Turkish Tea Time

@Viva: Nou, gelijk heb je. Misschien heb je dat jasje wel weer nodig als je terug komt van je vakantie. Tis niet te hopen, maar inderdaad… wat een pokkeweer en kou vandaag. Da’s toch niet meer normaal!!:mad: Maar jij bent er in ieder geval al klaar voor. Nu ikke nog. Ik ga ook eens even zien voor wat nieuwe kleding. Moeten er daar wel een bietje fatsoenlijk bijlopen nietwaar!! cheer

@Raak: Jeetje zeg. Dat zal weer schrikken geweest zijn zeg. Maarja…gelukkig hijzelf nix en dat is het belangrijkste, maar kan me voorstellen dat hij zich nu kl*te voelt en jou hum daardoor mede ook helemaal verpest. Nou, doe kallum an he!!! :kus:

@MK: Oh, gelukkig, Heb je dat maar weer gehad. En jou kennende… kompgoeschratje. Je zal het vast gehaald hebben. :thumbsup:

@Beps: Zomaar vrij morgen? lol2 Veel plezier op de hondenshow. Toch niet toevallig in Zutphen?

Ja, wat erg he van dat vliegtuig ongeluk en dat er dan ook nog zoveel Nederlanders bij betrokken waren he. Nouja, hoe en wie dan ook, het is gewoon verschrikkelijk!!!

@Roanna: Nee in Utrecht(of pal bij Utrecht). Jammer want anders hadden we zeker een bakkie komen doen hoor!!!

Ja de boodschapjes in huis, morgen heeeerlijk verse asperges (JAMMIEEEE)
Nu dus werken, veel te vroeg maar dat is nu niet anders(je weet niet hoe druk het is)

Middag meiden … (bijna) iedereen in een pesthumeur :frowning:

@TRL
Ja het schiet nu al aardig op, misschien toch maar eens de printer geinstalleerd zien te krijgen, hij wil niet meer nadat nummer 7 geinstalleerd is. Want er moet toch minstens een WELKOM bordje hangen he :slight_smile:

@Miere
:kus: het zit askim niet echt mee he!

@Raak
Jeetje das schrikken zeg!!! Gelukkig heeft hubs zelf niets, dat is toch het belangrijkste. Maar balen mag ie want van een gedeukte auto wordt je ook niet echt vrolijk.

@Beps
Naar de hondenshow morgen. Hopelijk gaat ze het goed doen

@JAc
Naar het ziekenhuis vandaag. Onderzoeken of uitslagen deze keer?

@MK
Het examen zit erop, nu wachten op de punten. Maar dat komt goed hoor. Gaan vast weer nette cijfers worden.

@Viva
Van ellende maar een nieuwe jas gekocht. Je weet gewoon niet meer wat je aan moet he? De winterjas te dik soms, en de zomerjas weer te dun

@Roanna
De bus maar genomen vandaag, groot gelijk want je drijft van je scoot af :wink:

@Cyn
Humeur verbeterd, how come ;)?

Marion: leg ik je later wel even uit goed… :wink: :smiley:

@Cyn
Is prima meis :slight_smile:

ff een update van het lijstje. zal jullie allemaal ff een mailtje sturen met de details, want die wil ik hier niet kwijt en wil er ook niet te veel (hier) over vertellen maar heb net geboekt, dus mot ik in t lijstje (hiephoi)

:NETHERLANMiere: 15 mei Rotjeknor :NETHERLAN

Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Hilde: 21 mei Gent
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:

MK: 18 juni - 2 juli - Side
Beppie1: 24 juni-1 juli KUSADASI!!!cheer
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Hilde: 16 augustus Alanya
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
01/01 Hilde
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps

Ik weet al precies wat je gaat doen… maar goed… zal het niet neerzetten…

Bloem: Geweldig!!! cheer >>> cheer>>> cheer

Bloem: Kei gaaf! :thumbsup:

M L A S

Bloem hiep hoi…gaaf

@Bloem
GAAF!!!

I know!! Ik knal bijna uit mekaar

@ roanna MLAS???

@Bloem: SMSje.

Ik ff truusssen nu. cheer

@Bloemmie: GAAFFFFF SCHATJE!!!

@bloem
Wat leuk!!!

Nou nog 30 min en dan kan ik naar huis, gewoon ‘weekend’ hahahaha…

Bloem,

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon14.gif

Zo een appeltaart in de oven, zo de hond nog even in het bad, de auto inpakken en klaar voor morgen!

Meiden, zal dezer dagen weer uitgebreiden reageren maar wilde even laten weten dat ik maandag weer een sollicitatiegesprek heb!

@raak: wat zul jij vanmorgen geschrokken zijn? gaat t nu weer beetje met J?

AMSTERDAM - Het jongetje dat als enige de vliegramp in Tripoli overleefde, zou Ruben van Ashout heten, en 8 jaar oud zijn

bron telegraaf