Hihihi… waar ben je dan wel :hihi:???
Zo ik thuis, lekker even nietsen dan kerstkaarten beginnen zodat ze morgen op de bus kunnen…
Even leeg, gaat wel lekker heb ik het idee…
Hihihi… waar ben je dan wel :hihi:???
Zo ik thuis, lekker even nietsen dan kerstkaarten beginnen zodat ze morgen op de bus kunnen…
Even leeg, gaat wel lekker heb ik het idee…
Trl: Ik heb ze binnen!!!
Super dankjewel!! :kus:
Roanna: van jou ook!! Thanks!!! :kus:
Zoooooo ik enorm geshopped vandaag… (nu kan het nog) kerstkadootjes voor broer, schoonzus en kleine G. gescoord… Alleen nu nog wat scoren van paps en mams… Daarna lekker wezen eten… En toen met de bus terug naar huis… Hoezo luxe haha ![]()
En nu… wachten op M…
:dag:
@Cynthia: Graag gedaan hoor. Ach ja… alle kleine bietjes helpen niewaar?
@TRL: Jou kaartje ook binnen vandaag, waarvoor mijn dank en natuurlijk ook van al de andere ladies. Bedankt!!!:kus:
@Beps: Goed zo. Zo mag ik het horen. Lekker ff chille nu. :kus:
@Bloem: Hoezo… za en zo kluizenaar? Kan je niet bij iemand aanschuiven of heb je daar geen zin in? Iedereen zelf op vakantie.? Nouja… zo te lezen zit je nog vol plannen, dus jij vermaakt je wel. Gelukkig valt de kerst in het weekend, dus zo om.
Wij ook met de bus naar de stad die natuurlijk helemaal ontregeld was, maar wat maakt het uit. Hoogstens een minuut of 10 wachten en dat kwam er weer 1. We hebben hier nu sinds 12 dec. Synt*s rijden en ach… meteen al zo’n start met slecht weer. Ik neem ze niks kwalijk.
In de stad gezelllig druk, met in de Oranjerie ( overdekt WC ) een heel mooi kerstkoor, waar ik best een bietje emo van werd. Ook hebben ze het daar zo mooi versierd dit jaar. Allemaal van die grote schilderijen aan het plafond en dan al die kerstversierengen. Prachtig!!
Heb de Irscoupons gehaald bij de ANW. Verder nog wat bruikbare spulletjes die ik nog moet inpakken en dan zijn wij er klaar voor. Zal blij zijn als het voorbij is!!
Nou, fijne avond nog. :dag:
Nou meiden, bij mij gaat de ‘kaars’ uit… geen kaart geschreven haha…
Morgen weer een dag, medicijntjes genomen, en pfff weg is het vlammetje…
Tot morgen
Bloem: je raadt nooit wie er nu in NL is… Ken/Ronaldo… Hij heeft een NLse vriendin en hij is sinds 3 dagen in NL ![]()
owh ja joh… leuk voor hem, meteen een goede sneeuwdoop dan haha!
@ roanna nee juist lekker, de kerstdagen lekker vieren zoals ik het wil. van mij mogen ze nog een paar dagen langer duren hoor… no problemo!
@ beps :kus:
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk ![]()
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
Cyn,lekker geshopt gelijk heb je zolang het nog kan,maar niet alles nu opshoppen he ook nog wat overhouden voor de kleine dingetjes in huis,daar gaat vaak het meeste geld in zitten.
Roanna,kadootjes voor de kerst binnen.Hier rijden ook die bussen zag ik.
Bloem,elke dag een beetje boodschappen en een 9 super hoor.
Beps,sterkte
Bijna de hele nacht wakker gelegen,C had het er benauwd en werd steeds wakker,dus niet echt geslapen,twijfel of ik naar me cluppie zal gaan,hier ligt weer een goed pak sneeuw,dus denk maar ff kijken wat de voorspellingen zijn
De keus is al gemaakt,cluppie afgelast…
Hihi dat wilde ik net zeggen, TRL, het is afgelast!!!
Ik op het werk, hier een dik pak gevallen!!!
Dus… BAH!!!
Goedemorgen op deze laatste :zon02: zondag
Beps : voel je je al iets beter?
Trl : heel de nacht niet geslape, nou dan is het maar goed dat je niet weg hoeft, lekker op de bank kruipen vanmidddag
Roanna : met de bus alle kerstinkopen gedaan
Cyn : ook weer aan het shoppen geweest, daar is het nu de tijd voor he
Bloem : ben je al weer aan het studeren geslagen of wordt dat iets voor volgend jaar
Viva : druk met voorbereidingen voor de feestdagen ?
Ik ga nog 2.5 dag genieten van de warmte want zo te lezen is het bij jullie echt helemaal nix, zal proberen wat mee te nemen in mijn koffer lol2
Fijne zondag all :dag::dag:
Ik loop de hele dag stonymelony rond, tot achter mn oren in de shit maar t kan me niets schelen lol2lol2lol2lol2!!!
nee zonder dollen: ik zie het wel even wat luchtiger, goed gesprek met manager en Rubbie gehad… maar toch… komt wel goed ooit ![]()
Goedenmiddag :dag:
@Beps: Ik denk ik dat ik een beetje weet wat je bedoelt. Keep smiling!! :kus: Werkse nog even en rij voorzichtig of komt Rupsie je weer ophalen.
@TRL: Oh, wat vervelend dan weer he. Naar hoor als je kind zo benauwd is. Heeft hij er nu nog last van?
Ze hebben weer een cafetaria bij jullie daar ergens overvallen he! Nou, Ede is de laatste tijd wel nieuws.
@Raak: Nou meid, je laatste dagen gaan in. Geniet er nog even van, of heb je zoiets van… mmmm… ach ook wel weer leuk zo’n witte wereld. Ik kan het me haast niet voorstellen… dat je dat wilt lol2, maar er zijn mensen die vinden dit prachtig en voor hen kan het niet lang genoeg duren. Nou, voor mij EG NIE, maar dat weten jullie inmiddels al wel. :mad: lol2
Ik ben blij dat we gister naar de stad zijn geweest, want vandaag rijd er niks hoorde ik net op radio Gld en met de auto is bijna geen doen, alleen al vanwege het parkeren hier.
Straks wel ff een poging wagen om naar de supermarkt hier op het WC te komen, maar dat zal nog wel lukken.
Fijne zondag all. :kus:
@ raak, ik hoop dat alles goed goed en je strax gewoon in NL kunt landen!
hier weer lekker wit, heb berekend dat ik tot volgende week maandag de auto niet *hoef *te gebruiken en zoals ie er nu bij staat heb ik ook weinig zin om em uit te graven… de nino’s waren al urenlang in het bos wezen dollen, ik heb vriendelijk bedankt
@ beps zie je al roze olifanten?! hahahah
Nee blauwe poesjes… :)!!!
Roanna,had het nog niet gehoord,maar heb net ff op omroepgelderland gekeken en is bij me ouders in de wijk,zijn idd al meerdere overvallen daar geweest op huizen.Vorige week een straat achter me ouders…
Pffff ik heb ZOOOO een slaap!!!
Niet druk, wel zeurpietjes haha…
Nog 2 uur, en dan morgne nog en 2 dgn een soort van vrij!!
Woensdag kerstbrunch(mijn vrije dag JA!!!, moet toch komen ;))
oeps ik hoef geen update te gevenlol2
:slapen: lekker all en tot morgen, ik ga ff hapje eten :dag:
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk ![]()
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
Ook ik weer wakker. Nog lekker in m’n bedje op m’n padje. Nog 1 avond en dan: VRIJ!!!
Straks ffies lekker t bos in met Rubbie en de meiden