Turkish Tea Time

Goedemorgen meiden, voor iedereen een gezond, sprankelend en voorspoedig 2011. Van iedereen hier in huis natuurlijk.
Maak er wat van.

Tjonge jonge, niets te doen, en wat denk je… mag ik niet naar huis…

goedemorgen allemaal!!

fijn 2011 voor iedereen… gaap… hier is het inmiddels helemaal groen, zal roanna wel fijn vinden als alles bij haar ook weer groen is… ziet er raar uit trouwens.

Mogge Bloem.

Dat heb je helemaal goed. Heerlijk weer alles groen en de daken weer grijs en zelfs het zonnetje schijnt nu op mijn toetsenbord, dus wat wil ik nog meer. Jammer alleen dat er weinig of niets te doen is in de buurt, maar morgen weer even lekker naar de stad.

Ik ben echt :cheer: van en met dit weer.

@Beps: He, niet leuk dan he. :dag: Werkse nog ff.

Hier ook groen!!
(en geel van het irriteren dat ik niet weg kan,…)

Als ik straks wegga, gaan we meteen door naar J en H.
Dan maandag er weer heen, dan gaat Rubbie het plafond witten, en gaan J en H(met mij erbij) hun nieuwe auto halen!!!

hehe eindelijk! mag ook wel een keer…

he vervelend… krijg telkens muziek van die banner hieronder… ggrrr irritant

Oh, dus er zit nu schot in bij J & H!! Doe ze ff de groeten van mij en wens ze ook ff een heel goed en gezond 2011 van ons. Tja… ze zitten niet op FB he, anders had ik het zelf even gezegd. lol2

Maar fijn, dat nu alles goed is rondom die nieuwe auto. Ik gun het ze zo!!

Hier was trouwens gister bijna alles alweer groen, maar nu kan ik echt mijn grasveldje en speelveldje hierachter weer heel duidelijk zien en die is

Groen!!! Groen!!! :cheer:

Wij gaan zo even een rondje tippelen. Even de beentjes van de grond.

:dag:

Maar ik haal eerst ff de oliebollen hier weg. We hebben nu wel genoeg gehad.

Banner? Welke banner? Ik heb dat niet!

Hallo allemaal, ik net thuis van werk, dus nu eerst even voor jullie allemaal:
Een heel gelukkig, en vooral gezond 2011!!
Ik heb m’n eerste werkuurtjes er alweer opzitten voor dit jaar.
Askim nu vreselijk beroerd van de medicijnkuur, dus die ga ik waarschijnlijk niet zien dit weekend, helaas. Maar hopen dat het aanslaat, dan is het niet voor niks.
**
Hier ook alles groen, op een paar zwarte sneeuwbergen na.
Nou geniet allemaal nog even, maandag begint het gewone leven weer(gelukkig)
**
XX Mar

Goedemiddag. Voor allemaal een heel supergoed, gezond en zonnig 2011 !!!
Moge al jullie wensen uitkomen :kus::kus::kus:

Ik weer thuis. J&H krijgen zeker maandag de auto. Iedereen de groetjes terug

Nu in bed morgen weer de hele dag

Owh maandag. Dat is goed nieuws

@miere, jij alweer gewerkt? Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen. Ben officieel werkeloos zucht

:austria:Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk :austria:

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR (hoe kan het ook anders:wink: )
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem

Allemaal de beste wensen voor 2011.Voor mij niet zo goed begonnen gisteren de hele dag met hevige migraine op bed gelegen.

Arme TRL!!! Sterkte en ook de beste wensen

Ik ondertussen mn 2de werkdag. Morgen vrij, dan ga ik naar J&H. Ze voelen zich niet zeker door veel zaken wbt het halen van die auto(leg het ooit wel eens uit) dus ik ga gewoon mee.

Latersssss

Trl : beterschap, dat is idd geen goed begin, toch de allerbeste wensen voor jou en C
Beps : is ook wel spannend he voor J&H en heel nieuwe auto halen.
Lief dat je meegaat. werkse vandaag
wij straks naar de traditionele familieborrel

Goedemorgen.

@TRL: Ik dacht ook al… ik miste je gister al en dacht misschien was je wel bij vrienden de jaarwisseling gaan vieren, dus heb ik maar even het lijstje geplaatst. Nou, da’s geen goed begin dan…Hoe is het nu dan? Beterschap ermee en voor jou ook nog de beste wensen.

@Raak: Gezelli weer en gelukkig werkt het weer weer een beetje mee, dus daar geen zorgen over. Was het dit jaar geen Noordwijk?

@Bloem: Oh echt? En wat nu dan? Uitkering aanvragen of al in gang gezet, neem ik aan? Dan weer op zoek naar werk, want waar je allemaal mee bezig was, is niks geworden? Succes dan he!!!

@Beps: Mooi zo. Eindelijk is het dan zover. J & H in hun nieuwe autootje. Geweldig.

@Miere: Hopenlijk komt het goed met je askim, want zo te lezen… is hij behoorlijk ziek, dan wel ziek geweest, als hij zich nog steeds zo beroerd voelt van de kuur. Jij alweer aan het werk, dus weer afleiding genoeg, maarja… je wilt je askim toch ook graag weer gezond bij je hebben he. Heel veel sterkte jullie ook. :kus:

Oke… ik ga ff mijn bakkie leeg drinken, showeren en dan even naar de stad.

Iedereen een fijne dag weer.

Latersssssss :dag:

Roanna : nee, ben naar mijn broer geweest dit jaar. De kids waren/zijn allemaal weg tot vanavond en wij zo ook weer
Fijne dag voor jullie, winkelse, hier staat en lekker :zon02:

Hier weer rustig… PFFF…

Nu… niets doen haha