Turkish Tea Time

Wendy,ook al lekker geboekt.

Viva,succes bij de bouwmarkt met je hubbie…

Cyn,gelukkig weer opgeknapt.

Bloem,nu je toch thuis bent met je verjaardag laat je dan ook maar flink verwennen dat kan je wel gebruiken denk ik…

Roanna,succes met het uitzoeken,kan nog een paar dagen geloof ik,ik blijf ook maar bij het oude vertrouwde dan weet ik in elk geval wat ik heb…

Vandaag nog aan het werk,voor morgen neem ik vrij,als het weer zo blijft dan naar plopsaland…

Zo ik weer op het werk… Spannend… mijn auto deed het niet… Dus moest meteen voor het eerst in de auto van mijn ouders… :slight_smile: Hehehe… die heeft een zwaardere motor… dus leek af en toe wel een F1 coureur… nu maar weer afwachten wat er met mijn eigen bakkie is… :frowning:

Cyn,niet te hopen dat het al te veel kosten zijn,die centjes kan je nu wel beter gebruiken…Was je zeker wel vroeg op je werk :slight_smile:

Goedemorgen all.

Eerst even de jarigen feliciteren.

@MK: Van harte gefeliciteeerd met je verjaardag en nog vel gezonde jaren gewenst met je gezin en allen die je dierbaar zijn. Fijne dag!!! :cheer:

Daar hoort weer een blommetje bij:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bloemen/bloem12.gif

@Bloem: Och en dan ziek ook op je verjaardag, maar meissie… jij ook van harte gefeliciteerd en ook jij nog heel veel fijne en gezonde jaren toegewenst en probeer er nog een leuke dag van te maken.

Ook voor jou een blommetje. Tja… 2 voor de prijs van een zullen we maar zeggen, maar komt uit een goed hart.

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bloemen/bloem12.gif

Hahaha nee dat niet… En ik denk zelf dat de accu gewoon op is… Maar ja… we zien het wel… Beter nu dan over 3 maanden… Nu heb ik het geld nog :wink:

Goedemorgen weer. :dag:

Zo, even de jarigen bedacht.

@Wendy: Leuk joh!! Jullie ook al de vakantie geboekt las ik. Dit keer naar Frankrijk. Een autovakantie neem ik aan? Nou, eens wat anders en alle vrijheid. Appartementje gehuurd, kamperen of toch een hotelletje geboekt? Ja, ik wil wel alles weten hoor. lol2 Nou, in ieder geval ook weer wat leuks om naar uit te kijken.

@Cynthia: Oh, gelukkig weer opgeknapt en nu weer pech met de auto, Tssss… zit je ff niet mee he!! Kan je daar weer achteraan.

@Viva: Met hubs naar de bouwmarkt, want wil ff dimmen thuis. Nou, dat wordt tijd. lol2 lol2

@Miere: Mooi dat je ons een beetje op de hoogte hebt gebracht over de begrafenis van Crazy’s vader en over dat van jou askim. Hopenlijk volgend jaar betere tijden.

Verder even dames… ik ben het helemaal met jullie eens over die zorgverzekering. Maar in ons geval gaat de korting vervallen, omdat nu we toch niet meer werken, ik de FN*BOND van ons beide wil opzeggen en dan is het best de moeite waard om even elders te kijken.

Natuurlijk ga ik ook niet over een nacht ijs, maar er zijn echt verzekeringen die hetzelfde bieden voor minder en dat was ik aan het uitzoeken, wat nog niet wil zeggen, dat ik het ook ga doen, want wat ik al zei… we zitten goed bij Menzos. Ik zoek hier en daar ook nog even naar revieuws bij andere verzekeraars, want je kan wel goedkoper gaan zitten, bieden ze ook goede service er dergelijke.

Nou, ik vind dat net als met een reisje uitzoeken best wel even de moeite waard om er even voor te gaan zitten. We gaan het zien.

Ieredereen een fijne dag!! :dag:

Goedemorgen
Bloem : van harte proficiat met je verjaardag, ik hoop dat je inmiddels weer een beetje opgeknapt bent
MK : ook jij vandaag jarig, van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je een heel fijne dag hebt met de hele familie
Cyn : vanmorgen een kapotte auto, dat is minder maar gelukkig een reserve racemobiel bij de hand
Trl : vandaag laatste daagje werken en morgen waarschijnlijk naar plopsaland, dat is een aardig stukje rijden voor jullie, of ga je naar de indoor?
Wendy : een heerlijke vakantie naar Frankrijk geboekt, leuk hoor
Viva : op naar de bouwmarkt, moet iets gedimd worden daar bij jullie lol2
Roanna : nog aan het puzzelen ivm ziektekostenverzekering pffff wat een woord he, succes !!

@Bloemmie:

Maak er een fijne dag van, al ben je ziek, en niet bij mij hier…(kan ik je nog niet knuppelen) maar geniet wel van weer een jaartje ouder zijn…

@MK:

Lekker met een taartje erbij…

Maak ook samen met je gezin er een gezellige dag van, en een dikke knuf van ons

Ik een vrije dag, en even lekker niets doen, nou ja… Wel eea doen in huis, schapjes enzo…

Nu…
nu eerst mn bakken, mn cafe, en dan…ehhh… zien we weer

@Wendy: Lekker hoor, vakantie geboekt…

@Roanna: Ik heb ook gedacht om over te stappen, maar nee, voor ons is het beter te blijven zitten. Elk jaar opnieuw kijk ik naar de elctra, en de zorgverzekering ed. Volgend jaar stappen we over met de gewone verzekeringen, die hebben we nu goedkoper bij de ‘oude telefoon’ onder gebracht :wink:

Raak,ik wil naar de indoor in Coevorden,dat is hier vandaan ongeveer 1.5 uur rijden .

Trl : oh ok ik dacht dat je naar de originele plopsaland ging in west vlaanderenlol2lol2. Fijne dag alvast he, zal best leuk zijn voor C

Raak,dat is een beetje ver voor 1 dag he.

Trl : ja ja dat dacht ik dus ook al he, want hier vandaan is het 2 uur rijden haha

mogguh ladies, bedankt voor alle lieve wensen

@ MK happy birthday birthdaytwin!!

lekker uitgeslapen, wel echt last van mn buik, voel af en toe echt steken, dus maar goed dat ik nu lekker thuis ben. zometeen maar ff wat boodschappies doen en dan schaatsen kijken voor de tv

@ roanna groot gelijk, t kan echt veel schelen… en als je het nu goed uitzoekt, dan ben je er maar vanaf… heb je niet via t een of ander nog collectiviteitskorting?
@ cyn weer aan t werk, alles weer zoals normaal met vluchten enzo?? balen van je autootje, gelukkig kon je wel op pad
@ trl leuk om met C lekker een dagje eropuit te gaan

gaap nog ff een beetje beter wakker worden

Bloem: ja gelukkig geen problemen meer met de vluchten hoor!

Nou vanmiddag toch maar niet vrij,komt net een hele stapel binnen

:crybaby:Jemmig … Komen we net thuis… hebben ze 1 van onze poezen, onze mooie zwarte Kiara, mijn lieve Kietje aangereden… Ze lag aan de overkant op de stoep… hardstikke dood… Bloed op de weg voor mn deur… … …

Mijn mooie meis is niet meer…:crybaby:

Dag lieve Kietje…

Aaaw… :frowning:

Sterkte :kus:

awhh beps… wat erg… vreselijk… arme poes :crybaby: dikke kus voor jou

Oh Beps… wat sneu voor jullie en wat erg voor de poes. Zielig!!!

Heel veel sterkte ermee hoor.

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/h/hugs/knuffel06hh.jpg