Turkish Tea Time

Moet je alleen nog de punten op sturen, komt er steeds niet van

Heeft geen haast hoor, er zijn belangrijkere dingen! :slight_smile: Thanks anyway! :slight_smile:

@ beps me too… waar gaat t heen… hoe is t nu?

@ cyn heel erg mooi. ik ben erg fan van dat dressoir, ik had vroeger (toen ik getrouwd was en een koophuis had en ook spiksplinternieuwe meubels uit kon zoeken) er een spiegel boven hangen… was echt zo’n mooi plekje… geweldig stond dat, dus als ik een tip mag geven… spiegel :slight_smile:

Bloem: wij hebben thuis ook een dressoir met een spiegel… en vind dat heel mooi staan… maar ik ben zelf niet zo heel erg van de spiegels… dus ik denk dat ik zelf voor een canvas ga kiezen :smiley: :wink:

Zo goeiemorgen allemaal! Werkse, of geniet van de vrije dag! :kus:

:austria:Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk :austria:

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR (hoe kan het ook anders:wink: )
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem

Cyn,gave meubels hoor,mooie canvas boven het dressoir kan ook heel goed,heb ik ook.Spiegel is zo standaard,maar geeft misschien wel een ruimer effect.

Goedemorgen op deze oudejaarsdag, niet teveel oliebollen eten allemaallol2lol2lol2
Cyn :prachtig hoor, goede keuze
Bloem : rare telefoongesprekken ???:cheer:
Beps : gaat ie weer een beetje?
Trl : hoe was plopsaland ?
Voor iedereen een fijne dag :dag:

Goedemorgen.

@Cynthia: Ik vind het ook echt een hele goede keuze met of zonder speigel. Wij hebben ook zo’n dressoir en momenteel hangt er bij ons niets boven, maar beide optie’s vind ik een goed idee. Echt heel mooi. Zo zou ik het ook best weer willen inrichten.

Zo, ik zo even aan de rituelen en kokkie is al de voorbereidingen voor het oliebollen bakken. We gaan vanavond even een paar uurtjes naar de familie in de straat om daar de jaarwisseling te vieren.

Ik ga denk ik, zo ook even op de gok de kaartjes voor de VB bestelllen.

Nou, iedereen die nog werken moeten vandaag werkse en kijk onderweg goed uit. Ik hoor hier steeds waarschuwingen op de radio en dat geldt dat voornamelijk beneden de rivieren en de achterhoek. Het is hier en daar spekglad. Hier voor zover ik weet, niet. Gelukkig.

Latersssssssss :dag:

Thanks ladies! Ik ben er ook erg blij mee! :slight_smile:

Zo, heb ook de VB (middag) tickets besteld en al binnen, dus we kunnen. :cheer:Ook wij gaan op de 15e, dus wie weet, zien we elkaar nog wel daar!!

Nu als de bliksem kuisen.

:dag:

Goedemorgen meiden.
Nou de laatste dag van het jaar, iedereen uitkijken met gladheid en vuurwerk.
Cynnie mooie meubelen hoor. Lekker strak.
Zo hier de salades al klaar voor vanavond, we gaan straks naar schoondochter en zoon om daar oud en nieuw te vieren.
Morgenavond een groot feest van een vriendin die 50jaar wordt morgen, dus weer het een en ander in het verschiet.

Voor iedereen dus een fijne dag/avond.

http://4.bp.blogspot.com/_GuiRmteHaA8/TNZhamWbcKI/AAAAAAAAAG0/cGuwNR5vYa4/s1600/oud+en+nieuw+slinger.jpg

Ik een beetje aan het twijfelen over de VB… Ben alleen die zondag vrij… En vind de laatste dag altijd een beetje tegenvallen… :frowning:

Ik even op kantoor, maar straks lekker vrij.
M. heeft een snelcursus zwemles deze week, 5 ochtenden van 8 tot 11 uur, die ga ik zo weer ophalen.

@cyn
Ziet er leuk uit allemaal!

@viva
De salades klaar voor vanavond.

@roanna
De VB kaarten besteld.

Wij ook alles in huis…

@ll: Ik heb juist de 15de vrij genomen om elkaar ergens te treffen… Misschien in de avond nog een Mc ofzo met elkaar(of gewoon even een restaurantje in…)
Gewoon gezellig…(hoeft niet, is een optie!)

Wij blijven thuis ivm de hondjes… ze zijn er echt panisch voor

En nu… even chillen, zo werken en dan rond 17 uur lekker met Rubbie ontspannen hier

Het gaat, niet super, alles wat erbij komt natuurlijk. Mn Happy-pills voor een maand verlengd gekregen. Dus… we gaan rustig verder met ademhalen

@Beps: Mijn/goed idee. :cheer: Maakt niet uit waar ( Mac :stuck_out_tongue: :cheer:). Ik pas me aan. Mag Sel*** wel een keer overslaan. Tijd voor wat anders!!

Voor mij wel alles o.v.b. maar dat weten julie wel.

hoi ladies

ik voel me echt rot. maar gewoon maar adem blijven halen…

wat een jaar he? onze lieve toos niet mee 2011 in…
2010 was nou niet per se dramatisch ofzo, maar heb het gevoel dat het alleen maar beter kan worden…

@Bloemmie: :kus:

@bloem: dikke knuffel :kus:
ik blijf ook thuis. Mijn honden zijn ook panisch voor vuurwerk! Dus thuis voor de buis!
Net gewerkt dus nu relax time!!! hahahaha
o ja cyn: super meubels!!!

Bloem : beterschap meis :kus::kus:
Roanna : ik kan helaas de 15e niet, heb al iets te doen wat niet afgezegd kan worden. Maar we zijn elkaar vast binnenkort toch wel allemaal he
Voor iedereen een heel fijn uiteinde en de allerbeste wensen voor het jaar 2011:dag::dag::dag::dag::dag: Tot volgend jaar :cheer::cheer::cheer:

Poeeeeeh… druk druk druk… :slight_smile: Al 20 offertes uitgewerkt samen met mijn collega… :smiley: