Goedenmiddag. :dag:
Zo, ben ik ook weer even. Ben al zowat de hele dag aan het uit figelieren of ik wel of niet zal overstappen van zorgverzekering. Krijg namelijk steeds voordeligere aanbiedingen, dan wat ik nu heb, maarja… daar heb ik geen klachten over, dus ga je ook niet zo snel naar een andere verzekering. Maargoed, ik heb bij 1 verzekering een offerte opgevraagd met wat specifieke vragen erbij en daar wacht ik nog op.
Tussendoor wel even de hut een bietje strak getrokken en schappies gedaan en zelfs nog lieve mailtje verstuurd. :unibrow: Toch dames?
@Cynthia: Beterschap en maak het maar uit met die emmer. lol2
@Raak: Gelukkig weer op tijd thuis van de afspraak. Tja, als het glad wordt/is, kun je maar beter veilig thuis zitten.
@Viva: Vroeg met inruimen van de kerstspullen, maar ook weer snel met opruimen ervan. Gelijk heb je. Volgend jaar weer. Ik heb niet zoveul staan, dus doe het na nieuwjaar wel.
@MK: Ik denk wat meer tijd nu op het werk, omdat je nu regelmatig hier bent. Gezelli!!!
@TRL: Ook nog (lekker) aan het werk.
@Linda: Denk ik ook, want zal wel een drukke tijd nu in de Appie hebben.
@Beps: Waar is Beps? Ook op het werk?
@Jac: Ook nog even gespot hier.
@Wendy: Mooi zo. Is het eerste jaar in ieder geval voorbij. Lijkt me altijd het moeilijkst. :kus: Nu ff lekker in de relax stand.
@Miere en Crazy: Sterkte vandaag op deze voor hen zo moeilijk dag. :kus:
@Bloem: Waarschijnlijk veel plezier aan het maken in H’veen. Raar eigenlijk zo door de weeks.
Latersssssssss :dag: