Turkish Tea Time

pfff wat verschrikkelijk allemaal…

:NETHERLANMiere: 15 mei Rotjeknor :NETHERLAN

Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Hilde: 21 mei Gent
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:

MK: 18 juni - 2 juli - Side
Beppie1: 24 juni-1 juli KUSADASI!!!cheer
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Hilde: 16 augustus Alanya
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
01/01 Hilde
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps

Linda,is dat weer een andere sollicitatie of is het voor een 2de gesprek?

Op nu.nl spreken ze van ruben van assouw,maar de naam robin wordt ook gezegd…

Goedemorgen vanuit een wederom zeer druilerig zuiden
Viva : nieuwe jas tegen de kou gekocht
Roanna : hoef je vandaag niet de deur uit met je scoot?
Cyn : nog steeds goed humeur?
MK : weer tijdje wachten op de uitslag, zal best weer goed zijn hoor
Beps : naar de hondenshow en daarna verse asperges, jammie !!!
Linda : maandag nogmaals op sollicitatie, suc6
Trl : ik verstond ook dat die zelf Robin zei
Marion : mooie update !!! schiet al lekker op nu he?
Bloem : nog iets leuks gepland voor de vrije dagen ?
Nou hier in afwachting van de schade, we horen morgen wat die kreukels gaan kosten, vandaag maar eens wat aan de tuin doen denk ik
Fijne dag iedereen :dag::dag:

Raak: ja humeur is prima :slight_smile: Succes met de tuin! :kus:

Cyn : zit nog moed te verzamelen hoor, is echt mn hobby niet:mad:

@trl: nieuwe sollicitatie, zelfde functie, zelfde aantal uren maar bij een andere winkel

Goedemorgen all.

Iedereen al terug van dauwtrappen? lol2

@Raak: Nee, vandaag lekker een dagje heerlijk thuis voor mezelf. Kokkie de boer op en ik zo de boel maar eens een bietje strak trekken hier.

Nou, werkse lekker in de tuin. Is het zulk mooi weer dan bij jou? Hier wel droog, maar zoooo somber! Is J.alweer een bietje bekomen van de schrik? Nouja, de schade weegt, denk ik niet op dat J. er weer zo goed vanaf gekomen is.

Hoorde trouwens net dat het jongetje, die het overleefde uit Tilburg komt en met zijn ouders en nog een zusje op safari waren geweest. Verschrikkelijk hoor!

@roanna: ja hoor ik ben terug!!! Enkel ik heb dauwtrappen in mijn gedachten gedaan!!! hahaha
@beps: veel plezier bij de hondenshow!!!
@bloem: WWWWHHHHHAAAAAAAA!!! stuiter stuiter stuiter!!!
@Linda: spannend!! Succes!!! Blijf duimen ook nog voor die andere!!
@raak: succes in de tuin. En wat was het gisteren schrikken. En nu spannend vanwege de schade!!
@cyn: je humeur is helemaal weer oke??
en dan nu over mijn bezoek aan de arts.
Omdat ik die klachten blijf houden en als maar duidelijker aanwezig wordt. Ben zelfs kortademig!! Sta soms te hijgen als een gek!
Is er toch besloten om een hartfilmpje te maken en bloedonderzoek te doen!
Als alles bekend is tenminste bloedonderzoek wordt ik door verwezen naar een longarts. Voor een longfunctietest en verder onderzoek naar de klier die er nog zit.
Hij zei ik kan nu wel zeggen met de klachten die ik hoor dat het een thymoom is. Maar ik ben geen longarts.
Thymoom is een gezwel aan de klier die er bij nog zit. Thymoom kan goedaardig of kwaadaardig zijn. Maar in de meeste gevallen goedaardig!
Maar goed ik blijf voorlopig nog inspanning, maar ik moet zeggen ik ga eerst lekker op vakantie!!!
Daarna krijg ik de uitslag pas te horen want de arts heeft na mij vakantie!
Maar goed ik dacht ik zal het hier maar even neerzetten dan zijn jullie ook op de hoogte.
En ik blijf gewoon positief hoor! Ik ga niet bij de pakkenneer zitten omdat ik gewoon nog niet weet wat het is!! Dus ik kan nu wel heeeeeel zielig gaan doen maar dat gaan we niet doen hoor!!!
hahahahahaha. ECHT NIET!!!
Zodra ik iets weet dan horen jullie meer!

Jac : wow wat een update, daar is duidelijk nog genoeg energie hoor. Tuurlijk moet je niet bij de pakken neer gaan zitten. Lekker een paar daagjes weg en daarna als de uitslag er is hopen dat ze wat kunnen doen aan de vervelende klachten
Roanna : al klaar met poetsen en rechttrekken lol2
Hier miezerig, druilerig weer bahhhhhhhh

@Raak: Ja hoor! Helemaal klaar incl mezelf. Alles weer strak. lol2
Kokkie was ook op tijd thuis gekomen, want met dit weer valt er niet veel te steken. Ze hebben echt pech dit jaar. Veel te koude grond, maargoed ze hebben nog even he, dus maar hopen dat het wat warmer wordt, dan komt het hopenlijk wel weer goed.

Hier nog steeds wel droog maar daar is ook alles meegezegd. :mad:

@Jac: Jee meid,… wat een waslijst. Wel goed van je om om de kop erbij te houden, want je wilt er toch vanaf he!! Nou, sterkte met alles. Eerst maar die paar dagen rust. Heerlijk hoor! cheer

Hallo allemaal, vanuit een droog, maar oo zooo koud bibberig westen. Heb zelfs net de kachel maar weer even aangezet, is gewoon 17 graden in huis!!!

Nou, goed nieuws, de mensen die gereageerd hadden op mijn advertentie voor vakantie oppas zijn hier geweest (helemaal vanuit Groningen!) en ze doen het!!! Dus dat is en pak van m’n hart, nu pas kan ik me echt verheugen op de vakantie! Ze komen hier in mijn huis wonen als ik weg ben, en voor de beessies zorgen. Goede site, ben blij dat ik dat gevonden heb. Kost wel inschrijfgeld, maar dat is het waard.

@ Raak, auto in de kreukels, maar J gelukkig niks, ik hoop dat de schade meevalt.
@ Roanna rustig dagje, lekker met Kokkie thuis. Al meer bekend over de verkoop?
@ Jac, wat een toestand, zeg, en het duurt ook al zo lang. Knap hoe je ermee omgaat, ik zou niet zoveel geduld hebben, geloof ik.
@ Beps op de hondenshow, ben benieuwd hoe de kleine meid het er vanaf brengt.
@ Cy, vertel??
@ Bloem,:vak01:
@ Linda, suc6 met de sollicitatie, het valt niet mee om in deze tijd aan een baan te komen
@ MK goed je best gedaan op het examen, komt vast wel goed!
@ TRL, alles goed met de kleine? Oogjes weer rustig?
@ Toos, :kus::kus::kus:
@ Viva, ook in een koud den Haag, zelfs een extra jas gekocht.

Nou, iedereen gehad?
*Ik straks bij Crazy eten, gezellig. *
Heeeeeeeeee, het zonnetje komt zowaar even z´n neus laten hier.
Morgen nog een half dagje werken, en dan zaterdag weer in de resto.
En dan maar hopen dat askim zondag weer kan komen:mad:
Groetjes allemaal, :kus:

klinkt goed miere! weer een hele zorg minder

pff wat een update’s meiden daar heb ik niets meer aan toe te voegen…enne de koffers zijn gepakt…

@Viva: lekker hoor!! Heerlijk!!! Maar kan jij dat zo vroeg?? Ikke niet ik vraag me dan af heb ik dat ingepakt en dat?? Kortom ik doe het altijd op de dag zelf! Of bedoelde je de koffer zijn gepakt van zolder?? Dat kan natuurlijk ook!! haha

Neee ze zitten helemaal vol, alles zit er in, moet alleen straks nog een paar slippers erbij stoppen. en dan is het klaar…

Viva : nou je bent zelfs nog vroeger dan anders he lol2lol2lol2 iig zekers op tijd klaar
Miere : dat is een lekker gerust gevoel dat er goed voor je huisje en je beestjes gezorgd wordt

Zo wij ook weer terug, gegeten, zelfs een tukkie gedaan:

De kleine is een kanjer!!! Alleen voor de rasstandaard(en dat wisten we al een beetje) VEEL TE GROOT!!! Hahahaha(Gewoon 10-15% te groot, mijn kleine reuzin haha)
Maar hij vond haar een heel mooie hondje ehhh mooie hond!!!
Ook nog even de broer van onze overleden meis gezien: WAT EEN KANJER!!! Echt!!!
En ook gehoord dat we misschien in juli een meisje erbij krijgen…jaja…ben wel een beetje blij eigenlijk!!!

Ok… ehhhhhh iedereen een :kus: en Miertje gelukkig dat het goed gekomen is
@Linda: ik duim voor je!!!
@Viva: NU AL!!??? JEMMIG!!! :wink:

@ Beps, gefeliciteerd met je mooie meid!!!
@ Viva, ik kan dat ook niet, hoor. Moet altijd op het laatste moment bij mij. Alles op bed uitstallen, uitzoeken, koffer erbij, en huppekee alles erin, dicht en wegwezen!!
**
Morgen weer naar werk, half dagje maar, maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin :tear:

hahaha ieder zijn ding, ik kan het niet op het laatste moment, de koffer zit dicht alles zit erin en hij hoeft niet meer open. Incl. makeup ect…

Beps wat een goede beoordeling, beetje te groot nou jammer dan, en dan weer een meissie erbij…toe maar wordt een volle bak bij jullie