Cyn,ja GDbkers te C toch ?
@viva
En tegen de tijd dat de kleine geboren is, heeft ze ook genoeg in de maten 68 en 74
![]()
![]()
Viva,dus er is al flink geshopt,leuk he omdat kleine spul te kopen,ik kwam er ook in om en ze zijn er zo weer uit,dus gaat zgan weer weg.
@Viva: Wat een heerlijke buik!!!
@TRL: Volgens mij hebben wij er ook ooit naar gekeken, ik ga thuis ff googlen(zo naar huis)
@TRL: als ik het goed heb heette het vroeger Oliva Family Suites…
Het ligt aan de weg naar Söke, aan Lady’s beach(volgens mij) Pal bij het ‘kleine’ overdekte winkelcentrummetje daar(aan de grote weg, links Söke, rechts Davutlar)
Het is middelmatig, 6,7 bij Zoover…
Ik wil ook!
(sorry!)
@Beps: Heel makkelijk te vinden op de OAD site.
Hoe is’t gegaan vanavond of vertel je dat straks als je thuis bent even?
@TRL: Mooi zo. Dan eerst maar wat korter. Zou ik ook gedaan hebben als ik zou twijfelen.
@Cynthia: Goed gedaan weer. Via GB. Mocht ik weer via een Tjingo boeken, zal ik aan je denken.
@Viva: Tjeeeeekesssss… wat een mooi buikje en wat groot al. Is het er echt wel 1? lol2 Ze ziet er echt heel mooi uit .
@Bloem: Hopenlijk wordt het wat met je sollicitatie. Ik heb eelt op mijn duimen, maar ik ga door!
Beps,het ligt aan de grote weg naar Izmir,als je naar beneden loopt kom ja bij de boulevard bij Ilyada hotel uit… tTrek ik me nooit zo heel veel aan van de beoordelingen hoor,het appartement waar ik vorig jaar was moest kindvriendelijk zijn,maar helaas was de speelruimte helemaal niet in orde…Het is vaak afwachten,of je moet echt voor de 5 * gaan dan weet je dat het gewoon goed is…En bij deze is het wel makkelijk dat het all incl. en de kamers appartementen zijn.
Bedankt dat je ff gegoogled heb…
TRL: zelf 5* is niet altijd de volle 5* waard hoor… Ook over 5* worden er klachten gemeld… En vakantiereiswijzer en zoover moet je niet teveel waarde aan hechten! Daar komen vaak “alleen” de mensen die wat te zeuren hebben… ![]()
Zie dat er bij zoover 3 reacties staan van 2010 waarvan 2 er een 7 geven en 1 een 3…de andere reacties zijn van 2008 en ouder toen heette het nog anders…
Cyn,hahah ja dat is waar.
@TRL: Zijn de kamers waar we (en Viva) nu weer in Alanya naar toe gaan ook. Hadden ook een keukentje en koelkast en dergelijke. Zijn over het algemeen dan wat ruimer en wij hadden ook een aparte slaapkamer, maarja… voor mij maakt het niet zoveel uit. Ben toch bijna nooit binnen te vinden, maar met met zo’n kleine… lijkt me dat wel fijn.
Daar is het zeker weten leuk voor de kids… maarja… daar wil jij niet heen. lol2
Nou, ik kijk juist op die sites, maar trek daar altijd zelf conclusie uit. Wat de een mooi en lekker vind, is voor een ieder ander toch weer anders. Ik zet zelf ook altijd mijn bevindingen erop met foto’s en geef ook vaak antwoorden op vragen bij Reiswijzer.
Als het een 5 heeft of een 6 heeft en er zijn veel reacties gegeven over een bepaalt hotel, zal ik het niet boeken, maar dat is ieder zijn/haar mening.
Roanna,dat is toch in Alanya?? Daar is het in eind/mei begin juni toch vaak al een stuk warmer dan kusadasi,maar wie weet ooit als ik toch genoeg ga krijgen van Kusadasi… Of om te overwinteren
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif
En idd met C erbij vind ik een ruimere kamer wel lekker.
Roanna: natuurlijk zijn die sites handig om te lezen, maar hou er niet altijd teveel aan vast… Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening over een hotel of appartement.
Wat de een goed vind, vind de ander een minpunt…
Maar goed.
Toch die langs de ‘hoofdweg’ (ik twijfelde even nl, door die ‘suites’ die er soms bij staat…)
We hebben er wel naar gekeken met mn ouders samen. Later heb ik nog even gestopt daar(met de auto) maar zag er best leuk uit…
@Roanna: Ging prima vanavond. Leg je volgende week wel eea persoonlijk uit. Maar… stap voor stap… Baas begreep alles, nog een gesprek met een collega gehad(had haar een btje uitgescholden…echt erg… Beps op zn breedst zeg maar…) maar zelfs dat ging perfect!!!
Nu lekker thuis, was zo stil dat ik lekker naar huis gegaan ben.
Oh ja… las net dat wij vrouwen 4 dieren in ons leven nodig hebben…:
Een Jaguar in de garage
Een Nerts in de kast
Een Hengst in bed en…
Een Ezel om alles te betalen
lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2
Beps,eigenlijk zou je dat moeten doen he de accomodaties die je wel wat lijken even bekijken als je er toch in de buurt ben,voor een eventuele volgende keer…Paloma rina lijkt me ook nog steeds wel wat hoor,maar wel aardig aan de prijs.
Fijn dat je een fijn gesprek heb gehad.
Qua locatie is het er prima, maar ik vind het voor een app echt te duur!!!
De app zijnheel eenvoudig zelfs wat gedateerd. Ik zou er nu niet meer heengaan
En nu: naar bed!!
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk ![]()
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR (hoe kan het ook anders:wink: )
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
Beps,ben je er ook binnen geweest dan?Voor mij hoef de luxe toch niet zo,en voor de rest is alles veel duurder…
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon9.gif
Maar misschien weet jij nog wat leuks,voor een leuke prijs of bedoelde je paloma rina wat gedateerd is…