Ik de middag aan de hapjesmaken geweest. Zalmbonbons en rolletjes met kruidenkaas en ook met zalm. En nog gevulde eieren. Ben zo goed als klaar. Dus verder ontspannen
Oh ja ook nog de kerstkaarten gedaan: productief dagje dus
Spannend hoor cyn… afwachten en hopen dat je mogen groen licht krijgt.
Beps weer een beetje opgeknapt…? alles op t gemakje, komtwelgoed :kus:
Hier ook weer rust, heb 2 weken aan een stuk gewerkt voor m’n collega. Sinds vorige week ben ik leidinggevende van de overblijf bij mij op school, ik heb nu 8 tso ouders onder mij werken… broekkie aan de top
Verder ook nog iets leuks, na onze wintersport krijgen we een pup… hebben haar geadopteerd via ArcaNoah…
@ cyn owhhh dus kompwelgoe dan! gewoon een kink in de kabel en afwachten weer… we blijven duimen en zodra je nieuws hebt, dan horen we het wel he?
@ beps wow applaus voor jezelf! zeker veel gedaan
ikke vandaag echt nix, ja net de konijntjes gedaan maar ben zooo moe, mn oogies kukkelen bijna dicht maar slapen lukt niet, gaap…
@Cynthia: Jee…het blijft wel spannund zo he!!! Hopenlijk hoor je snel waar je aan toe bent.
@Beps: De dag goed besteed, zo te lezen. Kompgoeschratje.
@Wendy: Oh… wat een dotje zo he. Wat is het voor een? Misschien domme vraag, maar heb er dan ook geen verstand van, dan dat ik wel weet, dat het geen husky of malteser is. Ik vind ze altijd zo lief en leuk om te zien, als ze zo klein zijn. Leuk hoor!
@Bloem: Weer lekker lui gedaan vandaag en zo moe. Ik ook, maar ik weet waar het van komt. Sneeuw/het weer dus!!:mad: Bah, bah.
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
@TRL: Hopenlijk vanmiddag een positive reactie voor de verkoop van je huisje. Je bent behoorlijk met de prijs gezakt he, zag ik op woningsite van Jaap, maarja… misschien moet je wel met de markt mee en de woekerprijzen zijn toch echt voorbij. Gister weer op het nieuws… de prijzen zijn nog steeds aan het zakken. Maargoed… hopenlijk is dit een aantrekkelijke prijs voor een starter. Wie weet!!! Succes hoor!
Oh, de buurman kwam net weer ff met de strooiwagen langs. :cheer: Is het straatje misschien wat beter de berijden.
Raak al bijna deze kant op denk ik. Poehee… wat zal dat tegenvallen en weer ff wennen zijn. Maarja…bikkels he!!! lol2
Zo, iedereen een fijne dag verder. :dag: Vast laters wel weer ergens.
Beps,C is al wel weer wat opgeknapt,maar nog wel verkouden en hangerig.Jij alvast veel plezier bij de brunch.
Roanna,komt dat ik het appertement nu ook in verkoop heb met die constructie waar ik je wel eens over heb verteld,voor mij zit er geen verlies aan.Dus vanmiddag C maar goed aankleden en naar me ouders,ga de bezichtiging niet afzeggen.