Turkish Tea Time

Goedemorgen
Wat een opbeurende weerberichten:mad:denk dat ik maar niet instap lol2
Beps : groot gelijk, beetje bij beetje en dan komt het goed
Cyn : nog heeeel even volhouden die 1e plaats
Viva : 30 cm sneeuw??? heb alleen maar slippers bij, grapje
Trl : beterschap met C en succes met de bezichtiging vanavond. Brrr ik ben ook geen fan van de tandarts, sterkte
MK : bij jullie gelukkig niet veel sneeuw gevallen, ben je nog aan het werk of al vakantie?
Zo, ik ga ontbijten en van de laatste uren :zon02: genieten, vlieg vanavond om 10 uur terug, dus vannacht 3 uur jullie tijd en landt als alles goed gaat morgen rond de middag:dag::dag:

@raak
Het zal wel even wennen voor je zijn, dat weer bij ons.
Geniet nog maar van je laatste uurtjes!
Ik ben aan het werk, genoeg te doen hier.

Goedenmiddag.

@Cynthia: Spannund!!! :cheer:

@Raak: Ik zal aan jullie denken vannacht. lol2 Goeie reis terug, maar geniet nog even van die laatste heerlijk :zon02: nige uurtjes daar.

@MK: Ik kreeg net een mail van jou via de hotmail dat jij en nog 6 anderen mijn foto’s hebben bekeken op MSN??? Huh??? Ik heb 'm verder maar niet opengemaakt, wilde eerst weten of het echt zo is, maar ik denk weer dat het pishing is!!

@Beps: Mooi zo. Geniet van je vrije dag en laat de boel de boel maar effe.

@Viva: Ik hoorde het vanmorgen al vroeg op de radio dat het in de randstad weer bar en boos was. Hier gelukkig niets meer bijgekomen. D’r ligt anders nog genoeg. Zojuist weer even door de blubber gesjaggerd om nog wat kaartjes te posten en even naar de wijkmarkt geweest.

Latersssssssss :dag:

Roanna,dat zijn idd mailtjes die je niet moet openen…

Raak,hoop dat je wat warms bij je hebt het wordt weer -8 heb ik gehoord.

Cyn,al nieuws?

Nou echt hoor… Schiet mij maar lek… Er staat nu woning geannuleerd… :frowning:

Jemmig!!! Kan je er niet over bellen?

Ik terug zo hapjes maken voor morgen voor de brunch

Cyn,misschien even bellen vragen hoe en wat en zeggen dat je ziet dat je eerste stond,weet je het gelijk zeker.

Heb al gezocht, maar je kan alleen mailen… Dus dat heb ik net maar gedaan…

Sjonge jonge… baal hier echt van!

@TRL: Ja, krijg regelmatig zulke mailtjes en diegene waar het vandaan komt, weten van niets. Maargoed, ik weet dat ik ze verder niet moet openen.

Ik weet niet of jullie het ook hebben bij FB, maar als je inlogd krijg ik sinds gister ook de melding dat mijn beveilinging te laag staat en of ik het wil bijwerken en dan vragen ze als je doorklikt ook om je mobiele nummer…, nou echt niet. Heb snel afgehaakt, want weet zeker dat de beveiling hier goed en voldoende staat.

Nou, ga ff een bakkie leut maken.

@Cynthia: Huh???

Ff afwachten mss is het wel omdat jij m hebt en nu dus niet verder in de lijst blijft staan

Dat zou ook nog kunnen!!

Vreemd dat je niet kan bellen.

Roanna,nee dat heb ik niet bij fb

Nee dat zou niet moeten zijn… want zij hebben een tabje met je historische reacties, en daar staan al je oude reacties… En daar is hij opeens verdwenen…

Dus weet niet wat er aan de hand is daar… Stom zeg! :frowning:

balen cyn en alles zo onzeker… was je trouwens al wel wezen kijken bij deze? of niet?

@ roanna das heel normaal van FB hoor, maar maak je geen zorgen, want NL kun je niet aangeven als telefoonnummer dus heeft nog geen zin dus…

hier wel weer sneeuw erbij, maar blijf lekker binnen… al weken niet gesport, niet gestudeerd, kan alleen maar slapen en farmen… zo moe… gaap…

Bloem: nee dat nog niet… Maar ken die woningen wel… Vroeger woonde een vriendinnetje van mij daar vroeger…

Nou ja… afwachten dan maar… :frowning:

@Cynthia: Misschien dat ze nu alles eerst nog moeten bijwerken, omdat de tijd van reageren om is. Tja… anders even het antwoord op je mail afwachten, maar vind het wel vaag allemaal.

@Bloem: Och… lekker lui doen toch. Wie weet kom en mag je eerdaags weer volop aan de bak. Enneh… bedankt voor de uitleg over FB. Wist ik niet en doe er dus zeker verder ook niks meer op uit.

Roanna: ik ook! Ze schrijven zelf op de site dat op maandag de inschrijving sluit. Vanmorgen stond er als status dat ik 0 was. En later stond er 1. En dat stond er om 13.20 nog. En ik kijk om 13.30 staat er geannuleerd.

Ik snap er geen hol meer van…

Nou toch een nummer kunnen vinden… En er is een systeemstoring waardoor er meerdere huizen op geannuleerd zijn gekomen… Dus mogen gaan afwachten…

En we staan weer op 1 :cheer:

lekker irritant dus