nu… ehhhh… Werken :frowning:

@Cyntia: Nou, da’s netjes en snel dan. Goed werk!! :thumbsup: Tja… had vorig jaar ook ben hen geboekt, maar weet al heel niet meer hoe dat ging, dan dat het van mij via een reisburo in Heerde verder liep, maar wel mooi met 5% korting!

@Beps: Jee… ook al zo vroeg uit de veren en dan nog voor niets, maarja… dat weet men niet altijd van te voren he!
Werkse hoor! Volgende week staan we er beter voor! :cheer:

Ik ga showeren.