@Roanna: haha ik ben woensdag al op de beurs… Ga ik weer in de stand staan.
Lekker een dagje mensen dingen in de hand duwen haha…
mogguh
heb ff uitgeslapen en zometeen weer ek kijken, vanavond studeren.
lig vaak tot 2 a 3 uur wakker… de creativiteit borrelt omhoog, als ik nu zus en zo… gek word ik ervan…
@ linda jaiks beterschap, gewoon de pijnstillers nemen en vooral rustig doen
@ roanna ja volgens mij is het van dat ‘vieze warme winterweer’ buiten
@ beps speciaal naar de makrro en dan uitverkocht?
balen! jij lekker weer werken op de VK
Roanna: dat kan inderdaad dat het in Heerde komt… Werken meerdere reisburo’s aan mee…
Voor mij geen vakantiebeurs dit jaar
Had graag heen willen gaan om wat meer info over Kenia te halen… maar voor mij dit jaar geen mogelijkheid… Had evt. dinsdag anders wel willen gaan (speciale reisagentendag… maar goed… gaat niet lukken)
@beps: ik neem bij de tandarts eigenlijk ook nooit geen verdoving
Wat heb ik weer een pijn gehad vannacht, schijnt de eerste 5 dagen normaal te zijn, vanmorgen gelukkig nog kunnen slapen, zo effe eten en dan lekker douchen kijken of t lukt om iets te doen
@cyn: mij lukt t ook niet om naar de vb te gaan mijn moeder de 14e jarig, na werken ga ik naar mijn ouders toe, zaterdags ook druk programma oa etentje met al mijn neven en aanhang van vadders kant
@Cyn: van welke org had je willen halen??
Ik kan natuurlijk altijd halen en ff opsturen/langsbrengen omdat ik komende week donderdag wss ook nog in Alkmaar zijn moet…
Het ging mij niet echt om een bep. organisatie… Maar gewoon wat troep van Kenia… Haha dus niet iets heel specifieks… ![]()
ja volgende week VB! gezellig heb er weer zin in. Lekker een dagje met paps opstap hahaha
O en nu is mijn andere hond ziek:(
Ze denk aan een maagontsteking! Hij eet al 4 dagen niets… Alleen maar drinken. Maar dat mag hij maar steeds kleine beetjes van.
Als hij maandag niets eet moesten we terugkomen… En morgen is hij nog wel jarig!
Hij ligt zo zielig te kijken. Zal vast goed komen maar het is zo vervelend voor hem.
Hij is nu al 3 kilo kwijt!
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk ![]()
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR (hoe kan het ook anders:wink: )
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
>>> Even het lijstje aanpassen >>>
Beps voor niets naar de M*kro gereden, Bloem slaapt slecht, de honden van Jac ziekjes, Linda en Cyn kunnen niet naar de VB.
Het leven valt soms niet mee…
zo… ek zit er voor vandaag weer op, ff boodschappie wezen doen en nu aan de studie.
@ mk ook geboekt? of had je dat al? lekker naar alanya
@ jac he bah, nu de andere hond weer ziek ![]()
MK : wow lekker meis geboekt naar Alanya, kunnen jullie alvast heerlijk gaan genieten van de voorpret:cheer::cheer::cheer:
Bloem : en?genoten van het EK? Suc6 bij het leren
Oke, wel wat regen vandaag, maar wat een heerlijk temperatuurtje buiten. Zijn nog niet naar de achterhoek geweest, want gaan morgen. Nu weer even wat shops afgelopen en alleen even een klapstoeltje voor in de keuken gescoord in de opruimig bij Leen B.
@Jac: Dat is weer spijtig te moeten lezen, dat nu je andere hondje ziek is. Hopenlijk is het niet al te erg!
@Linda: Oh wat erg lijkt me dat toch. Weer pijn gehad. En hoest nu?
@Cynthia: Geen tijd om naar de VB te gaan? Krijg je daar dan geen vrij voor van je bedrijf dan?
@Beps: Joh… geweldig weer jij op de VB als pitsgirl. :cheer:Leuk hoor! Foto’s straks weer!!!
@Bloem: Lekker aan het genieten van het schaatsen? Vanmorgen hoorde ik nog een reportage op de radio en daar zeiden ze… dat we er vroeger altijd voor gingen zitten, maar nu weten sommigen niet eens dat er schaatsen is. Jammer… vonden ze.
Ik weet ook nog wel vroeger… toen me ouders nog leefden, kwamen ze hier en gingen we er inderdaad echt voor zitten, maar nu … weet ik het vaak alleen door jou dat er schaatsen is. Ik vind er nu niet zo veel meer aan, maarja… ze moeten toch wel fans houden he… en een daarvan ben jij. ![]()
@Raak: :dag:
@MK: En dan MK… zo hee… ook geboekt en ook nog wel naar Alanya. :cheer: Mogen weten welk hotel het gaat worden? Tof hoor!
Fijne avond all.
@roanna: vannacht slecht geslapen, om 3 uur wakker va de pijn weer paracetemol ingenomen, vanmorgen hele morgen liggen slapen, ben erg moe, eten gaat steeds beter, maar nog steeds pijn, maar schijnt normaal te zijn de eerste 5 dagen
@ linda ja je hebt natuurlijk een flinke ingreep gehad. gewoon slapen wanneer je kunt en veel pijnstillers nemen
@ roanna, owh ja? dat weet ik natuurlijk niet zo goed, want ik ben pas echt van de ‘laatste’ tijd in vergelijking met de mensen die al 50 jaar schaatsen kijken.
hashtag #ekallround was vandaag en gisteren wel toptrend op twitter, dus er keken genoeg mensen… of dat er meer of minder zijn dan voorheen weet ik niet natuurlijk
Roanna: nee krijgen er geen vrij voor… Het is momenteel de drukste periode van het jaar… Dus kunnen we gewoon niet weg… ![]()
Pff volgens mij krijg ik een ontsteking in mijn schouder… echt vreselijke pijn en een harde bult… ![]()
@cyn: oei oppassen hoor!
@bloem: genieten van de EK.
@roanna: nou hier gaan we er nog steeds met z’n allen ervoor zitten hoor! Heerlijk schaatsen kijken.
@linda: houdt pijn, vervelend hoor
Ik ga morgen weer naar de DA met mijn hond hij houdt nog steeds niks binnen en hij blijft zo lief kwispelen! Maar dit is niet goed en ik kan er wel om janken als ik mijn hondje wat mankeert:(
Jac, he bah wat sneu voor je hond! Komt wel goed! :kus:
@Jac: Tja… toen wij nog keken, had ik jou leeftijd en had ik ook nog ouders… dus kijken met z’n allen. Ik denk, dat ik het nu minder spannend vind, omdat Sven ook niet mee doet. Maargoed… als je het leuk vind…lekker kaike!
Ik wil ook even zeggen… dat ik het erg vind van je hondje. Zijn voor sommigen toch net hun kinderen he, dus kan me voorstellen dat je ongerust bent.
@Cynthia: Inderdaad… ff in de gaten houden.
@Jac: Wat verschrikkelijk voor je kroellie… Dikke knuf hoor, ik begrijp je helemaal…
En toen…
Ik lekker een avondje rust gehad, en zo naar bed…morgen weer vanaf heel vroeg werken