@roanna: kokkie heeft lekker gekookt…dus lekker gesmuld
@linda: wil de lente
@cyn: is druk met plannen maken
@beps: veilig op het werk gekomen.
Ik net een nieuw stelletje gekocht haha niets voor de kerst hoor, gewoon netjes en voor alle dagen.
Vaders een nieuw telefoon moeders een kerststukje dus ik ben weer klaar!
Roanna,ga voor je duimen dat je snel geholpen mag worden.
Cyn,veilig thuis gekomen.
Koliboli,helemaal klaar voor de kerst.
Hier ligt ook aardig wat snee en het is nu al weer een tijdje droog,geen idee of er nog wat komen gaat.
we zouden morgen naar scheveningen, naar mary poppins, maar of we daar gaan komen ik betwijfel het
Zeeland ligt heel veel sneeuw, vanmorgen de fiat uit moeten graven… over een stukje van 10km waar ik normaal 10 min over doe, deed ik er nu 25 minuten over…
Wanneer hebben we 365 dagen in een jaar zon… :zon02:
hier was het zonnig hoor!!
@ wendy wil je je vader bedanken voor de mooie kerstkaart?? :kus: voor jou
@ roanna owhkey de duimen draaien hoor! hopelijk meteen paar daagjes in het nieuwe jaar, dan ben je er mooi vanaf
@ beps succes op t werk! moet er nu toch niet aandenken… brbrbr
Roanna : hoop dat je snel een oproep krijgt zodat je je vakantie kunt gaan regelen:kus:
Beps : hard aan het werk
Bloem : bij jou het :zon02: geschenen
Wendy : als je naar Bonaire komt :cheer:
Jac : ook al klaar met de inkopen
Cyn : is benieuwd naar dinsdag, huisje in je hoofd al ingericht ?
Linda : kan morgen waarschijnlijk niet naar Scheveningen :mad:
Raak: ja al ingericht in mijn hoofd haha… Zou vandaag naar de woonboulevard gaan… Maar denk ik maar gewoon de stad in ga. ![]()
TRL: thanks voor je kerstkaart :kus:
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk ![]()
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
Cyn,graag gedaan,heb je de punten ook al ontvangen?
Linda,hou de weerberichten maar goed in de gaten dan en de files…of uit voorzorg dekens mee in de auto en proviand.
Zo op t werk, een dagje even doen, en dan vanavond en morgen kaarten schrijven, punten in vlopjes doen, en alles op de bus…
Iedereen voorzichtig, glad valt mee, hier tenminste, maar BAH!!!
Trl: nee nog niet… Misschien vandaag ![]()
Sorry meiden maar ik stuur dit jaar geen kaarten, heb totaal geen zin in kerst dit jaar… :kus:
Cyn,ik nooit geen zin in kerst
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif
,maar wens de mensen die het wel leuk vinden met een kaartje fijne dagen toe
Haha ik eigenlijk ook niet… Maar deze kerst wordt echt anders… Eerste jaar zonder oma… Ik weet niet… denk dat mijn moeder het zwaar gaat krijgen…
Goedemorgen nog.
Hier ook nog zo’n witte wereld, maar er is niets meer bijgekomen sinds gistermiddag, maar voor vanavond wordt weer het een en ander verwacht, dus gaan we zo even een poging wagen om met onze nieuwe stadsbus naar het centrum te komen.
Ik moet toch echt het een en ander in huis hebben, wat ik hier op het WC niet kan kopen. Ze willen graag Iri* coupons, zodat ze zelf wat kunnen kopen, dus dat is wel makkelijk. Een kleinigheidje erbij, dat is het wel goed zo. Eerste kerstdag komen ze hier bakplaten, alleen weet nog niet of de kleinkinderen er ook bij zullen zijn, of dat zij bij hun vader kerst vieren. Maargoed, maakt niets uit, leggen we het nog even onder de miniboom. lol2
Die doorstuurkaartjes via de mail die ik van deze en gene krijg, stuur ik alleen naar jullie zelf terug hoor, want de meeste vrienden zijn hier niet zo blij mee als ik zulke “kaartjes” stuur. Mij maakt het niets uit hoor, ik lees het en stuur ze terug naar de afzender en delete het.
Nou, iedereen een fijne dag verder en moet je eruit… kijk uit he!!
@Beps: Werkse en doe het verder rustig an he!!
Latersssssssss :dag:
Dat klopt Cynthia. Dat jaar dat ik mijn beide ouders verloor, was ik ook 25 jaar getrouwd rond kerst en ik had er toen helemaal niets meer mee en het kerstgevoel is daarna ook nooit echt terug gekomen. Maargoed, helemaal voorbij laten gaan, dat lukt ook niet.
Ik wens julli allen toch sterkte met deze dagen. :kus:
goedemorgen, word wakker door een tropische regenbui:mad: die had ik niet besteld vandaag lol2
Hoop dat jullie beetje van de sneeuw verlost blijven zodat de boodschappen veilig in huis komen
Fijne dag allemaal :dag::dag:
op het werk is het relatief rustig, maar ik heb barstende hoofdpijn, en denk dat er nog veel sneeuw gaat komen!!!
Klanten vallen ook nog wel mee…
Het gaat gewoon voor veel mensen een rare kerst worden… :tear:…
hoi hoi
ikke ook weer bijgekomen uit mn komma slaapje… ahum
helemaal vergeten gisteren te vertellen… ik had in oktober toch 2 examens? communicatie en interculturele communicatie. Ik dacht dat ik de laatste slechter had gemaakt dan die eerste, en voor de eerste had ik een 6… hield mn hart dus vast, maaaarrrr had voor mn laatste examen dus gewoon een 9! hahahha wat een grap… blij mee… heb nu het 1e halfjaar officieel afgerond… moet toch echt eens aan de slag met het tweede halve jaar maar kan de motivatie niet vinden ![]()
zometeen eerst maar eens boodschappen doen,… heb nie veel meer in huis
HAHAHA… denk je dat je het goed gedaan hebt krijg je een 6, denk je dat je het verprutst had, krijg je een 9 hahahaha…beter dan!!!
Goed gedaan hoor!!!
Ik nog op het werk, nog 1,5 uur, dan lekker naar huis en chillen!!!
ja idd, de ironie!
ik net even boodschappies gedaan… neem altijd maar 1 tas, supermarkt is hooguit 300 meter lopen, dus neem nu elke keer wat mee, een fles wijn, worstenbroodjes, salade en toastjes… als ik deze week nog 3x ga dan heb ik denk ik alles wel…
moet een beetje plannen, want vrij bij paps+mams, za en zo kluizenaartje spelen en maandag vroeg weer voor 3 dagen naar t noorden… moet dus voor 6 dagen eten en drinken in huis hebben/mee nemen… mmmhh…
geloof dat sommige mensen not amused waren dat ik er op mn verjaardag niet ben… nou ja…ppppechhh