Turkish Tea Time

Goeiemorgen!!

Ieeeell morgen weet ik gewoon of ik het huisje kan krijgen… Stond net nog gewoon eerste… Spannend!!

Beps: goed zo… het bos zal je wellicht even goed doen!!

Nou ik ga ff wat programma’s terugkijken… Hoef pas om 13uur te werken :smiley:

Goedemorgen meiden.

Cynnie ik ga duimen hoor dat je op 1 blijft staan.
Beps wandelen in de bos met rubbie en de meisjes.
Iedereen voorzichtig hoor want het is nog mega glad.
Gisteren gelukkig niet zo heel veel sneeuw meer gevallen hier, maar er ligt toch een klene 20 cm.
Ik heel het weekend aan het naaien geweest, ja naaien met naald en draad, gadver…we hebben 19 februari een 60.70 party van mijn nicht die 50 was geworden in oktober. Met een kledingvoorschrift…flower power, disco, of zoiets, dus hubs en ik gaan als hippie. Roesels onder aan zijn spijkerbroek gezet, een shirt met flappen aan de mouwen ect. Wilde het niet met de naaimachine doen, omdat je dan later als alles er weer vanaf moet je het blijft zien, dus alles met de hand gedaan…blehhhh. Maar goed het kan maar klaar zijn.

@viva
Leuk!
Hier ziet het wel wit, maar niet meer dan een paar cm.

@cyn
Nog steeds op nummer 1.
Heb je hier al gekeken of deze buurt beter is?

@bloem
Viert kerst in haar uppie en haar verjaardag op de ijsbaan.

@beps
De pillen beginnen een beetje te werken (gelukkig).

@roanna
Verlangt naar een winter op een warm plekje.

@wendy
Ingesneeuwd in zeeland, ben je het poesje al kwijt?

mogguh

stomme schoonmakers… grgrgr kling, klang kleng… archhhh

anyways
@ cyn we duimen voor je
@ viev lekker karweitje dan! succes er verder mee, en wel foto van het resultaat?!
@ MK hoe waren de proefexamens gegaan? wanneer moet je voor t eggie?

@bloem
De proefexamens gaan redelijk, de één wat beter dan de ander.
Ik moet er alleen nog heel veel maken en ik wil je allemaal gedaan hebben voor die tijd.
De examens zijn op 11 en 18 januari.
Jij nog gefeliciteerd met jouw examens en vooral die negen!!

Goedemorgen
MK : nog steeds druk met alle proefexamens
Viva : heeft de 60/70 party kleding af, ik heb er hier ook 3 weken geleden een gehad, is welleuk hoor, mijn mascara en eyeliner waren meten bijna op lol2
Cyn : nou wordt het toch echt wel spannend, nog steeds op 1, ga weer duimen voor je
Beps : lekker relaxen met een boswandeling. Zo te lezen slaan de pills wel aan he
Bloem : is weer wakker gekletterd, ga je toch vanmiddsg nog even terug
Fijne dag all :dag::dag::dag:

Goedenmiddag inmiddels. :dag:

@Beps: Even hoofd leeg maken in het bos met hubs en de doggies.
@Cynthia: Ik duim nog mee hoor!
@MK: Bij jullie niet zoveel sneeuw, maar genoeg om het wit te laten zijn.
@Bloem: Blij met de 9 en nu weer volop aan de volgstudie. Succes.
@Viva: Maakt zich op voor de jaren 60/70. Leuk!!! Wat een tijd.
@Raak: Jij de vakantie er bijna opzitten. Geniet er nog ff van en doe de ski’s vast maar onder. Enneh… de muts op!! Brrrrr…zo koud hier.

Verder heb ik even niets te melden, dan dat de:zon02: schijnt en een strakke blauwe lucht hier, maar oh zoooooo koud!!!:mad:

Fijne dag all. :dag:

Roanna : hier schijnt de zon ook en strakke blauwe lucht, dus ga zeker nog even genieten hoor !! Zal maar beginnen met een ontbijtje, is nu 07.30lol2

lekker buiten zeg… awhh… net ff mn snowboots aangedaan en zakte echt tot ver boven mn enkels weg. ff alle sneeuw van de auto gehaald, zeker 20 a 30 centimeter… echt lachen, had het (plastic) blik van de stoffer en blik gepakt en kon zo alles eraf scheppen… was wel ff bezig maar auto is sneeuwvrij

en… kreeg wederom een verzoek tot gebruik van foto’s. zat net te kijken bij de statestieken, ik denk, goh zwitserland… en kreeg meteen een mailtje van een zwitserse krant voor gebruik van foto’s. nu ff afwachten wat ze van de kwaliteit zeggen en dan kan ik mn factuur weer sturen :slight_smile: niet erg… :biggrin:

Hier ook een strak blauwe lucht en zon en moet zeggen dat ik de kou wel mee vind vallen.

Viva,leuk aan het naaien geweest voor een feest.

Bloem,van je hobby misschien je beroep maken,maar als bijverdienste is het ook leuk.

Raak,nog lekker van de zon aan het genieten.

Wij net kerstpakket gekregen,plus de jaarlijkse vvv bonnen.

Beste vrienden,ik geef er de brui aan hier op wwz,de redenen zijn alom bekend.
Kom alleen maar afscheid nemen hier op het Turkije forum!

@george : ik vind het heel jammer dat je ons op deze manier gaat verlaten !

Succes George…(ik denk dat je begrijpt dat ik er verder niet op inga!)

Ik heb een heel raar PBtje gehad van George, waarin hij door Jenny gevraagd wordt de hele boel tegen de redaktie op te zetten. Dus ik ben met die hele Jenny een beetje klaar!!
De peiling die opgezet is, is opgezet door Jenny, maar uitgevoerd door anderen!
Van mij mag ze een poosje ‘in de rust blijven’
(ik heb me erbuiten gehouden, maar toen ik dat PBtje kreeg was ik er meteen helemaal klaar mee)

Goed… terug naar het ‘gewone’ TTT leven…:slight_smile:

Ik terug uit het bos, wat een genieten!!! Mooie beelden, 3 honden genietend, en wij dus ook.
Zo eten en dan werken

@Bloemmie: Spannend… gaat goed zo die foto’s!!!

@Raak: ohhh zoo ga jij een andere wereld in als je thuis komt…

lol2 Nou, dan nog maar even de bad “muts"op en de water 'ski’s” onder.lol2

Inderdaad, we zijn net terug van (lopend) boodschappen doen en mag ook zeggen… de kou viel best mee.

@Bloem: Goehoed zeg!!!

@TRL: Oh wel leuk weer zo’n kerstpakket toch!

Het ga je goed George. :dag:

George: :dag:

Ik hou me verder ook niet bezig met “de” ban…

Nu weer aan het werk… Nog 23 uur… Dan weet ik het :smiley: Spannend!

@Cyn: Spannend hoor!!! Ik tel mee af ;)!!!

@Roanna: Ik vond het hier GIGA koud !!! Echt!!! Ik had een hele rode toet, incl mn voorhoofd.
Rubbie noemde me een wintertomaat…

@Bloemmie: Ik denk toch echt dat jij van dat geld hele leuke dingen voor je cam kan kopen!!

@TRL: een kerstpakket is altijd leuk toch!!! En dan ook nog vvv bonnen, kan je ook nog iets kopen wat je voor jezelf wilt

Beps: thanks! :kus: Hoe voel je je?