Turkish Tea Time

mogguh
kon t niet opbrengen om eerder uit bed te komen ugh

@ cyn jippieee gefeliciteerd! nu eventjes kijken en dan hopelijk snel gaan tekenen! grote stap
@ trl wel prettig dast je nu igg weer bezichtigingen hebt

hiero weinig nieuws, zwitserse krant heeft gekozen voor een locale fotograaf :frowning: en de offerte is afgeketst. erg jammer, maar goed, helaas…

Bloem: hele grote stap! :smiley:

Zo, wij net even door A’doorn gegleden en geblubberd, hoewel de doorgaande wegen goed te berijden zijn, maar die drab die overal ligt. :mad: Oke… geen gezeur meer over het weer. Het is even niet anders.

@Cynthia: :cheer: Toch? Mag ik je al feliciteren? :cheer: :kus:

@Bloem: Oh, da’s dan balen en best jammer. Maarja, er komt vast wel weer een kans toch!!!. Jij zit toch niet stil.

@TRL: Oh ja, dat hebben ze hier langs het kanaal ook. Zo’n heel blok met appartementen met een bepaalde constructie en de 1e vijf jaar waren begin dit jaar om en nu staan er al een tijdje heel veel van te koop.

Oh ja… kreeg nog een smsje van Raak dat ze weer in Holland zijn en heb hun welkom terug geheten. :zon02: lol2

Roanna: dat mag! Ik moet het wel nog even zien, maar ik ga er gewoon vanuit dat ik het doe! :slight_smile:

De meneer net gesproken en kan waarschijnlijk vanavond al wel kijken :slight_smile:

Dat is snel. Nou ik hoop dat het je wat lijkt. Was het ook een appartementje of een gewoon huis? Ben ik ff vergeten.

Geen foto van?

Een appartement… :slight_smile: Nee even geen foto… :slight_smile:

Oke, dan weer even verder met duimen, dat het wat voor je is. :thumbsup:

Cyn,je laat er geen gras over groeien,vanavond al bezichtigen leuk…

Welkom terug Raak.

Hier een positieve bezichtiging gehad zei de makelaar,jongen gaat zsm een afspraak maken voor de hypotheek…

@TRL: Nou, dat zou mooi zijn he, als hij/zij het voor elkaar kan krijgen. Zo te horen net op RTLZ 7 trekt de huizenmarkt weer een beetje aan, dus wie weet. Heb jij zelf alweer wat op het oog?

Zo, nu eerst even een hapje eten. Kokkie heeft weer eens lekker nasi met alles erop en aan gemaakt.

Laterssss :dag:

Ik hoef niets meer haha… was gezellig, lekker, we hebben nog een ‘kado’ gekregen, zelf iets uitkiezen via het UZB, en van de ‘baas’ en pluim(kan je ook iets uitkiezen) Erg leuk!

Nu even lekker ontspannen, Rubbie is klaar met werken dit jaar… we gaan even nietsen saampjes

@Beps: Mooi zo Beps en nu ff lekker uitbuiken en chille met je hubs. Enneh… die pluim ken ik. Kregen we ook altijd bij Sodex*.

Fijne avond nog! :dag:

Via Kado klikken heb ik een luchtverfrisding met van die stokjes besteld. Helemaal zilver, past goed in de KD!!! Lekkere luchten voor weinig :wink:

@ roanna,
Het is geen ras, meer iets van een vuilnisbakkie… maar wel een dotje Nog ff wachten voor ze komt zodra wij terug zijn van wintersport wordt ze op een vlucht naar Nederland geplant.

@cyn,
Gefeliciteerd met je eigen stekkie…

@Beps: Goede keuze. lol2 lol2

Ik heb als herinnering hier nog de computerboxjes voor de compi aanstaan. Ook via de pluim besteld. Oh ja en een keer uit zo’n 3e wereld land wat laten komen voor die pluim.

Wij hadden maar ter waarde van ik denk zo’n 15 of 20 euro. Ik gaf 'm meestal aan een collega om wijnen te bestellen. Wat kun je daar nu voor kopen? Maargoed… wie het kleine niet eert, enz enz en je mag een gegeven paard enz enz. lol2

En dit jaar… helemaal nada, niets, nothing. Geen werkgevers meer!

@Wendy: Oh, zo ja. Nouja, maakt toch ook eigenlijk niet zoveel uit he!! Zeker een dotje om te zien hoor.

Zo… weer thuis… Net gekeken in de woning… En qua ruimte is er absoluut iets leuks van te maken. Maar… Er zijn wel wat puntjes wat opgeknapt moet worden, en ik moet daar morgen even over bellen hoe en wat… Neem aan dat dit niet mijn taak is. (Schimmel in badkamer, grof granol op de muren in de gang, plafond gebladderd in de woonkamer) Dus morgen even bellen, en dan eens even horen!

@Roanna: Ik heb korting besteld voor een canvasfoto, ik had voor 15 en voor 25 euro een pluim, dus ach ik zie wel wat ik bestellen kan! We gaan rustig kijken hoeveel korting het geeft, en dan eens wat foto’s uitzoeken…

@Cyn: Dat moet de WBV opknappen voor je erin komt, of de vorige bew herstellen voor die eruit gaat… Ik ben benieuwd… SPANNENDDDD

Beps: ja daar ging ik al een beetje van uit… (hoopte ik al op)

@Beps: Ook altijd leuk Beps.

@Cynthia: Ja, dit zijn voor zover ik weet ook punten voor de WB. Kijk, iets aan opknappen zul je bijna altijd wel moeten, maar achterstallig onderhoud, waar het zo op lijkt hoe jij het zegd, behoort de WB te doen.

Je klinkt nog niet echt enthousiast he!!! Nou, weer even afwachten dus.