Roanna,ja was in 1 van onze woningen…
Raak,ons hoofdkantoor staat niet in Veenendaal.
Bloem,succes vandaag.
Roanna,ja was in 1 van onze woningen…
Raak,ons hoofdkantoor staat niet in Veenendaal.
Bloem,succes vandaag.
mogguh
vannacht geen oog dichtgedaan… lekker op tijd naar bed… grgrgr
allemaal een fijne dag :dag:
Goeiemorgen! ![]()
Keek vanmorgen even naar mijn flatje en zag de keuken onderdelen al buiten liggen… De keuken gaat dus al goed ![]()
Goedemorgen
Trl : oh ok, omdat D. daar werkt en dit ook heel vaak hoort
Bloem : dus echt niet lekker rustig geslapen vannacht
Cyn : nu krijg je echt het idee dat het van jou is he
Haha paps belde net al dat de tegels er ook al uit liggen en dat hij kon zien dat ze nu bezig zijn met de badkamer… ![]()
Kan echt niet wachten tot 19jan… even kijken wat ze ervan gemaakt hebben ![]()
Raak,dat zou ook best kunnen hoor,V en E liggen niet ver van elkaar vandaan.
Cyn,dat gaat dus lekker allemaal
@cyn
Kun je nu geen kijkje nemen?
Goedemorgen lieve mensen.
Hier ook alles oke. Had net ff koffievisite van een schoonzusje en heb even weer voor reisburo mogen spelen. Heb voor hen een busreisje Malgrat de Mar-Hotel VP voor precies €500 voor ze beiden, mogen boeken bij So*mar voor September. Zij weer blij :cheer:
Straks even naar de Introtown, kijken voor de opruiming en meteen even door naar Dir* voor de schapjes daar.
@Cynthia: D’r zit schot in dus! ![]()
@Beps: Nog nie gezien… geniet van jullie vrije uurtjes.
Fijne dag allen en tot laterssss. :dag:
Roanna: nieuwe baan? Dus als we vervanging zoeken dan kun je invallen hier op kantoor? ![]()
Ohhh meisjes… had ik nog geen goedemorgen gezegd?? (was al wel wezen piepen hoor…)
Bril uitgezocht, iets ronds, met glazen en aan beide zijden een pootje dus… komt goed…(ze bellen als hij binnen is…)
@Cyn: Das wel lekker dat ze lekker aanpakken dus. En alles nieuw, das ook echt fijn!
Lekker hoor, en nog 2 weekjes en jij mag kijken!!!(gewoon af en toe kijken of je ff binnen kan komen, vaak als die lui bezig zijn kan je wel hoor, zeg je gewoon dat je de ramen komt opmeten lol2!)
@Bloemmie: Was het gesprek waardevol?? toegevoegde waarde???
Ik dus vanavond een ‘ziek’ avond…(gewoon ff niet vandaag, ff een stapje terug) en afgesproken dat als het niet gaat ik het meld…
Morgen ook vrij, dan 4 dgn werken…
@ beps goh echt… met glazen en pootjes… poehee moet niet gekker worden
![]()
ik wil ook wel een nieuwe bril, meer vanwege de glazen maar aan de andere kant, dit montuur heeft zn beste tijd ook alwel gehad… maar ja… nog ff rustig aandoen… ben benieuwd wat je hebt en hoe het kijkt
@ cyn leuk hoor!! ben blij voor je strax wel foto’s maken he? lege kamers voor, volle kamer na
@ roanna idd je kunt zo aan de slag op het reisburo
ikke weer terug, was idd een waardevol gesprek. heb er geen baan mee, maar kan weer verder. alle stukjes vallen langzaam op zijn plaats
@Bloem, iets ronde glazen, paarsig, kleine pootjes (met een glimmertje) en ehhh ja ik vond m leuk staan haha… Moest weer… ogen achteruit gegaan.
Nu afwachten tot ik m heb, en dan zal ik het wel even ‘laten zien’…
Eten op, zo lekker mn bedje in, en een uurtje ‘chillen’ of gewoon lekker rusten.
Rubbie moet ff weg, dus ik ga echt ‘genieten’ van mn tijdje rust
@beps: hoe gaat het momenteel?
@beps: knuffel!!!
@bloem: droombaan gevonden en 3 examens voor de boeg
@linda: mag morgen naar de kaakchirug! Sterkte!!! Denk maar dat R je dan lekker kan verwennen hahaha. Ook al doet hij het nu al maar dan extra!
@MK: hondjes hebben gelukkig vuurwerk overleeft. Ik ben om 00:05 op de grond gaan liggen en aan beide kant een hond. En maar aaien. Maar door de pillen waren ze versuft echter toen ik weer wou op staan begonnen ze te blaffen dus ik heb oud en nieuw op de grond beleefd hahaa. Tot 00:45 op de grond gelegen toen was het alweer rustig in de straat!!!
@ linda sterkte bij de kaakchirurg
@ jac op de grond… haha… je had jezelf moeten zien hahah
hiero een mooie mail met goed nieuws, waarvoor dank
nu lekker tv kijken denk ik, relaxen
Het gaat hier niet zo top.
De HP zijn minder Happy-makend, en zorgen er eigenlijk voor dat ik steeds meer ge-irriteerd reageer, echt heel vervelend… dus ik stop ermee(kan er zo mee stoppen gelukkig…niet afbouwen)
Ben er zo van ge-irriteerd, dat baasje me gister eigenlijk een week naar huis wilde sturen omdat ik nu de klanten niet uitscheld maar mn collega’s(die het in hun botte hersenen haalde mn eten gewoon uit de magnetron te zetten…)…
Nu dus rustig aan…morgen nog vrij…
Volgende week wel weer vollop ertegen aan…
(dat is het nadeel gewoon, en ik was zoooo moe, dat ik vanavond lekker vrij genomen heb…)
Heelrijk geslapen, wat gespeeld…en morgen weer zo een dag…
@Jac: Ik kan je de Diazepam aanbevelen(gewoon 5mg per 10 kilo max 10 mg)
De meiden waren in 30 min over het ergste heen, en hebben echt gespeeld, en gegeten en genoten van de kleuren… was zo grappig om te zien, 3 stony melony’s die zo liepen te huppelen…
pff morgen om 10.45 wordt ik geholpen maar oh wat zie ik er tegen op
@Linda: Nou, toch heel veel sterkte gewenst en tja… al het moet, moet het en ik denk dan altijd maar, liever even goed pijn, dan de hele tijd pijn. Het zal toch ergens goed voor zijn, wat niet wegneemt dat ik er ook tegenop zou zien hoor! Sterkte!!
@Beps: Och jee, maar dat kan nooit de bedoeling van die HP zijn. Dan kun je er inderdaad beter mee stoppen en iets anders proberen of toch met een beetje rust, tot rust proberen te komen. Trouwens… die jij voor de meisjes gebruikt hebt, die had ik toendertijd voor mijn depri en heeft mij er toen heel goed bovenop geholpen en dat met 1 per dag en zo ongeveer 6 weken lang. Maargoed, ieder geval is weer opzich. Maarre… jij ook sterkte en beterschap hoor! :kus:
@Cynthia: Ja hoor. Kan zo bij jullie komen invallen. lol2 Vind het echt leuk werk! Maar laten we het maar hier in de huiselijke kring houden he!!!
@Bloem: Ik duim nog steeds hoor!
Oke dan… weltrusten all en tot morgen weer. :dag:
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk ![]()
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR (hoe kan het ook anders:wink: )
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije