@cyn: beterschap!!!
@Cynthia: He, wat vervelend nu. Toch niet… nee…
Nou, beterschap hoor meissie.
@Beps: JAAAAA dus!!! Great!!! :cheer: Waar gaan jullie ook alweer heen dan? lol2 lol2
@MK: Inderdaad! Lekker irri zo he!! Zo hebben wij een kaartje van mensen gekregen… de namen van 3 personen staan erop… maar ik weet tot de dag van vandaag nog niet wie het zijn en toch was het kaartje aan ons gericht.
@Bloem: Heel veel plezier in het hoge noorden. :dag:
Bloem : heel veel plezier, ondanks dat je geen perskaart hebt, toch lekker gaan genieten. tuurlijk niet ziekjes worden he
Beps : pffffff nu eindelijk definitie dus, lekker vrij gekregen
Cyn : jeetje meis, dat klinkt niet goed, maar het heerst echt enorm, sterkte hoor :kus:
MK : dat is heel vervelend een lege envelop
@raak: hoe bevalt t om weer in nederland te zijn
@beps: jullie kunnen boeken, juppie
@cyn: beterschap!
@mk: lege envelop
GEBOEKT!!!
Zo…
@Cyn: Beterschap meis…
En toen…blank. Niet druk op het werk, maar wel druk geweest met andere werkzaamheden.
Lekker gaat de tijd snel, nu nog maar 1 uurtje…
Hoi allemaal, weer even een levensteken van mij
Hoe het met askim gaat?? Mmmm, ik weet het niet goed, hij voelt zich goed, maar ziet er wel slecht uit, komt waarschijnlijk van de medicijnen, opgeblazen gezicht, helemaal kaal… Morgen moet hij naar ziekenhuis, dan gaan ze kijken of het resultaat heeft gehad, deze behandeling.
Doe maar een schietgebedje, s.v.p.
Verder ik morgen vrij, voor de begrafenis van de baba van Crazy, moeilijke dag.
Voor de rest niet zoveel te melden, deze dingen (askim´s ziekte en baba van Crazy) beheersen op het moment mijn leven. Tussendoor maar gewoon werken, maar dat is wel een beetje moeilijk nu, kan me niet goed concentreren op t werk.
Hopen op betere tijden, snel.
@ Beps nu defintief geboekt, heerlijk vooruitzicht, meis…
*@ Raak aan glibberen op de Us, vreselijk, hè? Niet die Us, maar dat geglibber. Ik merk dat de honden uit laten beter gaat met laarzen met hakken, die kan ik in het ijs zetten, staat wat steviger. *
@ Cynnie ziek, beterschap hoor.
@ MK lege envelop, van wie zou die kunnen zijn, irri dat je dat niet weet.
@ Bloem weer naar t schaatsen, veel plezier maar weer.
**
Verder allemaal de kerst overleeft, ik niet veel bijzonders gedaan, was gisteren wel leuk, i.p.v. dat askim gekookt heeft gingen we samen (vis)gourmetten, dat had ie nog nooit gedaan, maar hij vond het wel erg leuk en lekker. En 1e kerstdag gewerkt, weleens een hele grote zaal gezien met een megagroot dubbel buffet, en 500 poolse mensen? Nou ik wel, en die wilden allemaal bier, en vooral veel! Was hard werken dus, maar wel gezellig. En ´s avonds bij Crazy en Hubs gegeten, met z´n 3 tjes, was heel gezellig.
Nou meisjes op naar de oudejaarsviering, en wat mij betreft, hopelijk op naar een beter jaar als het afgelopen jaar.
Dikke knuf allemaal…:kus:
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk ![]()
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR (hoe kan het ook anders:wink: )
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
:dag: vanuit een warm bed…
Blijf vandaag nog thuis… hele nacht lopen spoken… Komt er uit 2 kanten uit… Erg fijn… Gisterochtend opeens begonnen, maar mijn moeder had het vorige week, en mijn broer en schoonzus ook. Dus nu mijn pa nog ![]()
Beps: lekker hoor geboekt! ![]()
Roanna: zwanger bedoel je? Nou volgens mijn administratie niet hoor ![]()
Ohh meiden… ik krijg 19jan. de sleutel van mijn paleis(je) ![]()
:dag:
Miere : hoop voor je dat er morgen positief nieuws gaat komen voor jou en je askim. Dan kunnen jullie het oude jaar achter je laten. Veel sterkte vandaag, ook voor Crazy:kus:
Cyn : lekker nog een daagje in bed, is beter hoor, goed uitzieken. Dat is al snel dat je de sleutel krijgt
Voor iedereen een fijne dag:dag:
Mogguh
Weer een nieuwe dag. Heb in tijden weer eens geslapen snachts. Ben nu alleen dubbel zo moe natuurlijk. Wordt een lange dag
@cyn das al snel! Leuk en beterschap. Gewoon dichtbij de plee blijven
@ miere :kus:
Cyn,beterschap.
Miere,:kus: Sterkte vandaag ook voor Crazy.
Beps,definitief geboekt,lekker vooruitzicht.
Goedemorgen All,
@ beps, lekker gevoel altijd als de vakantie geboekt is.
@ cyn, beterschap, er heersen allerlei ziektes momenteel
@ bloem, weer is lekker geslapen.
@ miere, sterkte en hopelijk wordt 2011 een beter jaar dan 2010
Ik heb de kerstdagen overleefd, blij dat het geweest is nu oud & nieuw nog eindelijk dit ramp jaar afsluiten. Vandaag en morgen lekker vrij, effe rust en lekker niks doen.
Bloem: heb al een thaise wonderpil tegen de diarree… en de emmer is mijn beste vriend nu
Die waakt naast mijn bed ![]()
Nu lekker filmpje kijken… ![]()
@Cyn: die wonderpillen heb ik ook(op aanraden van Giel:)) Ze helpen heel goed. Beterschap, en M niets over je relatie met de E(mmer) vertellen dan hihi
Ik aan t uitslapen, langzaam wakker geworden maar ook nog in m’n warme bedje
Haha ja dat zullen vast wel dezelfde zijn!
En M. weet alles van mijn open relatie met mijn emmer…
Al mag ik mijn handen dichtknijpen… Heb al 5 happen appelmoes op… en het zit er nog steeds in… Woehoe! ![]()
Goedemorgen.
Cynnie beterschap hoor.
Miere en Crazy gecondoleerd en sterkte vandaag.
Beps nog in bed
Bloemmie er al uit.
Roanna nog niet gespot.
Raak vandaag aan het werk
Mk ook op kantoor.
Tlr. blij dat de feestdagen er weer op zitten.
Zo ik aan de was…kerstboom is al weer vertrokken hier, dus de boel is weer glad.
@viva
Alles alweer weg, bij ons blijft het nog tot na nieuwjaar staan.
@miere
Sterkte voor jou en Crazy.
@cyn
Beterschap.
Ik was echt vroeg vertrokken en nu weer thuis. het begon bij Antwerpen te regenen dus net op tijd weg:mad:
Viva : alles alweer weg en tot volgend jaar ingepakt
Wendy : kan me voorstellen dat de feestdagen nu niet alles zijn. Hoop meer geluk in het volgend jaar voor jullie. nu lekker paar daagjes relaxen
@raak
En nu klaar met werken dit jaar?
MK : ja als het goed is wel, misschien nog wat mail ofzo maar geen afspraken meer…:cheer::cheer::cheer: