Pfff kan EINDELIJK bij mn visjes sinds gisteravond!!!
Alles smerig, alles zo een honger…hahahahahaha
Morgen bij een vriendin puppie-snuffelen heb er zin in
Nu X-factor!
Pfff kan EINDELIJK bij mn visjes sinds gisteravond!!!
Alles smerig, alles zo een honger…hahahahahaha
Morgen bij een vriendin puppie-snuffelen heb er zin in
Nu X-factor!
@Beps: Wat een prachtig plaatje.
Ja, kon er ook nog steeds niet in bij jou en ook nog bij een paar anderen niet. Gelukkig is het dus opgelost. Veel plezier morgen weer bij de doggies.
@Bloem: Tja… was het maar zo makkelijk. De makelaars staan onderling met elkaar in verband en wil ook graag verkopen, maar er is gewoon teveel aanbod en te weinig vraag hier momenteel. Ik weet niet of het elders ook zo is, maar hier nu even wel. Maargoed… ik zit zoals gezegt gelukkig nog nergens aan vast, maar jammer vind ik het wel. Heel jammer zelfs. :mad:
@Cynthia: Hmmmm… vind tante Cyn best leuk klinken eigenlijk. :nod:
Hallo, ik ook weer thuis
Miere : Heel fijn weekend in Rotterdam met de hele familie, lekker genieten
@ roanna ja dat snap ik maar al te goed. alles is toch al uitgezocht en je zag jezelf daar ookal wonen! stel dat het huis niet verkocht raakt, en jullie dus niet gaan verhuizen naar t app… moet je dan ook weer gaan werken? en zo nee, wanneer is je laatste dag?
poehee ikke weer terug. camera ophalen ging erug snel, dus mams nog ff mee de stad ingesleurd. jazz festival, bij de H&M geshopt, 6 bloesjes gekocht, 4 met lange mouwen en 2 met korte, weet je wel, die in alle kleuren en alle maten, waar iedereen in loopt, maar goed, die kan ik mooi aan/mee in aug. moet mezelf toch een beetje bedekken en moet wel luchtig zijn
daarna mams laten zien hoe duur een backpack wel niet is, waardoor ik die van Crazymar’s man weer wilde lenen, maar toen voel mn oog op een grote, mooie, afgeprijsde backpack… en tja… zelf eentje hebben is natuurlijk beter… eentje helemaal van mij mij MIJ!! en voor 49 pleuries kon ik em niet laten liggen natuurlijk…
had wel errug pijnlijke voeten na 3 uur stadten, en nu ook erg pijnlijke benen van die hakschoenen… ben ik duidelijk nie gewend!
Raak,druk??
Bloem,zere voeten en benen van het shoppen,maar wel geslaagd.
Marion,:kus:
Trl : nee hoor, tenminste niet met werkenlol2lol2
Bloem : goed geslaagd !!!
@Bloem: Nee, we hebben alleen de kleur keuken uitgezocht en die wordt alsnog standaard geplaatst, dus die zorg hebben we niet. Enneh… ik werk tot 28 Mei en dan is het echt finito. Financiel gaan we er niet zoveul op achteruit, dus hoef niet te blijven werken. Ik wilde er zoiezo al mee op gaan houden, ( vind het goed zo) maar doordat we dan ook zouden gaan verhuizen… had ik daar ook nu mooi de tijd voor genomen, maar waarschijnlijk is dat niet meer nodig. Maargoed, je weet het maar nooit. Het kan nog en als niet… echt pech. Dan een volgende keer maar weer eens proberen.
Jee, je bent lekker aan de shop geweest. Leuke dingen allemaal gekocht en ach ja… zou hou je de economie ook weer draaiende en je had het toch nodig.
Leuk hoor!!!
@Raak: En??? Viel het mee of tegen?
:GERMANY:Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland:GERMANY:
Hilde: 21 mei Gent
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Beppie1: 24 juni-1 juli KUSADASI!!!cheer
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Hilde: 16 augustus Alanya
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
01/01 Hilde
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
kan niet slapen dus het lijstje maar alvast geplaatst.
Ik ook al weer even wakker… moet tot laat vanavond dus ben er niet echt blij mee, maar het zij zo…
Straks bij een pupsel van een vriendin kijken(ohhhh ben zo nieuwsgierig) en dan… dan werken bah;)
Goedemorgen vanuit een…:zon02: zuiden cheercheer
Ik ook al vroeg wakker maar eerst de krant, met een lekker kopje koffie erbij, uitgeplozen.
Roanna : nee, het viel niet mee :mad:
Beps : werkse
Trl : toch maar terug gegaan naar bed ?
Raak,nee niet helaas niet meer geslapen,draaien en woelen
Oh TRL dan ben je zooo verrot vandaag…sterkte!!!
Trl: :kus:
Trl : :kus:
Cyn : :dag:
Lekker he zo´n straaltje ZON!!! Hopelijk schijnt hij bij jullie ook!!!
@beps: straks bij puppie kijken en dan werk…
@bloem: leuke blousjes en een rugzak voor de zomer!!!
@trl: balen dat je slecht geslapen heb! Hopelijk aankomende nacht meer geluk!
Ikke ben de laatste dingetjes aan het doen voordat ik op vakantie ga. Zag op de vooruitzichten wat toch waarschijnlijk zal veranderen dat het er 20 graden en droog zal worden.
fijne dag allemaal… ikke ga weer verder
ikke wakker gebeld en moet over een half uur aantreden bij de parental unit. Paps wil ook een camera
hahahahah
Whahahahaha!!!
Hoi Meissies,
Bedankt, we gaan er een leuke avond van maken. Eerst was een weekend gepland, zouden we met z’n allen in Rotterdam blijven slapen, maar dat werd moeders toch te duur, met 20 man. Dus nu hebben ze een bus gehuurd. Om 6 uur verzamelen, en dan met de bus naar Rotterdam, dan op een boot door de haven, met eten, drinken en een soort van theater aan boord. (denk ik), En dan vannacht weer terug met de bus.
Maar helaas, Askim kan niet mee, door persoonlijke omstandigheden, zeg maar. Nu gaat Crazy mee, in zijn plaats, en daar ben ik wel heel blij mee.
Ik ga nu even een uurtje rusten, want ik heb al weer gewerkt, ben wel moe, en heb nog een lange avond voor de boeg.
En trouwens, die lui die op m’n huis en beesies zouden passen doen het nu toch weer niet, ze vinden het te zwaar, al die beesten, wat denken ze dan waar die oppas-site voor is??? Lekker vakantie adresje, en de goudvis eten geven ofzo??? Dus ik ben weer terug bij af.
Als jullie iemand weten, die 10 dagen hier aan de kust wil vertoeven, in mijn huis, en tegelijkertijd op een stel hele lieve beesten passen???
Jemmig Miertje!!! Wat een halve zolen zeg maar… Jij een fijne avond groetjes aan Crazy!!
Ik op naar t werk!