Turkish Tea Time

@Bloem: Mijn kachel doet het, Rubbie wacht op me in een warm huis, dus… ik heb er geen last van :slight_smile:

Beps,dus de mensen zijn erg ongeduldig,en begrijpen niet dat de monteurs zich ook niet in 2-en kunnen delen…

Bloem,balen zeg dat je geen perskaart heb gekregen. Vanavond zoals elke vrijdag eventjes eten met en bij vrienden,met kerst niet die moeten dan naar ouders en schoonouders…

Zo op t werk… Bah… iedereen al weg, wij prutsers mogen aan de gang lol2

succes beps, vanavond lekker naar de nachtmis… je helpt toch maar mooi veel mensen uit de brand/kou :kus:

@bloem: 5 en 6 jaar. En ze zijn vandaag zo druk! Niet normaal. Meestal heb ik er 1 dat kan ik handelen. Maar 2 pffffff te vermoeiend want dat ben ik niet gewend hahaha

Zo net nog een dikke trui gekocht en…GEBOEKT!!!
hahaha
Het blijkt dat ik nog steeds accoord had gegeven, maar nu wel

:austria:Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk :austria:

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR (hoe kan het ook anders:wink: )
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover

@koliboli: super dat je weer geboekt hebt, wanneer ga je? ga je alleen of samen met iemand?

[ame=“dogs singing christmas song - YouTube”]YouTube - dogs singing christmas song[/ame]

fijne feestdagen allemaal!!!

linda: een poosje niet gezien hier! Hoe gaat het met je kiezen? Dat was het toch??
Ik ga er met mijn ouders naar toe. hahaha dan vlieg ik niet alleen en daar zijn mijn vrienden.
Die vliegen de 3de al! Alleen dat vond ik weer wat duurder hahaha en nu heb ik een perfecte deal gekregen van S. Dus… ik kon het niet weigeren.

Ik ondertussen thuis. Het was erg rustig, dus ikke weg haha. AYNIL opgenomen, morgen lekker kijken dus nu ff op de pad

@koliboli: hoe het mijn kiezen gaat, ben inmiddels twee keer bij mijn nieuwe tandarts geweest eerst voor intake, controle, foto’s etc. vorige week om ee groot gat in ee kies te vullen en nu moet ik nog een afspraak maken om mijn verstandskies links onder weg te laten halen. leuk dat je weer naar adr gaat, je vliegt iig niet alleen, de vrienden zijn dat w en h? wij gaan weer kamperen

ik ga er vandoor wij gaan naar de nachtmis

@Damber: Leuk!!! Bedankt hoor en jij natuurlijk hetzelfde gewenst.

@Beps: Weer lekker thuis en nu met hubs chille en staks naar de kerk, als je al niet weg bent.

@Linda ook naar de kerk. :dag:

@Jac: Meid… geweldig :cheer: Goed gedaan. Ook weer een heerlijk vooruitzicht om naar ADR te gaan.

@Bloem: Nouja… geen perskaart helaas, dan maar een goed plekje zoeken, om mooie foto’s te maken.

@Raak: Wat een verschil dan he nu zo lekker rustig met je hubs op de bank, i.p.v. je haren los te gooien op Bonaire, Nouja… kun je je weer ff opladen thuis voor een volgende keer.

Wij ook een paar gezellige uurtjes gehad met de familie. Heerlijk gegeten daar en even bijgekletst en weer plannen gemaakt om met de familie in September naar Spanje te gaan. Voorlopig eerst even plannen hoor, maar aan mij zal het niet liggen. lol2

Weltrusten voor zo. :dag:

Fijne Kerstdagen voor iedereen!!!
**
Ik ga gewoon werken, morgen, en daarna misschien even naar Crazy, vorkje meeprikken, hangt er van af hoe laat ik klaar ben met werken, geen idee eigenlijk. Mag iig geval later beginnen, 9.00 ur ipv 6.00. En zondag komt Askim weer, is tenslotte gewoon zondag nietwaar? Dan gaan we eerst afscheid nemen van Crazy baba, en daarna (vis)gourmetten samen. Dinsdag begrafenis…
*Ik heb wel een beetje bijgelezen, *
@ Cyn, gefeliciteerd met je huissie, maar ja, je leest dit nu niet want je zit hier om de hoek, nu, haha
@ Bloemmie zit niet lekker in haar velletje, en nu ook nog geen perskaart, balen
@ Beps schuift heen en weer tussen Hubs en werken, nu in de kark waarschijnlijk…
@ Jac weer vakantie geboekt, lekker voor uitzicht
@ Beps, hoe ist met miertje, en de rest?
@ Roanna…weet niet meer, sorry, volgens mij geniet jij lekker van het leven, en o ja, nog gefeliciteerd met jullie trouwdag!
@ Raak, welkom terug, je zal het wel missen, daar

Nou ja, nogmaals, iedereen hele fijne dagen, geniet ervan met iedereen die je lief is…

awhh… buikpijn… te veel gegeten, oefff

zo sneu, de jongens waren allebei ziek. rode konen van de warmte, kleine oogjes, halverwege op de bank in slaap gevallen… wel lekker gegeten dus en nu moe… gaapp

En de verjaardagen nog …

29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover

Goedemorgen all.

Voor iedereen een vrolijk kerstfeest gewenst en maak er weer een mooi dag van, voor zover het mogelijk is.

De meesten van ons zullen het vandaag met de familie doorbrengen en zij die moeten werken op deze dag… :kus:

In ieder geval waar je ook bent of wat je ook gaat doen…,

enjoy.
Ik denk… in mijn geval… tot vanavond weer. :dag:

Ook namens mij een heerlijk kerstfeest voor iedereen.
Maar i denk ook aan hen die dit nu niet met hun geliefden mogen vieren. Zeker voor hen een extra knuffel!!!

Ik nu even onderuit, en rond 14 uur richting werk.
Meld me nog wel ergens

Jac: 06 sept t/m 20 september ADR (hoe kan het ook anders:wink: )

En de verjaardagen nog …

29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover

http://stijl.wereldwijzer.nl/images/statusicon/user_online.gif

http://stijl.wereldwijzer.nl/images/buttons/report.gif

Verkeerde lijstje…
@linda: nou sterkte ermee… en w en h zijn dat niet die gaan in mei al. Nee ik heb inmiddels vele vrienden daar. hhahahahaa

Goedemorgen, voor iedereen heel fijne kerstdagen toegewenst, met familie en/of vrienden
Wij lekker samen ontbijt gemaakt en nu klaarmaken om naar dochter te gaan en met de hele familie kerst te vieren, dochter en schoonzoon via skype er ook de hele middag bij
Morgen met mijn moeder weg dus geen idee wanneer ik weer langskom
Bedankt ook namens J. voor alle lieve wensen
Oh ja en heb ook een mooi cadeau uit Turkije gekregen :cheer: