Turkish Tea Time

Hier ook een pesthumeur…

Ook hier niet echt vrolijk: Ik heb het koud, het is donker en ik moet werken haha!!!

Iedereen een dikke :kus:!

Viva,maar een half dagje werken vandaag,hopen dat het weer vanmiddag dan maar beter wordt.

Marion,vandaag nog 2 weekjes en dan ben jij op weg naar schiphol:kus:

Miere,:kus:

Cyn,niet goed geslapen ? En dat nog wel op je vrije dag :kus:

wordt vrijdag 7 graden, wat een idioot gedoe, met de kerst was het geloof ik nog warmer…

TRL: Ben aan het werk hoor :wink: En nee niet echt goed geslapen…

7 graden??? Brrrrrrrr niet te geloven,wij zouden morgen met de vrienden gaan BBQ-en nou dat is maar afgeblazen.

Cyn,dacht dat jij altijd vrij was op de woensdag

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

,maar ja met dit weer kan je maar beter werken.

Idd wat een piepweer!!! En ik wil zo graag mijn nieuwe zomerkleertjes aan en slippers DROOM!!!(voorlopig dan)
Ikke ook niet veel te melden mag straks weer naar het ziekenhuis.
iedereen ondanks de regen een fijne dag!

Nee ben deze week morgen vrij… En om de week op de zaterdag en de woensdag (meestal) maar heb geen vaste vrije dag :wink:

Ik morgen ook zowaar vrij…maar met een reden: We gaan naar een hondeshow met Chira.
Gewoon bij de rasvereniging, dus eigenlijk niet echt spanning…
Maar ben wel nieuwsgierig hoe ze het gaat doen!

hallo, ik ook een super pesthumeur. Eerst door het weer en toen om 7.30 belde J. dat ie in een slip geraakt was en tegen de vangrail geknald…
Gelukkig heeft ie zelf nix maar die is nu ook thuis en loopt de hele dag te vl.eken. Heb hem maar ff naar dochter gestuurd.
Sorry voor de ego maar mijn hoofd is ff ergens anders

@Raak: En J :kus: tuurlijk is je hoofd ergens anders… Sterkte daar, schade is vreselijk, maar gelukkig heeft hij niets(anders dan de P in!)

Raak & J: :kus: jeetje… ben blij dat J. zelf niets heeft!

Mijn humeur iets beter :slight_smile: :wub:

Ik wel blij, niet vanwege het weer, maar wel dat m’n examen achter de rug is. Ik denk dat hem wel goed heb gemaakt, nu weer 6-8 weken afwachten.

@raak
Balen :kus:

Nu weer snel naar het werk.

Raak,dat is schrikken,maar gelukkig alleen maar blikschade…:kus:

Mk,6-8 weken wachten dat is best lang,ga voor je duimen

Cyn,voelt zich gelukkig weer beter

Ik vanaf 12 uur vrij genomen.

@ MK goedzo!!!
@ raak owh jeetje zeg… schrikken. vriendin had dit 2 dg geleden ook

hebben jullie t gezien/gehoord van de vliegtuigcrash in Tripoli? ongelooflijk he?

Jeetje… 61 Nederlanders omgekomen bij vliegramp…Kindje van 9 heeft het overleefd… Zijn ouders zaten ook aan boord :frowning:

Bloem : ja, daar zal je maar in gezeten hebben he

Heftig hoor

Heel heftig!!! En dat kindje…pfff wat een trauma(soms denk je dan… zeg maar…)

Jeetje Raak wat schrikken weer, …J. heeft wel pech zeg, eerst een hert op zijn auto, nu tegen de vangrail…geef hem maar een knuffel van mij. Enne groot gelijk dat je hem even naar je dochter hebt gestuurd…hij zal ook de schrik in zijn benen hebben.

MK gelukkig examen gehad, nu weer in de wachtkamer…pfffff.

Wat een klo…ten weer zeg, heb van narigheid gewoon een jas gekocht, had een spijkerjasje aan, nou ik liep te rillen, dus maar even een zomerjasje erbij aan getrokken. Zonnebril op gehaald,en naar de kapper geweest…dus dat is ook maar weer gebeurd.
Beps morgen naar de hondenshow met je kleinste meisje…spannend hoor.