@Viva: Verleden jaar zou er van die combinatie een meisje komen, maar die overleed toen. De fokker wil graag een meisje uit die combi houden, en dus wordt het een soort van gedeelde dame. Dus blijft op beider naam, als er niets meer uit die moeder komt waar ze zelf iets mee doen, dan zal er met haar nog een nestje komen(bij de fokker) maar anders is ze gewoon van ons… OHHHHH SPANNENDDDD vooral omdat er al over 2 wkn bevallen wordt…(haha)
Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Hilde: 21 mei Gent
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Beppie1: 24 juni-1 juli KUSADASI!!!cheer
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Hilde: 16 augustus Alanya
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
Nou meiden, ik zit weer op t werk. De collega waar ik het over had, is idd ontslagen of beter: zij wilde zich niet veranderen/aanpassen en dus is er in overleg besloten dat ze niet meer hier komt werken. Ik moet zeggen dat het mij behoorlijk oplucht, want ik was de gebeten hond elke keer!!
Nu lekker aan de slag, het weekend allebei de avonden dus…
Ik net klaar met wat rituelen en morgen de rest weer.
@Beps: Ja, wat een opluchting kan het soms zijn he!! Je hebt weleens van die personen die die boel aldoor lopen te verzieken en die kun je beter kwijt dan rijk zijn. Hadden we in het verleden hier op het werk ook hoor! Werkse in ieder geval en oh ja… mooi van je meissie gister.
@Miere: Nee, de verkoop van het huis gaat niet zo best. Maargoed, heb nog heel even de tijd en na mijn vakantie weer een gesprek met de makelaar over hoe nu verder en anders… helaas, gaat het feest dit keer nog niet door. :mad:
@Viva: Zo hee… koffer al gepakt. Hebbie nog genoeg liggen voor als het hier van de week nog 30 graden gaat worden. lol2 lol2
By the way…hier een heerlijk zonnetje. :zon02: Ik heb de scoot weer klaar staan, want hier moet nog wel even gewerkt worden voor het handjevol mensen wat komt werken bij de verzekeraar.