Net de DA gebeld, ik kan pilletjes halen, en dan gaan de meiden gewoon lekker slapen vanavond…
Goed zo! ![]()
beter voor de meiden en ook voor jou… nix zo erg als van die zenuwende panische honden…
heb het idee dat er nu meer geknald wordt dan andere jaren…?
net ff naar db geweest om iets te ruilen voor mn b-day. heb nu een mooie hanger+ketting als vervanging voor die ik 15jr gedragen heb
@ beps tot hoe laat moet je werken??
@ cyn wel leuk werk lijkt me dat… en gaat de tijd lekker snel, toch?
Ja is ook geweldig om te doen… Ook een leuke omzet vandaag… Dus dan is het altijd goed ![]()
Nou nog 30 minuutjes… dan ga ik ervandoor! ![]()
Allemaal een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2011
Ik mag tot 16.30.
Va vandaag dubbele Happy-pills… hoor ik net dat ik daarvan nog meer ge-irriteerd kan reageren… Lekker heb die dingen juist omdat ik steeds op de kast zit haha…
Beps,hou het dan maar in de gaten,want nog hoger op de kast kan niet … Sterkte
@ cyn lekker vroeg de tokko dichtgooien, fijne avond
@ beps jij dus nog eventjes… lekker dubbel op de kast… mmhh fijn he die pillen
Haha op de valreep nog even 2 boekingen ![]()
JA lekker hoor…
Maar goed nog een ruim kwartier en dan eerst naar de DA en dan naar huis, koekelemetten en oliebollen eten haha…
Iedereen een goed uiteinde, en een heel goed begin…
(hopend op een beter jaar… :kus: voor hen die niet compleet zijn…:tear: )
Zo, hier ben ik nog even op de laatste dag van het jaar.
Kokkie heeft voor jan en alleman oliebollen gebakken en een paar nemen we straks mee naar de familie.
@Bloem: Dat rot gevoel overvalt mij ook nog dikwijls en vooral met deze dagen en deze momenten. Dan denk ik terug aan vorig jaar om deze tijd. Deden we dit en zeiden we zus en zo. Helaas… dat is niet meer en dat mis ik nog steede heel erg, maargoed… jullie zijn ook lief!!! :kus:
@Beps: Nouja, beter op de kast als erin.
Nee hoor, ik weet ook een beetje wat je voelt en daar komt bij, wat jij de laatste tijd weer even voor je kiezen hebt gehad… daar mag best even een HPtje bij, als je je daar goed bij voelt. Het komt heus wel weer goed. :kus:
@Cynthia: Nou, lekker toch dat het zo fijn gaat met de boekingen. Houwen zo!!! Allemaal leuke dingen voor de mensen. :cheer:
Verder wens ik iedereen, maar dan ook echt iedereen…Linda, Jac, Raak, Viva, Damber, Wendy, TRL, Bloem, Beps, Cynthia, MK, Miere11, Crazymar en wie ik nog vergeten ben… een hele fijne jaarwisseling en dat we maar weer in goede gezondheid met allen die ons lief zijn, een nieuw jaar mogen ingaan en dat alles maar weer mag gaan, zoals we het graag zouden willen.
:kus: :dag:
ik wens ook iedereen een goede jaarwisseling!
En iedereen de beste wensen!
Fijne avond en nacht!!!
Iedereen een hele fijne avond en voor straks een goed begin.
Happy New Year Ladies!!! :kus:
Ik inmiddels al in bed… wachten op de stilte buiten ![]()
:dag:
Iedereen de beste wensen voor 2011!
Dames van ttt ik wens jullie een goed, gezond, gezellig en liefdevol 2011 toe! Dat jullie dit jaar maar weer vaak naar Turkije mogen gaan, het land wat jullie harten gestolen heeft!:dag:xxx mutlu
Lieverds een fantastisch en liefdevol, gemoedelijk, gezellig, maar vooral zonnig 2011
Goedemorgen all.
**Ook namens mien kokkie… wil ik jullie een heel fijn, gezond ( heel belanrijk ), liefdevol en een zonnig nieuwjaar wensen. **
Lets go ladies… in het nieuwe jaar. :cheer:
Ik zal even het lijstje plaatsen, dan kan TRL nog even een urrtje blijven liggen.
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk ![]()
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR (hoe kan het ook anders:wink: )
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije