Turkish Tea Time

owhkey… droombaan gevonden… betalen waarschijnlijk nix, meteen gesolliciteerd en nu afwachten…

Ik ben terug, het autootje is echt een plaatje… ff zoeken of ik het kan vinden… alleen zijn er dingen die het geheel een ‘zwart randje’ geven, maar goed, uiteindelijk hebben ze nu hun auto, en hebben ze zelfs genoten…

Nu even rustig nietsen

http://pic.autoscout24.net/images-big/498/076/0187076498003.jpg

Zo ziet het autootje eruit, incl stripes en wieldoppen… de voorzijde is ook behoorlijk bruut…

@ all,

Beetje later, ook namens mij en de rest van de familie wensen we jullie ook een gelukkig, liefdevol en gezond 2011… hopelijk wordt het een beter jaar dan 2010…

@ wendy voor jullie ook!

@ beps owh gelukkig, alles okey dus met de nieuwe voiture van je ouders… zwart randje… wil je dat uitleggen of zeg je: laat maar…

ik me net aangemeld voor 3 nieuwe examens :retard: moest ook meteen betalen dus daar werd ik minder blij van, maar goed, wie A zegt moet ook B zeggen he?

@Beps: Wat een super gaaf karretje zeg. Dat is ‘m dus. Lang ge/verwacht, toch uiteindelijk gekregen. Nouja… gekocht natuurlijk. Ik vind’ m echt mooi. :thumbsup: Echt iets voor hen…en och… het zou ons ook niet misstaan.

@Bloem: Nouja, wie weet en vanuit een baan weer verder solliciteren…is misschien ook dan een optie. Enneh… je weet natuurlijk nog niet wat deze betaald en misschien valt het je wel mee. In ieder geval… succes weer en ik duim.

@Wendy: Ook voor jullie allen de beste wensen en natuurlijk ook een heel goed 2011 gewenst. Misschien zien we jullie ook nog even op de VB. Jullie zouden toch ook gaan? Nouja… we gaan het zien. Ik onder voorbehoud…, maar heb voor de zekerheid al maar wel middag tickets gekocht. :nod:

@bloem: de dealer zou de oude, overleden auto begin dec voor de deur weghalen, dat werd uiteindelijk afgelopen vrijdag pas. Hierdoor geen teruggave wegenbelasting en verzekering(toch goed voor 200 euro ong) doordat de auto het niet meer doet moeten ze 400 euro meer betalen(en ze hadden m al laten repareren voor 1400 toen hij al stuk was half/eind okt/nov) dat is ff snel(met de huur van een auto in dec)zo een 2500 euro meer dan berekend. Dealer wilde niet tegemoet komen aan de kosten omdat ze een maand de auto hebben laten staan.
Toen ze uiteindelijk het bedrag mochten betalen/pinnen bleek dat de bank het geld nog niet van de spaarrekening had overgemaakt en ook het pinbedrag nog niet verhoogd had waardoor ze m konden betalen.
Gewoon vervelend waardoor de 1ste lol ff wegwas, maar ze hebben er wel van genoten uiteindelijk

@ Roanna
Wij gaan niet naar de VB, wij zijn dan op wintersport. Volgend jaar weer…

@Wendy: Tja… dat is ook zo. Had ik even weer niet goed opgelet. Ja, dan een andere keer weer toch!!

@Beps: Wat een toestanden dan he. Werd het uiteindelijk dus nog een duurder karretje, maarja… ze hebben 'm en dat telt nu. De rest maar snel vergeten.

Beps,wat een Gave auto zeg,daar maken je ouders wel de blits mee zeg… Zo 1 zou ik ook wel willen.

Roanna,ja ik was blij dat ik weer kon gaan werken,was alleen vergeten dat we om 4 uur nieuwjaarsreceptie hadden,normaal ga ik daar nooit heen,maar nu was het voor eerst gewoon in het bedeijfsrestaurant dus dan ga je al sneller,maar was nog wel ff leuk.Eerste goede daad alweer gezet door het het bedrijf een kleine hennepplantage opgerold…

Iedereen een goed, gelukkig en gezond 2011!
Ik druk met de proefexamens, volgende week dinsdag moet het gebeuren… :frowning:
Ik ben al dagen vreselijk verkouden en flink last van mijn voorhoofd. Vandaag gaat gelukkig weer wat beter, want ik kan het nu niet gebruiken om ziek te zijn.

@trl
Met migraine op bed, oh wat vreselijk.

@viva
Heeft de baby voelen schokken, leuk!!

@beps
Paps en mams een mooie auto.

@miere
Nog steeds een zieke askim, maar ook goed nieuws, een kleinzoon op komst.

@roanna
Op de gok VB kaarten besteld.

@wendy
Dit jaar geen VB, maar wintersport.

@bloem
Nu werkloos, maar wel een droombaan gevonden.
Alleen nog even aangenomen worden.

@jac
De honden het vuurwerk overleefd?

@cyn
Al mooie meubels besteld en over een paar weekjes de sleutel!

@raak
Ben je al weer gewend in Nederland?

iedereen oud en nieuw een beetje goed doorgekomen? ik wel redelijk goed, gezellig bij mijn ouders gevierd, alleen sinds oudjaarsdag al weer giga veel pijn aan mijn verstandskies dus volop aan de pijnstillers, vanmorgen gelijk kaakchirurg gebeld, mag komende woensdag om 10.45 al komen. wel snel maar zie er als een berg tegenop

@mk: op dit moment lijkt het erop dat ik donderdag 27 januari vrij ben zou jij dan kunnen?

Beps wat een leuke vlotte auto zeg voor je ouders.
Bloem duimen voor de nieuwe baan.
Beps lekker geregeld dus bij de dealer…pfff hoop geld hoor.
Wendy ook voor jullie een gelukkig nieuwjaar, en idd hopen dat het beter gaat dan vorig jaar.
dikke knuffel voor jullie.
Roanna jij nog nieuws te melden??
Raak jij vandaag nog vrij, lekker hoor geniet er maar van.
Linda naar de kaakchirurg jij liever dan ik, maar ja wat moet dat moet nietwaar. Sterkte ermee.

@viva: dank je

@MK: Jij en je gezin en je moeder ook nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.

Niet helemaal in orde, maarja, je moet door he. Jij ook veel succes met je studie en hopenlijk gaat het je lukken allemaal, maar ben er eigenlijk niet zo bang voor.
Knuffies voor de kids. :kus:

@TRL: Zo hee… in en van jullie huizen? Oh, hier en dan met name in onze wijk ( meestal huurhuizen ) vinden ze ook regematig plantages. Pas nog hier in een huis boven het WC.

@Viva: Nee, eigenlijk niet. Ik ben ook niet zwanger ofzo. lol2 Nog niets van Zwolle gehoord, dus ga gewoon door met adem halen en maak gewoon mijn plannen.

@Linda: Oh jee… nou sterkte ermee.

Beps : wel jammer van die domper vooraf, maar nu dus toch genieten. Ziet er schitterend uit hoor, wens ze namens ons maar veel plezier ervan
Bloem : dat was ff een tegenvaller dan, meteen alle examens betalen
Hopen maar dat je er een leuke toekomst mee kan opbouwen
Linda : veel succes bij de kaakchirurg, zou oo niet mijn ding zijn hoor
MK : jij na al het feesten weer druk aan de studie, examen staat weer voor de deur. Ja hoor zijn weer helemaal gewend, sneeuwde net weer hier :mad:
Wendy : voor jullie ook de beste wensen en idd hopen op een beter jaar voor jullie hoor :kus:
Roanna : is niet zwanger, nou dat valt me toch weer tegen dan lol2lol2
Trl : jullie alweer goede daad verricht. `laatst naast mijn dochter ook een opgerold. Hier hoor je dat zo vaak. Staat jullie hoofdkantoor trouwens in Veenendaal ?
Viva : spannend he als het steeds dichterbij komt dat je oma wordt

Nou lekker nog 2 daagjes vrij dus… Rubbie ook, ikke dus lekker genieten!!

Nu maar lekker naar bedje, en dan spreek ik jullie morgen(middag denk ik).
Morgenochtend eerst naar Parel, mn brilletje laten ‘bekijken’ of het nodig is(en dat is het wel denk ik ;)) dan boodschapjes, en dan is het wel middag lol2!!

Trusten all

@ beps jemig he, alles wat fout kon gaan is dus fout gegaan… idd geen leuk begin maar hopelijk nu veel veilige kilometers voor de oudjes… jij wel toe aan een dagje of 2 vrij na al dat harde werk

@ MK he gets, nie ziek worden nee… misschien ff een dagje/middag/avond naar de sauna naar de steamroom, is je verkoudheid zo los en je bent helemaal relaxed voor je examens… duimduimduim

@ raak ja erg he? hier gisteren ookalweer sneeuw… was alweer weg voor ik wakker was, maar toch

ga zo ook maar slapen, morgen een gesprek bij recruitementburo en dan maar hard aan de studie… moet natuurlijk wel die examens halen anders is het weggegooid geld.

:austria:Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk :austria:

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR (hoe kan het ook anders:wink: )
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije