Goedemorgen weer. :dag:
Zo, even de jarigen bedacht.
@Wendy: Leuk joh!! Jullie ook al de vakantie geboekt las ik. Dit keer naar Frankrijk. Een autovakantie neem ik aan? Nou, eens wat anders en alle vrijheid. Appartementje gehuurd, kamperen of toch een hotelletje geboekt? Ja, ik wil wel alles weten hoor. lol2 Nou, in ieder geval ook weer wat leuks om naar uit te kijken.
@Cynthia: Oh, gelukkig weer opgeknapt en nu weer pech met de auto, Tssss… zit je ff niet mee he!! Kan je daar weer achteraan.
@Viva: Met hubs naar de bouwmarkt, want wil ff dimmen thuis. Nou, dat wordt tijd. lol2 lol2
@Miere: Mooi dat je ons een beetje op de hoogte hebt gebracht over de begrafenis van Crazy’s vader en over dat van jou askim. Hopenlijk volgend jaar betere tijden.
Verder even dames… ik ben het helemaal met jullie eens over die zorgverzekering. Maar in ons geval gaat de korting vervallen, omdat nu we toch niet meer werken, ik de FN*BOND van ons beide wil opzeggen en dan is het best de moeite waard om even elders te kijken.
Natuurlijk ga ik ook niet over een nacht ijs, maar er zijn echt verzekeringen die hetzelfde bieden voor minder en dat was ik aan het uitzoeken, wat nog niet wil zeggen, dat ik het ook ga doen, want wat ik al zei… we zitten goed bij Menzos. Ik zoek hier en daar ook nog even naar revieuws bij andere verzekeraars, want je kan wel goedkoper gaan zitten, bieden ze ook goede service er dergelijke.
Nou, ik vind dat net als met een reisje uitzoeken best wel even de moeite waard om er even voor te gaan zitten. We gaan het zien.
Ieredereen een fijne dag!! :dag: