Trl: ik denk ook dat het verstandig is om nu te boeken hoor, ivm de vroegboekkortingen
Beps : als het nog niet goed voelt om te beginnen : niet doen hoor want als je er bent verwachten ze een 100% inzet en weet dat jij dat dan ook doet
Roanna : dat is toch nog snel dat je weer iemand extra in huis hebt, sterkte :kus:
Cyn : wel leuk he dat je de werkzaamheden zo op de voet kunt volgen
Viva : meissie toch, zooo druk in het begin van het jaar al
Bloem : spannend hoor, ja al die examens nu ook erbij, komt niet zo gelegen maar ja, gaat je wel lukken hoor, heel veel suc6 dinsdag
Linda : meegevallen gisteren ?
FB doet het alweer hoor ![]()
Roanna: :kus: …
Hier een off-dag, ga wel zo naar mn werk, maar meer omdat ik een gesprek zou hebben met iemand…
We zien wel, ik heb de afspraak met mn manager dat als ik een dag heb die niet top is, ik het wel probeer, maar aangeef dat ik naar huis ga…
Bloem,dat is waar ik ga toch wel dus kan eigenlijk net zo goed nu boeken,maar denk dat het ook wel komt doordat ik nu alleen met C gaat…En zit te wikken en wegen,of het hotel wel leuk is,maar ja dat zullen we zelf moeten ervaren…
Beps,:kus:
TRL: gewoon lekker boeken meis!! ![]()
Beps: :kus:
TRL: Welk hotel is het dan??? Waar ligt het??
Hey meiden.
Beps dikke kus voor jou…rustig aan.
Roanna al iets gehoord van zwolle???
Tlr. gewoon boeken, kijken anders even bij reiswijzer hoe het hotel eruit komt.
Cynnie verder aan het shoppen.
Ik aan de was…en strijk.
Raak aan het opknappen en nieuwe kasten toe maar
Moet weer ff wennen hoor al die dagen achter elkaar werken. Morgen lekker vrij dus aan de sop.
Beps,kusasun yurttakalan ligt als ik het goed heb aan de grote weg van Kusadasi.
Viva,op vakantiereiswijzer staat nog niks omdat dit hotel eerst een aandere naam had,bij zoover wel een paar reacties geloof ik…
@Beps:Go for it girl. :kus:
@Viva: Nee, nog niets gehoord. Ik denk net als met kokkie toen, als je niet urgent bent, denken ze dat je nog wel ff kunt wachten is mijn idee, maargoed, als ze het maar voor Mei ( liever natuurlijk eerder) doen, dan ben ik voldoende hersteld neem ik aan, om op vakantie te gaan.
@TRL: Ik heb 'm gevonden bij Zoover en bij Reiswijzer. Ziet er best goed uit en ook een leuke prijs voor jullie beidjes en ook nog met Transovio en All.Inn. Ook wel fijn dat de kamers zo ruim zijn. Als je twijfelt, kun je toch ook eerst voor een week of voor een dag of 10 boeken!! Ik heb ook zo’n cheque via de mail gekregen, maar weet niet tot wanneer die geldig is, want staat hier niet op, maar ongetwijfeld wel op de website van O*D. Doen joh!!!
Meiden… voor de rest… komt goed hier. :kus:
Ff eten nu. :dag:
Oad is geldig tot eind febr. ![]()
Gewoon even aanvragen via Tjingo… ons erbij zetten… en kun je ook gewoon die bon van Oad nog inleveren ![]()
kleindochter in de maak
http://94.100.113.10/1204350001-1204400000/1204350001-1204350100/1204350006_6_sGqc.jpeg
haal hem er vanavond wel af.
Viev wow! Wat een enorme buik al voor 5.5 maand! :wub:
je mooi he…terwijl ze zelf heel slank is met maatje 34
mooie meid en mooi buikje maar is dit bij jouw zoon thuisgenomen?? wat een steriele klinische omgeving… nix voor mij maar je moet ervan houden he? zie je de bardagaam waarschijnlijk makkelijker ofzo…
@viva
Dat ziet er super uit!!
Viva,mooie buik hoor al wel dik,maar dat hoort erbij he is voor een goed doel ;).Heb je al veel geshopt voor de kleindochter in spee…
Cyn,op het moment kan ik niet op de site van OD komen,maar heb een offerte aanvraag via Tjng* gedaan,dus die zal je morgen misschien wel tegenkomen,heb er alleen niet bij vermeld dat ik een cheque van O*D heb…
Vertelde vanavond aan me mams dat ik een leuk reisje had gezien,15 dagen daar schrok ze wel van,dan moet ze C 15 dagen missen zei ze…En ik mag niet mee,dus eerlijk gezegd dat ik niet geen zin heb in hetzelfde gezeur van vorig jaar,vond ze niet zo heel leuk maar ja…Heb nu een offerte voor 12 dagen gevraagd.
TRL:Heb je ons wel vermeld?
Bloem ja dat is bij hun thuis is ook niet mijn ding hoor, maar ja ieder zijn meug.
Dat groene licht is van de baardagaam die staat om de bocht.
Tlr. ze heeft zat, echt meer dan genoeg, als de kleine geboren is moet ze grotere kleertjes vragen voor de 1e paar maanden heeft ze alles al. Dus ongeveer vanaf maat 68 kan ze nog wat gebruiken…kleiner niet.