Turkish Tea Time

Elke dag is een nieuwe. Pills doen wonderen(ook dat je vaak door aan te geven dat je grensen over gegaan zijn, je even weer jezelf op de juiste rit zet)
Wat vooral lekker is dat alles met het scherpe randje even niet zo scherp is…

Goed zo! :slight_smile:

toppie dat je al zo snel resultaat ziet… misschien zit t em deels ook in erkennen dat het niet meer gaat… geen bijwerkingen??

@ cyn nog heel eventjes in spanning? ik zit ook te duimen voor iets voor mezelf, telkens mail checken hahaha

@ trl ik ben er idd mee bezig om deels mn freelance business op te zetten, en in de zomer gewoon werken en dan in de winter fotograferen… maar denk dat ik het over de zomer heen til

ik net even naar de stad geweest en teruggelopen…pfew altijd toch verder als je denkt. alle kadootjes binnen, denk ik en nu rust… ben bekaf na 2 weken griep/koorst/verkoudheid en alleen maar binnen gezeten te hebben

@cyn: nog even inspanning
@linda: hoe was mary poppins of zijn jullie toch niet gegaan?
@george: het ga je goed.
@beps: pills doen nog steeds wonderen. Fijn he dat die dingen bestaan hahaha geen blauwe bijtjes of roze olifanten voorbij zien komen?
@bloem: o leuk een freelance bedrijfje oprichten heeeeeel veeeeeeel succes ermee
@roanna: is denk ik nog steeds niet blij met de sneeuw???
ik weer gewerkt na een weekje rust… help ik moet weer rust hebben wat kunnen sommige mensen toch ego zijn GRRRRRR
Zo dat is erweer uit! En nu niets…

Bloem: de inschrijving sluit vanavond… En dan worden morgenochtend de woonbonnen uit de woonkrant verwerkt… en om 13.30uur kan ik het dan zien… Erg spannend dus!

Super dat het zo lekker met je foto’s gaat :smiley:

Ik heb niet veel bijwerkingen, alleen slaap heel gebroken(dat is ook gemeld als bijwerking)
Wel witte hondjes gezien(of was dat omdat ze zo in de sneeuw aan het spelen waren hahahaha)

Hier niet topdruk, maar goed…we gaan het wel volhouden tot vanavond dan: VRIJ!!!
Eerst even vanavond kerstkaarten schrijven(kom er maar niet aan toe…)

Bloem,dat zou leuk zijn als het allemaal gaat lukken.

Beps,gelukkig geen last van bijwerkingen.

Cyn,spannend,mijn duimen draaien nog steeds.

Roanna,ja het was wel een mooi pakket,een grote grijze ton met inhoud,al vond ik persoonlijk de inhoud wat tegenvallen in vergelijking met andere jaren,maar ben wel tevreden hoor.En dan natuurlijk de ir*s cheques nog.

Vanmiddag naar de tandarts geweest,had niks maar wel een bultje op de tandvlees,wat kan duiden op een onsteking,dus foto gemaakt en ja hoor,januari en februari mag ik terug komen voor een wortelkanaalbehandeling.
En woensdagmiddag weer een bezichting voor me appartement.

TRL: auuuw klinkt nu al pijnlijk! :frowning:

Roanna: in welk hotel op Schiphol hebben jullie afgelopen keer geslapen? Wij willen dat in maart ook gaan doen…

Hier net in het nieuws dat de weg die ik rijd een risico-weg is… :frowning: Dus mag morgen een andere weg kiezen… :frowning:

@Cynthia: Wij hebben de laatse keer in het Mecure-hotel op Schiphol zelf ( achter de douane) gelogeerd. Je kunt pas om 20.00 uur inchecken en moet de andere dag voor 9 uur weer weg zijn. Wij vonden het heerlijk zo en vast voor herhaling vatbaar en de prijs… viel ook mee. Wij hebben €95 voor die nacht per kamer betaald en als je wil, kan je bij de receptie een bon halen voor een ontbijt a €8,50 die te gebruiken is bij zo’n groot restaurant daar beneden die 24 uur per dag open is, maar wij hebben gewoon zelf wat gekocht.

Ik zeg…een aanrader, hoewel we het vorig jaar bij de Toekan in de buurt ook goed hebben gehad, maar deze is toch comfortabeler. s,Morgens zo weer langs de douane naar de vertrekhal.

Als jullie het willen…wel op tijd boeken, want ze hebben maar 32 kamers. En mooie kamers hoor. Hihihi. Echt!

@TRL: Oei… dat klinkt pijnlijk, maarja als het moet… moet het he!! Nou en alweer kijkers voor je appartement. Nou, wie weet he!! In ieder geval al een mooi kerstpakket. Ik denk dat wij van TN* niets meer krijgen, want normaal rond deze tijd hebben wel het al, maarja… dan maar niet.

@Beps: Tja… het lost de problemen niet helemaal op, maar het is wel een heerlijk rustmiddel en in die tussentijd kun je proberen weer tot jezelf te komen. Ik heb er toendertijd echt heel veel aan gehad + de gesprekken met familie en HA. Verder had ik ook geen enkele bijwerking ervan. Althans, ik kan me dat niet meer herinneren, dus dat zou de bijwerking kunnen zijn, dat je het vergeet. :wink:

@Bloem: Ik hoop dat je een positieve reactie hebt gehad!!

:austria:Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk :austria:

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover

Goedemorgen meiden…vanuit een winters westen…wat een berg sneeuw weer hier gevallen, bovenop de bevroren straten/sneeuw van de mist gisteravond al met al geen rijden. Hubs was gisteren al uitgevroren, maar is nu onderweg met Damber om haar weg te brengen.
Ben al die sneeuw al goed zat aan het worden, en ik hoef er nog niet eens uit.
Hier ligt nu zo’n kleine 30 cm sneeuw, ik kan me niet heugen dat er zo’n pak viel.
Tlr. weer kijkers en een wortelkanaalbehandeling, nou jij liever als ik. succes ermee.
Beps ziet alles weer wat helderder zonder scherpe randen. knuffel voor jou.
Raak vandaag de laatste dag…nou neem maar een dikke tas mee met extra kleding voor als je op schiphol land brrrrrrrrrrr…
Bloem kerstinkopen gedaan en kijkt uit naar de kerst.
Roanna doe je voorzichtig als je naar het wc gaat…
Zo ikke vandaagmaar ff zien wat te doen…niets hoeft alles mag.

@trl
Binnenkort in de tandartsstoel…

@viva
30cm, dat is echt veel. Hier is niets gevallen, nu wel erg mistig.

Viva,weer een vers pak sneeuw erbij bij jullie.Hier vannacht ook niks meer gevallen.

Mk,jullie helemaal geen sneeuw dan?

Raak,alvast een goede reis terug.

Roanna,wie weet komt je kerstpakket nog…

ik nu op het werk,maar vanmiddag naar huis,C is ziek en vanmiddag geen oppas,dus kijken of ik het onder zorgverlof kan plakken.

Wel sneeuw, maar niet meer dan 2cm.
Balen dat C. ziek is, beterschap voor hem.

Mk,dank je.

Hoor net van een collega dat het haar neefje is die morgen komt bezichtigen.

TRL: C. ziek… :frowning: En morgen een bezichtiging… Spannend! :slight_smile:

Ik weer op het werk… Niet vragen hoe… Wat een DRAMA! :frowning:

Nog 4 uur… Dan weet ik het :slight_smile:

Zo ik ook weer wakker…

@Roanna: Ja dat zou wel lekker zijn: Vergeten ;)!!! Ach gewoon elke dag een nieuwe zeg maar, en mn grenzen iets beter bewaken

@Viva: Geen nieuwe sneeuw hier, maar toch een pak van een cm of 30
In Friesland ligt 1 cm hihi!!!

@TRL: Kleine wereld dan, als je weet wie er komt kijken…:wink:
Sterkte bij de tandarts, en beterschap voor C

@Raak: Sterkte vandaag met de terugreis: ZOOOO koud hier…

En vandaag: JAJA… ik ga kerstkaarten schrijven(was er nog niet aan toegekomen dames: sorry… ik doe niets meer dan mn energie aankan!)

Meld me weer, ik ga genieten van een vrije dag

Zie net pas dat je nu nog 2 uur moet Cyn! Spannunddddd

Spannend he! :slight_smile:

Zag net wel dat ik als eerste sta… Maar weet niet zo goed of het nu al officieel is :smiley: