Turkish Tea Time

Ben zeker over het huisje zelf wel enthousiast… En als deze puntjes opgelost gaan worden dan komt het helemaal goed! :slight_smile: Hebben net al een idee bedacht voor de slaapkamer… Wil heel graag witte meubels in de slaapkamer en een elektrische haard… :smiley: Een sfeerhaard… Maar die wil ik voor de deur hebben (deur naar badkamer, zitten 2 deuren in) en daar bouwen we dan met mdf een soort muurtje omheen… en daar komt dan de schouw tegenaan… Dus deur weggewerkt… en de haard steekt dan nog iets uit… :smiley: Volgens mij echt super mooi!! :smiley:

Maar het is echt lastig om het in te beelden op dit moment… Vond het zoals het er nu uit zag echt een mannenflat… vies en rommelig haha :smiley:

Oh gelukkig dan maar en al een beetje indelen en dromen mag toch… Ik vind je plannen wel leuk.:cheer: Komt vast wel goed dan.

Natuurlijk komt het goed! :smiley:

Cyn,de schimmel en het plafond is iets voor de WB,maar het granol op de muur is denk iets wat jezelf moet doen,ligt er een beetje aan of de huidige bewoner dit weer van de vorige bewonder heeft overgenomen en hoe dit vast gelegd is,
Maar het klinkt allemaal leuk hoor en sjiek hoor een sfeerhaard in de slaapkamer

Muren moeten bij de meeste WBV’s schoon opgeleverd worden dus: granol afsmeren of afsteken. Als je ervoor tekenen moet mag je het weigeren. Heeft de vorige bewoner het geacc op deze wijze is het aan de WBV het af te smeren(zo is t hier iig)

awh lekker wezen aquajoggen, nog wel veel hoesten en mams kreeg halverwege een dikke vette opvlieger

@ cyn onderhoud en schoonmaken is eenmalig, woonplezier daarna duurt veel langer. bespreek idd met de wb wat zij nog gaan doen en wat er van jou verwacht wordt.
wil wel even zeggen, dat direct vanuit je warme bed, direct onder de douche duiken echt heerlijk is, dus zou nog een keer nadenken of je die deur niet gewoon zou willen gebruiken… ik vind het fabulous!

@ beps lekker pluimpjes gehad… ik denk dat er ergens ook wel een kerstpakket staat te wachten, of niet, maar heb geen zin om erachteraan te gaan… heb al naar zweden moeten bellen voor een kopie van mn contract, vond het mooi zat… blegh

Beps,bij ons is het niet zo,als de wb het bij de aanvraag van de vorige bewoner goedgekeurd heeft en het als woningverbetering ziet dan moet de nieuwe huurder het zelf weer veranderen als ze het niet bevalt.

Cyn,idd wat bloem zegt is het wel lekker om zo de douche in te duiken en eruit natuurlijk ook hoef je niet eerst met je handdoek om de hele woning door.

Ben ik de eerste deze morgen ???lol2lol2
Ben sinds gisteren thuis, meteen ons bed ingedoken, veels te koud en moe om op te blijven en nu dus wakker
Cyn : toch nog gelukt, proficiat hoor en daar kun je vast een leuk meidenhuis van maken
Roanna : gisteren beter te lopen buiten en heerlijk nasi gegeten
Beps : lekkere brunch gehad
Bloem : aquajoggen was weer lekker en verder nog steeds rustig aan
Trl : C nog steeds niet helemaal in orde, wel een positieve bezichtiging, spannend
Viva : hoe is tie, heb je al kerstverlof ?
Ik vandaag uitpakken en dan op naar het eerste kerstdinner vanmiddag : bij mijn moeder, altijd zo gezellig met al die oudjes
2 kleinkids flink ziek, hoop dat ze snel opgeknapt zijn
Hier buiten een ander uitzicht dan de papagaaien die overvliegen lol2, ff wennen hoor
iedereen een fijne dag :dag::dag::dag::dag:

:austria:Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk :austria:

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover

Oeps,was vanmorgen schijnbaar nog niet wakker genoeg,het lijstje vergeten te plaatsen

Raak,welkom terug en gelijk weer vroeg uit de veren,maar je lag er dan ook op tijd in.Heb je nog wat zon voor ons meegenomen ?

YEAH!!!

Net gebeld… Ik krijg een nieuwe keuken, badkamer wordt gedaan… de muren worden glad gemaakt, de plavuizen gaan eruit… Dus dat is echt super mooi!! Maandag heb ik een afspraak :smiley:

En krijg dan 2e helft van januari de sleutel :smiley:

Super Cyn,en nu lekker shoppen laat ze maar rollen die euro’s

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

Precies! :smiley:

Plafond ook Cyn???
GEFELICITEERD!!!

En nu op naar het inrichten!!!

Cyn : goed geregeld !!! leuk kerstcadeautje hoor :kus:

Plafond weet ik nog niet… Wist zij ook niet… heb maandag een gesprek met diegene die de woning gezien heeft… maar goed… anders regel ik het plafond zelf nog wel… Is het kleinste probleem… :wink: Hoef in ieder geval niet de muren zelf glad te maken :smiley:

Raak: sorry! Welkom thuis! :kus:

Om met de deur in huis te valllen… goedemorgen all.

@Cynthia: Toppie!!! Superrrrrrrrrrrr… dat is het betere werk en nu op naar de inrichting, spulletjes uitzoeken en de sleutel. Nogmaals… van harte hoor! :kus: :cheer:

@Raak: Wat een overgang he, maar je went er wel snel aan hoor. :mad: Jullie alweer een feestje vanmiddag. Zo blijf je nog een beetje in de vakantiesfeer. Hahaha.

Verder iedereen een fijne dag. Ik ga ff het een en ander doen, maar eerst is er koffie.

Wij vandaag alweer 44 jaar erop zitten. :cheer:

Dank jullie wel!

@cyn
Gefeliciteerd met je appartement!
Alles wordt netjes opgeknapt, heerlijk hoor.

@roanna
Gefeliciteerd met jullie jubileum.

@raak
Welkom thuis en meteen al een kerstdiner… wat een saai leven heb jij :wink:

@trl
Voor jou ook spannend, hopelijk kan die jongen de hypotheek rond krijgen.
Maar wat ga jij dan??