Miere : dat isknap balen dan zeg, wat een …hommels, op zn rotterdams gezegd lol2 Fijne avond he en groetjes aan Crazy :dag::dag:
@Miere: Je zal al wel weg zijn, maar veul plezier vanavond. Lijkt me wel een leuk progamma.
Enneh… balen van die mensen zeg. Kun je weer opnieuw gaan zoeken.
@Beps: Werkse. :dag:
@Bloem: En? Kunnen slagen voor de camera?
@Raak: Och meid toch!!! Kan die nog wel gemaakt worden?
Roanna : ja hoor, is “alleen” blikschade. achterscherm, bumper, kofferbak en kofferdeksel maar loopt toch in de 5 cijfers, tel uit je winstlol2lol2
dus we gaan hem waarschijnlijk niet via de dealer laten maken
Oh dan…, valt nog wel mee dan. lol2 lol2 NOT lol2
Dat zal inderdaad in de papieren lopen. Geen verzekeringswerk? Tja… dan uitzien naar een handyman he!! Was het met de Po***?
poeheee das zijn bedragen!!
paps heeft de Canon D5 markII gekocht. echt een mega camera, maar voor mij te ingewikkeld. bovendien te duur, maar ook te ingewikkeld. wel een pracht apparaat maar goed… ik ga lekker op reis en dan maak ik zelf met de kleinste camera nog super mooie foto’s!!
nu lekker relaxen! crimenight
Maar dan heb je ook wat he Bloem. Natuurlijk doe jij het op jou reisje net zo mooi als die camera. Weet ik haast wel zeker. Nou geniet van je crime vanavond.
ja lekker relaxed… ben nu 3 dagen vrij geweest en nog geen moment echt lekker relaxed onderuitgezakt nix gedaan… is nix voor mij ![]()
Ahhhhh en ik werk!!! Geen crimenight!~!!!
Roanna : ja die was het, niet de mijne cheercheer
Bloem : dat is een mooie maar idd dure camera
Zo thuis. Rubbie ook een avonddienst,dus ook onderweg naar huis… Nu mn ‘held’ op tv…dus… ikke geniet…
:slapen: Lekker all
ik heb ook genoten!! vorige week was hij afwezig
was dus ‘bang’ vanavond, maar Vince was er weer ![]()
Goedemorgen allen
Hier een licht zonnetje, alles in huis nog in diepe rust
@Bloemmie: Hij was weer giga ‘onze Vince’!
vandaag met veel hondjes wandelen, Chira blijft natuurlijk thuis, dus Aiji krijgt alle aandacht
:GERMANY:Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland:GERMANY:
Hilde: 21 mei Gent
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Beppie1: 24 juni-1 juli KUSADASI!!!cheer
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Hilde: 16 augustus Alanya
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
01/01 Hilde
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
Miere,balen dat die mensen nu ineens niet willen,duimen dat je snel andere oppas vindt.Hoe was jullie feestje?
Beps,veel plezier vandaag.
Marion,:kus:
Goedemorgen all.
Ook hier weer een heerlijk :zon02: en het schijnt vandaag weer zo’n 18 graden te worden, dus dat vind ik wel fijn. Kokkie hoeft vandaag niet de boer op, want ze groeien niet zo hard nu op de koude grond, dus gaan we straks lekker naar de Meimarkt in Zutphen. ( soort ZM ) Zien of ik daar wat kan scoren voor de vakantie.
@Beps:Jullie dan ook veel plezier. Ook jullie hebben het weer gelukkig mee.
@Raak: Oh, gelukkig dan maar dat het niet de jouwe was. lol2 Evengoed toch jammer, maarja… je hebt je J. gelukkig nog, dus dat maakt het wel weer goed he! Ik zou 'm nu maar eens een klein Fiatje 500 geven. ![]()
Iedereen een fijne dag verder, :kus: Voor diegenen die even niet zo lekker in het velletje zitten.
:dag:
Goedemorgen, hier ook lekker :zon02: Denk dat ik wat later op de dag maar probeer er van te gaan genieten, nu nog te fris
Iedereen een fijne zondag :kus:
@jac
Veel plezier in Duitsland.
@roanna
Veel plezier op de markt.
@raak
J. al weer rustig?
@viva
:kus:
@bep
Veel plezier met wandelen.
@miere
Balen dat die mensen hebben afgezegd.
Wij donderdag een feestje, gisteren een feestje en straks heb ik met vriendinnen een high tea.
@mk: veel plezier met de high tea
MK : ja hoor, zit heel relaxed te wezen lol2lol2
Klinkt gezellig, jouw weekje, veel plezier vanmiddag !!
Goedemorgen meiden, ff hier niets geplaatst, ff niet in mijn hum, maar het gaat goed hoor met mij… Ik ben alles zat, wil op vakantie, krijg de kriebels van de telefoontjes van paps, van russische meiden van 27 jaar die hem berichten sturen via de pc, nou het zal allemaal wel.
IK moet gewoon ff eruit. ben alles helemaal beu, het ligt niet aan jullie hoor…En van het weer hier wordt je ook niet vrolijker, koud en grijs geen zon te zien…blehhhhhh. Voorjaarsdip hou het daar maar op.