Turkish Tea Time

Wat een rust hier… iedereen in de kerststal??

Beetje aan het surfen voor behang enzo…

Heb lekker al vrij… Morgen naar noordwijk voor een weekend…

Maar ik kom morgen wel nog even langs!

Zo maar eens slapen! :kus:

lol2 Jaaaaa… ik lag in de kribbe en ga zo met Jozef mee naar boven. lol2

Als er toch verder niemand is, is het ook niet zo gezellig praten he, dus heb wat administratie ( rekeningen ) gedaan, plaatje zoeken gedaan en ff 2 nieuwe bakkies een bietje bijgewerkt en nu zo lekker naar da cribbe boven.

Jij nog op het werk?

Alvast weltrusten all en tot morgen. :dag:

@Cynthia:Mocht ik je niet meer spreken dan alvast een heel fijn weekend in Noordwijk en hele fijne kerstdagen, ondanks het gemis van je oma. Maak er een leuk weekend van met je familie. :kus:

Voor zo… weltrusten. :slapen:

Dankjewel!!! :kus: Jullie ook!

Veel plezier Cyn!!!

Ik nu thuis, maar die Jozef en de Kribbe… ja dus… Tot morgen :dag:

ik was tv aan t kijken

@ cyn veel plezier, heb je het je askim al vertelt van je eigen huisje??

:austria:Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk :austria:

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover

Cyn,veel plezier in Noordwijk.

IK schrok vanmorgen pas om 7.10 uur wakker dus haasten,maar nu wel op het werk,denk dat het een rustige dag wordt,zit nog alleen…

Ik ook wakker, maar te muf… meld me wel als ik ‘echt wakker’ ben

Roanna,volgens de buienradar zitten jullie precies in de hevige sneeuwzone,wij hebben het hier nog droog momenteel.

:dag:

Bloem: ja heb het al verteld… Maar heb hem gezegd dat ik pas per 1 april een huisje krijg… Dat is makkelijker dan uitleggen dat je in Nederland niet al dezelfde dag kan/gaat verhuizen.

Ik krijg half/eind januari de sleutel, dan alles behangen etc. Meubels hebben een levertijd van 6-12 weken… Dus wordt denk ik pas na mijn vakantie… :slight_smile:

Werkse voor diegene die moeten werken… Ik lig lekker nog in bed :tongue:

Goedemorgen meiden.

Tlr. te laat wakker, maar houd het rustig
Beps wel wakker, maar ook weer niet.
Roanna in de sneeuw??
Bloemmie kan de draad niet oppakken.
Cynnie heel veel plezier in Noordwijk, en fijne dagen…en droom van je huisje, hoe je alles in wilt richten, je hebt mazzel want er is straks overal opruiming.
Ik vandaag de boel beneden strak trekken en dan kerstavond houden…

Morning piepels.

@TRL: Nouja, gelukkig valt het hier wel mee hoor. Er is wel een laagje bijgekomen, want dat kan ik zien op het tuinterras ( schoonhouden voor de vogels) en hiervoor het huis. Kokkie is dat nu aan het wegvegen, maar verder mag het geen naam hebben hoor en momenteel is het ook droog. Dan erbij… er lag toch al een hoop sneeuw, dus kan dat beetje er ook wel bij. In Limburg en oost Brabant en hier in de achterhoek hoorde ik net, is het bar en boos. Maargoed, je went er wel een beetje aan!! :mad:

Vavavond kerstavond vieren bij schoonzus hier in de straat, dus ik denk dat we aaanschuiven vandaag en morgen komen onze eigen kids en kleinkids hier om er iets gezelligs van te maken.

Maar nu eerrst koffie op drinken… en dan ff aan de slag hier.

Voor de werkenden werkse nog even en verder iedereen een hele fijne dag en vast tot laters ergens weer. :dag:

hier de oppasservice weer…hahaha
iedereen een fijne dag! Heb niets gelezen…
tot vanavond denk ik weer…

Goedemorgen all,
Viva : jij druk met de voorbereidingen voor kerstavond, heel veelplezier
Roanna : nog proficiat met jij trouwdag, fijne huwelijksnacht gehad
met Josef??
Trl : alleen op het werk, wel balen he dat het weer afgeblazen is
Cyn : behang shoppen gelukt? ja erg he dat ze in Turkije alles meteen willen laten gebeuren wat je zegt, fijne dagen in Noordwijk met de familie
Beps: nog heerlijk in de relaxstand vanmorgen
Bloem : heeft tot laat nog tv zitten kijken
Hier weer een aardig pak sneeuw gevallen, mag me er straks doorploeteren voor een paar boodschappen en dan lekker met zn 2tjes op de bank kerstavond en morgen met de kids en kleinkids, wordt vast gezellig !!
Fijne dag voor iedereen:kus:

Zo ik ben nog een uurtje teruggegaan.
Zo werken dus ik doe rustig aan.

Daarna naar de kerstnachtdienst en naar bed: morgen mag ik van 15-23 uur werken dus moet wel uitgeslapen zijn.

Iedereen een heerlijke kerstavond

Beps,werken morgen,ruilen …

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

GRAAG!!! maar dan wel C bij je ouders brengen!!!
(geloof me dat wil je ook niet: mensen willen NU een monteur, NU want straks gaan ze op visite… of morgen…MORGEN…MORGEN!!! NU!!!)

halootjes

ikke ook weer wakker en boven komen drijven… ik slaap zo slecht snachts en in de ochtend drijf ik weg naar zalige slaapoorden…

werd wakker van de postbode (meaann was ie hot!! pakketjesbezorger) en heb mn buttons binnen, zie FB passion-for-skating voor de details… ben er blij mee, alleen de groten, zijn gigantisch groot… oeppsss

helaas slecht nieuws vanuit thialf: weer geen perskaart. dit keer het ‘excuus’ dat er teveel aanmeldingen waren :frowning: baal er echt gigantisch van (had wel een beetje geluk mogen gebruiken vond ikzelf)

@ cyn heel verstandig, is moeilijk te bevatten als je in turkije dezelfde dag 3x kan verhuizen…
@ raak, hahahaha helemaal naar het winkelcentrum!! das aan de overkant man hahahah nee succes want het is echt een slagveld in de meeste supermarkten

@ roanna klinkt gezellig en je hoeft niet zo ver weg
@ beps rustig aan he, gewoon chillaxedmodes met de pad aan…
@ trl ga je nog naar vrienden/komen ze naar jou?
@ viev veel plezier met de kerst! doe damber en je vent de groeten
@ jac oppascentrale aan t spelen… hoe oud zijn de kids?
@ MK jij ook inmiddels vakantie van school?? fijne dagen met de kids

Hier heeft het wel weer veel gesneeuwd… maar als het goed is komt er voorlopig eventjes nix meer bij… toch?