Goedemorgen meiden…weer maandag. Maar zien wat de week weer brengt nietwaar.
Iedereen vol gegeten en gedronken,bij mij valt het reuze mee, ben niet zo los gegaan hoor. hahahahahha.
ik zeg ff kort hoi en doei… tijdnood!!
Goedemorgen
Voor sommigen een werkweek en voor sommigen een vrije week en zelfs voor een enkele veeeeel haast lol2lol2
Ik morgen werken maar de rest vrij
Iedereen rustig aan tot vrijdag…
fijne dag :dag::dag::dag:
Raak,:dag: al een beetje gewend aan de witte wereld hier en de kou?
Mogge!
Nou, hier alles ook weer gewoon z’n gangetje. Zal ook om allerlei redenen blij zijn, dat deze dagen weer om zijn, maar ik mag verder niet klagen, want heb gezellige dagen gehad met de mensen die me dierbaar zijn en zo hebben zij het ook ervaren.
Heb hier en daar lekker gegeten en nu weer op naar oud en nieuw.
Ik heb de oliebollen maar alvast weer klaargezet. lol2
Iedereen verder een fijne dag weer en vast wel weer tot ergens. :dag:
@Miere: Ja hoor… ondanks het weer… is het zwitserlevengevoel nog steeds aanwezig. Ik mis nog steeds niets en niemand. Nouja… op een paar na dan, maar daar heb ik nog kontakt mee en ga volgend jaar wel weer een keer lunchen daar. ![]()
Is je askim al weer een bietje opgeknapt? Nou, ik lees het wel weer.
Lekker hoor die bollen…
Ik ben alle gegevens aan het verzamelen, en dan ga ik boeken!!!
JAAAAA we gaan dus echt ![]()
Roanna : hmmmmm oliebollen haha moet er nu even nog niet aan denken
Beps : heerlijk he alvast die voorpret bij het boeken, suc6 !!
Trl : ja hoor, alleen lopen he op al die ijsgladde straten dat is even wennen na een maand op slippers, gelukkig heb ik mijn ug.s dan glij ik tenminste niet op mijn gat lol2lol2
Zo pfew kon lekker doorrikden dus veels te vroeg. Nou ja. Ff hangen. Worden lange dagen
@raak zal wel wennen zijn van de slippers in de uggs
@roanna mmhh oliebollen. Ben er normaal niet zo van maar zou er nu wel 1 lusten mmmhh
@roanna
Zin in oliebollen, ik nog niet hoor na al dat kersteten.
@viva
Gezellige dagen gehad met het gezin met cadeautjes onder de boom.
@trl
Blij dat kerst weer voorbij is.
@bloem
Klaar voor het schaatsen maar helaas zonder perskaart.
@miere
Gewerkt met kerst alleen niet zo vroeg.
@raak
Van de slippers in de uggs.
@cyn
Lekker een paar dagen weggeweest en al druk bezig met het inrichten (in je hoofd).
@jac
Oppas geweest voor 2 drukke kindjes.
@beps
Kerst in Alkmaar gevierd.
Wij hele gezellige dagen gehad en nu weer op kantoor.
@MK: Maar die zijn niet voor mij hoor. Die zijn voor jullie. lol2 Ik ben er ook niet zo gek op. Lust ze wel, maar na 1 heb ik genoeg.
Laat ze nog maar even liggen… we hebben nog de hele week.
Werkse. :dag: Enneh… nog bedankt voor die leuke foto’s van jullie kids van laatst.
@Beps: Had je nog niet geboekt dan? Dat dacht ik!!! Oh, nu kun je nog voor mij gaan. lol2
@Raak: Net zo charmant als die slippers, die Uggels, maar lekker warm en veilig. Gelijk hebbie!!
@Viva: Ook fijne dagen gehad. Mooi zo. Je schoondochter zal nu alwel een aardig buikje hebben he?
Ik kreeg vandaag nog een kerstkaart van mijn manager met een foto van hun zoontje erop, die toen zo veel te vroeg geboren was op hun vakantie in Zweden. Nou, echt al een hele boy nu. Geweldig hoe ze dat toch voor elkaar hebben gekregen.
Zo, nu ff de schapjes thuis halen. :dag:
@Roanna: Nee, ik had nog geen toestemming vh werk…(pas in okt gevraagd, dus ja… jammer dan dus…)
MAAR… ik wacht op antwoord van S, en dan…JAHAHAHAHA>…
@beps heb je eindelijk het verlossende jawoord gekregen? Ga je in 1x allebei boeken?? :-))
@beps: gaat boeken. Ik net de papieren binnen!
@roanna: heeft de oliebollen klaar staan…`
@ bloem: heeft tijdnood
MK voorbij zien komen maar de rest niet blijven hangen.
Ik net weer terug van het werk pffffff mag ik al met vakantie hahaha
Back in town…
But all i can say is kots kots kots…
Ziek dus ![]()
@Bloem: Jup, alles geboekt!!! KLAAR!!!
Valt er vandaag voor de 2e keer een lege enveloppe in de brievenbus, lekker irritant…
@cyn
Ziekjes dat is niet zo leuk, het hele weekend al?
@mk: krijgt voor de 2de keer een envelop`
@beps: heeft geboekt!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA