foto’s Cynnie???
Ik ook wakker, slecht geslapen. Ook de honden hadden hun ‘stress’ en bleven piepen vannacht…
Straks werken…
Beetje verdoofd hier, dus… ik meld me wel
of deze
En daar dan een serie van… Dus ook met eettafel, hoektafel, stoelen etc…
Is van Henders and Hazel… de Codam lijn
Zijn allebei mooi!!!
Ik weet niet hoeveel ruimte je hebt, maar kastruimte heb je altijd te kort, dus ik zeg: Allebei :)!!!
Nou dat past niet in de kamer… en ook niet in mijn budget haha
Dus ik denk dat het die hogere wordt… En heb 1 slaapkamer waar 3 kasten komen te staan… (mijn kleed/kastenkamer dus
)
Cyn : zal best mooi staan allemaal straks in je eigen stulpje
Beps : take it easy…:kus:
Trl : ja, eng he haha
@Cyn: Slimme keuze :)!!!
@Raak: Lijf staat niet anders toe, dan easy. Het is zo onwerkelijk. Ik verwacht haar elk moment gewoon door het katteluik. Baas heeft gemeld dat als ik het niet trek ze het begrijpen, dus dat ik alleen hoef te bellen.
Goedenmiddag. :dag:
@Beps: Het zal best. Lijkt me ook raar, als je gewent bent dat het diertje ieder moment kan binnen komen en dat is nu niet meer. Fijn dat je baas meeleeft en je een hand reikt, dus luister naar je lijf en gevoel en doe wat je moet doen. :kus:
@Cynthia: Echt geweldig mooi. Ik zou ook voor die bovenste gaan.
@Viva: Jij ook thuis alles weer voor elkaar. Zelfs de dimmer. Wat een rust zal het nu zijn. lol2
@Raak: Waarom heb ik het idee, ( HA ) dat je kleinkids bij jullie zijn? lol2 Als het zo is… enjoy. Gezelli!!!
Verder weet ik het even niet meer. Heb vanmorgen even de KD hier beneden gekuist, visjes en bakkjes verzorgd en even de bond op gezegd, althans die van mij. Moest schriftelijk… pffff.
Nu even lunchen en dan even schapjes doen. :dag:
We hebben haar begraven, hulde aan Rubbie, die ondanks de vorst een gat bij de andere verloren sterren heeft gegraven.
Het plekje geven moet gaan beginnen, tranen zijn op, en ik ga verder…Snik…
Beps: voor jou en rubbie :kus:
@roanna: kon het niet beter uitleggen. qua vak beurs
@beps: gezellig dan zie ik je de 15de! haha
@cyn: druk met meubels!!!
nog 1 dagje werken en dan is het afgelopen voor 2010
Vanavond nog werken, en morgen een middag.
Zo maar eens eea klaar gaan zetten
@JAC: gezellig!!
@ beps mooie begrafenis gegeven… heel het huis ontregelt. gelukkig begrijpt baasje het, gewoon aan toe geven als het moet
@ cyn leuk he, je huisje inrichten en spulletjes kopen. vaak jammer bij het mooie spul dat er gigalang levertijd opzit, maar goed, je hebt de sleutel ook nog niet, dus je hebt nog even
ik lig overhoop met werkgever en uwv… krijg de papieren niet en word echt gek van het gezeik… grgrgr
Bloem: precies… en ik het geen haast om erin te gaan… Betaal wel huur… maar verder heb ik dan nog geen kosten… En dit zijn gewoon de meubels die ik echt heeeeeel graag wil… Dus ja dan zal ik moeten wachten ![]()
overigens… wat wel leuk was… kreeg gisteren een telefoontje uit onverwachte hoek… die man die ik vorige maand ontmoet had, belde me… haha wat een beetje vreemd gesprek maar wel grappig. denk dat ik hem binnenkort ook ff een smsje stuur ![]()
@beps: vind ik ook!!! tot dan. En voornu sterkte!!`
@bloem: ligt overhoop met veel papieren werkgever,uvw maar heeft een leuk/raar telefoontje gehad…
ik ga zo uiteten met mijn buurmeisje lekkere spareribs eten hmmmmmm
Zooo… zojuist een hele hoop geld uitgegeven… Nou ja… officieel nog niet betaald… maar wel alles besteld… En Cyn zou Cyn niet zijn als het niet gewoon wat anders geworden zou zijn… ![]()
Op de foto’s komt het wat minder over… Maar vind ze echt heeeeel gaaf! En de bank is gewoon zwart… 2 zits + longchair
:wub:
Foto’s:
http://www.centrameubel.nl/media1/mx%20dressoir%20190.jpg
@Bloem: NIEUWSGIERIG!!!
@Cyn: PRACHTIG!!! Heerlijk hoor, je eigen hokje
Ik vind die meubels echt ZOOO gaaf… en 6 weken kortere levertijd… (nog steeds 8… maar goed) en ook nog eens 500euro goedkoper… Nou daar kan ik mijn bed (alleen de ombouw, de rest neem ik mee) en een kledingkast weer van betalen ![]()
Trouwens bedankt voor je kaartje… erg lief ![]()