Hoi allemaal, ben nu nog op t werk, dus ff gedagzeggen! Ik ga trouwens maar eens naar huis, nu, zie jullie vanavond nog!:dag::dag:
en hier druk druk druk, vandaag bericht gehad van het verzorgingstehuis, volgende week donderdag komen ze voor een gesprek met paps, ik moet er niet bij zijn, ze gaan kijken wat hij wel en niet zelf kan doen/onthouden/vergeten ect. Dan wordt hij besproken in het team en gaan ze kijken op welke afdeling hij geplaatst kan/moet worden, ivm de suiker en insuline afhankelijkheid, en zijn slechte eetgedrag, zal het waarschijnlijk een afdeling worden, waar iedereen wel zelfstandig is maar waar gezamelijk gegeten wordt. Voor de rest druk met vanalles en nog wat, zit er een beetje doorheen zeg maar. Ben me aan het oppeppen om volgende week op vakantie te gaan, deze week alleen nog maar morgenochtend werken, en dan maandag en dinsdag en dat heb ik vrij…pfffffff ben er zo aan toe, wil zo graag vertrekken. Zwager en schoonzus komen vanavond laat weer terug uit Bodrum, hebben het geweldig gehad, en zwager wil volgend jaar weer daar naar toe. Morgen nieuwe zonnebril ophalen. Die is eindelijk ook klaar.
Dus die kan ik dan ook maar weer in huis hebben, moet ook nog naar de kapper haartjes laten knippen…
@Viva
Eindelijk komt er een beetje schot in de zaak. Nu maar hopen dat ze ook snel een plekje hebben voor je vader, dan komt er ook meer rust in jou hoofd :kus:
@Miere
Even op bezoek van het werk
@Jac
Aan het aftellen voor Duitsland. En als dan iedereen terug is van vakantie mag jij nog naar Turkije.
@Beps
In het 2e huis aan de slag, voordeel daar komt het geld binnen en in het 1e vliegt het eruit.
@MK
Voor jullie telt het ook al lekker af he? Een weekje of 5 nog ![]()
Ik zo J naar zus brengen, hij gaat een nachtje logeren.
Viva,eindelijk schot in de zaak en je vakantie begint ook al op te schieten…
Marion,lekker avondje alleen voor jouw geniet ervan
Miere,:dag:
Goedenavond ladies.
@Viva: Nouja… er zit dus wel schot in, zeg maar. Alleen wel alles weer net voor jullie vakantie, maar zou het mooi achter me laten. Je hebt voorlopig wel genoeg gedaan en als jullie terug zijn, moet je maar weer verder zien. Kan me voorstellen, dat je NU ff weg wil.
@Beps: Je 2e huis en een huis wat nog wat opleverd ook he!! Wie heeft dat? lol2
@Marion: Even het rijk alleen nu. Voor jou schiet het nu ook al op he. Heerlijk he!!! Lijkt me ook een leuk vooruitzicht. Hopenlijk krijgen we dan wat beter weer dan nu.
@Jac: Maar jij mag weer naar ADR cheer en dat kan op Kaylo na dan, niemand hier zeggen.
@Cynthia: Tja… ik kan me je moeder ook wel een beetje voorstellen. Hondjes zijn best leuk, maar je moet er wel altijd voor zijn, anders moet je er niet aan beginnen en jij bent vind ze misschien best veel weg en komt het toch op haar neer en misschien wil ze dat juist niet. Als je dan toch perse een doggie wil, vind ik de optie van Bloem toch niet zo gek. Maargoed, jullie komen er thuis vast wel uit.
Miere ook nog effe aan geweest en komt straks terug.
Raak nie gezien vandaag???
Enneh… ikke ben zoveel dingen aan het aftellen momenteel, dat ik het daar al gewoon zo druk mee heb. cheer cheer
Roanna: mijn vader wil zelf ook een hond, en mijn mams diep in haar hart ook…
En de optie van bloem… is nogmaals GEEN optie…
In Turkije gewoon al 25 tot 30 graden :zon02: en wij zitten hier maar in de kou brrrrrrrrrrrrrr Ik wil ook…
Cyn,gelijk heb je,het huis uit en dan een hondje nemen en op een houtje bijten is ook geen optie.
Nog even meis… wij mogen ook BIJNA ![]()
En nee… ben geen type om op een houtje te bijten… ![]()
Oh jee…Ik heb niks gezegd!!!
Qua temperatuur WIL IK OOK!!! Zooo koud!!!
En een beetje zon is zoooo welkom…bah!!!
@Cyn: Tuurlijk is het balen dat je dat niet kan, maar ik begrijp Bloem ook. Ik heb ook die afweging toen gemaakt die keuze niet te doen, en pas op mezelf te gaan met Rubbie samen. Maar hierdoor zijn er idd dingen die niet kunnen, welke wel een optie zouden zijn als je niet thuis woonde…
Maar goed… jammer dat mams ‘verstandig’ is…;)!!! Vaak komt de verzorging neer op diegene die de meeste vraagtekens bij een huisdier zet lol2… dus bij ons op Rubbie lol2 !!!
Hier nu gelukkig rustig…man was het druk.
Echte promotie heb ik niet gemaakt, maar ik krijg er taken bij waardoor ik lekker bezig ben terwijl ik me anders zoooo verveel…
Van de week ga ik zien wat het allemaal inhoud
Beps: ik vind het helemaal niet balen hoor dat ik het niet kan… Zit thuis prima ![]()
Ik wilde graag, verdiende toendertijd omgerekend nog geen 400 euro…huur van een huis was al 300 dus…helaas pindakaas…
Maar toen…toen kreeg Rubbie een woning aangeboden…opgelost lol2
brbrbr tis echt TE koud idd! brbrbrbrr
ze voorspellen een hete extreme zomer… zal nog wel ff duren dan… eerst moet al dat water uit de lucht
Het is ook WATERkoud…bah…en al die regen…
Ik naar huis, tot morgen…
Ha schatten, Ik ben er even niet helemaal bij, heb erg veel aan m’n hoofd.
Askim grote problemen thuis, en ik voel me daar erg bij betrokken. Zijn problemen zijn ook mijn problemen, zeg maar.
Maar ik kan er zo weinig aan doen, alleen maar op afstand er voor hem zijn.
**
Maar ook goed nieuws, ik heb voor 95% zeker oppas voor m’n huis en beesten als ik op vakantie ga. Via een site, waar je vakantieoppas kan regelen, zowel aanbieden als vragen.
Bijv. Je woont in Limburg, en wil wel eens een weekje aan de kust zitten, dan ga je oppassen in een huis, en daar ook voor de beesten, planten enzo zorgen. Kost je geen huur van een vakantiehuis ofzo, en iemand anders is er mee geholpen.
Donderdag komt er een echtpaar kennis maken met mij en m’n beesten.
*Duimen draaien maar. *
*Sorry alweer ego, maar heb alles wel gelezen van jullie hoor. *
Kus, :kus::kus:
:NETHERLANMiere: 15 mei Rotjeknor :NETHERLAN
Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Hilde: 21 mei Gent
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Beppie1: 24 juni-1 juli KUSADASI!!!cheer
Hilde: 16 augustus Alanya
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
01/01 Hilde
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
goedemorgen meiden wat [EMAIL=“!@#$%”]!@#$%^&* weer…bah bah bah
Ik achter mijn bureau, een halve dag…en dan een lang weekend…iedereen werkse…
Goede morgen … ook hier komt het er zo nu en dan met bakken uit. Wordt het humeur niet beter van he?
Ook goedemorgen.
Zo ook hier. :mad: Daar word je echt niet vrolijk van. Hadden zo’n mooie start van de lente, na die lange koude winter en moet je dit nu zien. Bah,bah.
Verder niet veul te melden. Ga zo nog ff een bakkie doen en dan maar met de bus naar het werk, want dit weer trekt niet om op de scoot te gaan. Maargoed, morgen een dagje vrij en dan zou het weer opklaren hoorde ik net. Nou, eerst zien en dan geloven.
Iedereen een fijne dag verder. :dag:
@Miertje: Wat de problemen ook zijn…sterkte ermee en hopenlijk komt er een oplossing voor. :kus: