Turkish Tea Time

Goedemorgen
Linda : sterkte voor strakjes
Beps : lekker geslapen ?
Ik vel te vroeg wakker en nu duf:mad:

mogguh

ikke geslapen als een klein babietje, noem het bijgeloof, maar paar weken geleden brak mn ketting met het steentje dat ik altijd draag. heb sinds kort weer een nieuwe, en die draag ik nu weer dag en nacht, slaap meteen een stuk beter. een van de werkingen van de steen is een betere nachtrust

@ beps he gets, zo geirriteerd :frowning: kan je HA niet andere voorschrijven… tis soms eventjes puzzelen wat bij jou past/aanslaat hugs
@ linda, gets ookalzoiets… sterkte

ben te laat, rennen!

Linda,sterkte voor vandaag.

Beps,sterkte

Bloem,goed geslapen zal je je wel een stuk beter voelen.

Ik heb heerlijk geslapen. Ben gewoon gestopt met de HP…haha…
Ben nog steeds Happy hoor, maar irriteer me gewoon minder…

Schapjes gedaan, en nu… lekker niets doen

@Linda: Hopelijk is het meegevallen

@beps: mijn honden gebruikte vroeger diazepam echter omdat ze er tegen vochten werkte het niet. Ja 1 en 2 januari ware nze van de kaart. Dan waren ze net droopy met de hang ogen.
Nu ook iets anders gehad omdat kolin de oudste geen diazepam meer mocht.
En toen ik op de grond lag had ik ook geen spul met ze en 1 januari waren ze weer helemaal de oude.
Oud en nieuw scheelt mij toch niets, in de straat is het niet zo gezellig.
Maar goed alles proberen toch
Zo ik mijn tickets betaald en de honden hebben ook hun vakantie plek weer besproken! hahaha

Tickets al verleden week betaald, moet wel ff bellen voor de dames haha.
Ze mogen geen dia meer als ze ouder worden. Ivm hartklachten enzo.
Maar ik wil ze ook niet belasten met de stress die er was

Wii
J zo eten, en lekker ontspannen vanavond

@Beps: Zo is dat. Lekker niets doen en dan zonder de happypeppypills. Moet kunnen.

Maarre…waar heben jullie tickets voor dan? Heb ik weer iets gemist?

Zo hee… het was rustig hier vandaag zeg. Iedereen in winterslaap ofzo?

Wij waren even de hort op geweest naar koopjes, maar niks gescoord en ook veuls te koud om buiten te zijn. Brrrrrrrr… gauw weer naar huis!!

Fijne avond dames. :dag:

Goedenavond meiden.
Ben ik even.
veel te druk, op het werk ect.
Lees wel braaf mee hoor meisjes.

Beps gestopt met de happy’s, irritatie’s onder controle. En een nieuwe bril
Linda naar de kc geweest, lukt het allemaal een beetje.
Bloem geslapen als een baby, een goed gesprek en een nieuwe steen
Roanna niks gekocht, en heeft het koud.
Mk. ziek/zwak/misselijk, ja meis het heest…beterschap hoor meis.
Miere, askim nog steeds niet opgeknapt.
Cynnie aan het shoppen en de keuken en tegels liggen eruit.
Jac op de vloer gelegen bij de hondjes…tja het is vervelend hoor als de honden helemaal in de stress gaan tijdens het vuurwerk. Jessy heeft er niets van…vind het leuk om naar buiten te kijken. Heel in het begin is ze wat schrikkerig maar na 4 knallen vind ze het leuk.
Tlr. migraine tijdens het nieuwe jaar nou dat begint al lekker. Misschien was dit het enige, we duimen er voor.
Zo ik weer verder tv kijken…ff chillen, en morgen weer werken…en zoooooooooooooo druk.

zo ikke ook weer thuis
weer een gesprek met de begeleider gehad en daarna met 'schoon’zus de stad in om verjaardagskadootjes te kopen… voor mezelf. hahah, mooie nieuwe portemonnaie gescoord, oude was alwel 10 jaar oud en viel uitelkaar en nieuwe badhanddoek en handdoekjes gescoord

ook daar nog gegeten en kreeg de vraag van 1 van de jongens of ik hem wilde helpen met zijn spreekbeurt… ugh… waar ga je die over doen dan? Over de Elfstedentocht! hahaha… leuk toch? ik vind van wel. Volgende week dus samen de Hel van '63 kijken :slight_smile:

@ roanna, jac en beps hebben de tickets gekocht voor de vakantie!!!

@Roanna: Als je bij S boekt, betaal je ‘ongeveer’ det tickets. Het resterende deel(dus als voorbeeld, voor ons: 1900. Nu betaal ik 650, wat globaal de prijs vd tickets is), 1250 betaal je bij S na aankomst. Perfect geregeld!

Zo… nu maar eens naar bed haha

:austria:Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk :austria:

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR (hoe kan het ook anders:wink: )
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem

Viva,druk op het werk de eerste week,is het allemaal blijven liggen?

Beps,gaat het al wat beter zonder de hp?

Bloem,allemaal leuke kadootjes gescoord.Leuk dat een van de jongens vraagt of je wilt helpen met zijn spreekbeurt,en echt een onderwerp voor jouw.

Linda,hoe is het gegaan bij de kaakchirurg?

Ik een leuk reisje gezien,15 dagen all incl.voor €838,- maar vindt het nog zo vroeg om nu al te boeken,ben dat niet gewend zo vroeg te boeken…

TRL: in Kusa? Dat is echt een leuke prijs! :slight_smile:

@TRL:waar in Kusa? Bedenk wel dat er nu nog kortingen zijn die later weg zijn

Hoe gaat t hier? Dat weet ik niet. Vanavond werken en daar zie ik tegen op.

Goedemorgen
Ben soort van druk, niet met werken maar we gaan de bovenverdieping opknappen, dus stucadoor besteld, vloerbedekking gekocht, trapbekleden besteld, kasten gekocht enne volgende week donderdag gaan ze beginnen dus alles moet leeg. Waar ben ik aan begonnen ? lol2lol2
Ga zo eerst maar eens wat dingen op marktplaats zetten
Fijne dag iedereen :dag:

Ggggoooeiiijjeee morgen!!!

Heb as dinsdag een solligesprek voor die baan waarbij ik laatst gereageerd heb. Ga nog even niet hier in details vertellen hoe rn wat want je weet nooit wie er meeleest

Enige jammere is dat ik dinsdag om 13.30 examen heb en ze echt dinsdag wilden afspreken, dus om 9.30 solliciteren en daarna dus examen. Zou eigenlijk deze solli nog moeten bespreken met begeleider maar zou niet weten wanneer… Mhh

Anyways
@trl nu heb je nog vrorgboekkorting toch? En waarom langer wachten als je weet wat je wilt en de prijs klopt? Aanbetalen hoeft nooit helemaal toch?
@beps. 1e ingeving was: niet gaan.misschien is een beetje afleiding wel goed maar ook te vroeg om al een fijne dienst te draaien

Goedemorgen all.

@TRL: Tja… als jij dit een leuk prijsje vind, zullen anderen dat ook vinden, dus zou dan niet te lang wachten met boeken, maarja… ik doe dat meestal al zo, dus weet niet anders. Ik zou alleen wel even bij meerderen kijken of het nog goedkoper kan. Ze zijn er die nog extra korting geven he!!! :wink:

@Raak: Oh echt? Nouja… maar dan heb je straks ook wat he!!! Maar om eraan te beginnen… he!!!Maargoed, je hebt nog even.

@Beps: Kan me er wat bij voorstellen. Doe kalm an in ieder geval. Kompvastgoeschratje. :kus:

@Viva: Druk, druk, druk en blijft maar druk. Of maakt zich druk? lol2

@Bloem: Leuk hoor wat je verteld van die kids en dat ze jou daar dan voor vragen.

@Cynthia: Nog langs de flat gekomen?

Ik zit aan de koffie en ga zo ook ff boven een bietje opruimen, want krijg vanaf het weekend ook weer een kostganger. Sommigen van jullie zullen wel weten wie en wat ik bedoel. Het is nu finisch daar.

Iedereen een fiijne dag verder. :dag:

Raak,succes met de voorbereidingen van de bovenverdieping.

De prijs is voor 1 persoon en 1 kind dus hier wel de kinderkorting,het is een hotel in Kusadasi maar de kamers zijn appartementen en heb ook nog een kortingsbon van €50,- liggen dus dat scheelt ook wel weer.Misschien houdt het me ook wel een beetje tegen omdat ik alleen met C wil,toch een beetje huiverig,maar moet die stap toch een keer maken he…

Roanna: ze zijn weer bezig… En ik zie mijn flat elke dag he… Mijn auto staat daar bijna voor de deur geparkeerd… Zo dichtbij is het :wink:

TRL: snap wel dat je een beetje huiverig bent, maar zoals de rest inderdaad al zegt… nu heb je nog vroegboekkorting…

Bloem: succes alvast!

Beps: rustig aan he! :kus:

Ohhh zo druk… dus ik weer weg!! (Doet FB het bij jullie ook niet trouwens)?

ik FB me een ongeluk :slight_smile:

@ raak owh leuk verbouwen… not… ja als het eenmaal af is, maar eraan beginnen en met name leegruimen… gets. wel leuk om allemaal mooie dingen uit te zoeken enzo

@ roanna spijtig om te horen

@ trl tja dat kan ik me wel voorstellen, maar aan de andere kant, we weten allemaal dat je toch wel gaat, strax in mei als je wat meer aan het idee gewend bent, betaal je zo 2 a 3 honderd euro meer…

ben helemaal in de gloria, want die baan lijkt me echt super leuk! vraag me af of ze wel genoeg betalen want die branche staat erom bekend niet echt dik te betalen, maar goed, das nu nog niet echt van belang…
ga maar gauw studeren want echt veel tijd heb ik natuurlijk niet meer