@viva: heel veel sterkte met alles, nog een paar dagen en dan mag je lekker gaan genieten!
@viva: het komt in de buurt VAKANTIE!!! Ik snap dat je eraan toe bent!!
@MK: veel plezier met de high tea!
@beps: veel plezier tijdens het wandelen. straks gaan mijn honden naar de hondenhotel. En ze hebben het in de gaten hoor. Telkens als we opstaan lopen ze al naar de auto die in de garage staan. Maar ik mag nog effies van ze genieten en knuffelen.
@raak:gaat hopelijk genieten van het mooie weer, nu is het nog te fris
@roanna:veel plezier in zuthpen!! Een soort ZM. Ben er nog nooit geweest en daarin tegen ook nog nooit in beverwijk.
@Linda: succes morgen met je soll gesprek!
Ik ga straks naar een verjaardag van mijn neefje. Honden wegbregen. Tas inpakken en dan ´s ochtends vertrekken!
iedereen een fijne dag
Viva : :kus::kus:
@Vivje: :kus: Gewoon nu tijd voor jou!!! En laat dat van paps nu maar even, je moet nog ‘heel even’ en dan is het ‘jouw zorg niet meer’!!!
En nu: OP RICHTING VAKANTIE!!! Lekker hoor!!!
Viva,:kus:
Goedenavond.
Zo, wij ook alweer een tijdje terug van de Markt. Heb nog wel wat kunnen scoren. Van dat lekker zittend ondergoed (shortbroekjes) en een 3/4 pof spijkerbroek. Ben er weer blij mee. Nu hier nog wat shirtjes zien te scoren en ik ben er weer klaar voor. Kokkie nog sportcrocks en een cd gescoort en even hier en daar heerlijk in het zonnetje op terras gezeten en toen maar weer naar huis.
@Viva: Wat een toestanden weer, maar moest eerlijk gezegd ook wel ff lachuh hoor over die Russische dames op zijn pc, die zeker hun diensten aanbieden. lol2 Hoe je het alleen al verteld!!! Je bent er toch maar mooi klaar mee. Maargoed… nog ff. >>> Dan praten we ff bij!!! cheer
@Jac: Jullie ook een hele fijne midweek gewenst in Duitsland en ga ervan genieten en neem je rust. :vak01:
@Linda: Succes met weer solliciteren.
@MK: Leuke high tea met je vriendinnen gehad?
@Beps: Werken nog vandaag, of nu op het werk?
@Raak: Hopenlijk heb je nog een zonnig plekje kunnen vinden vandaag.
Iedereen nog een fijne avond verder. :dag:
Ben op t werk. heel rustig, maar we verwachten eigenlijk nog een druktehoos… vaak op zondagavond!
Geen zin, nog morgen en dan EINDELIJK een vrije dag!
Hoi allemaal,
Hier nog even een berichtje van de nachtbraker…
Gisteravond was erg leuk, de show heet theater op het water, en je wordt vanaf de eerste minuut tot de laatste minuut aan boord bezig gehouden door de entertainers, in allerlei rollen. Lekker eten, en aan 1 stuk door show. En heel erg interactief, mijn jongste zoon had op een gegeven moment een van die danseressen op z’n rug zitten, en mijn neef kreeg z’n toetje “gevoerd” door een van de verpleegstertjes, hilarisch! En het zingen was ook heel erg goed, net “echt” , zeg maar. Echt een hele leuke avond!
Vandaag is askim wel weer geweest, gelukkig.
@ Jac, fijne week!
@ Beps, nog 1 dagje en dan eindelijk weer een x vrij, nou ja, behalve als ze je weer vragen, natuurlijk:slywink:
@ Viva, sterkte er maar mee, nog even, en dan lekker weg.
@ MK, was het leuk de High-Tea? Ik moet er donderdag eentje organiseren, voor een collega die met pensioen gaat. Nog ff denken wat ik allemaal moet hebben daarvoor.
@ Linda weer suc6!
*@ Raak, lekker genoten vandaag? *
@ Bloem, gaaf, je eigen BP!!!
@ Cyn, hoe is t? :kus:
@ Toos, :kus:
Ik ga slapen, heb wat tekort gehad van t weekend, truste allemaal!
Nou nee, ik heb nu 5 dgn aan een gesloten gewerkt als ik vrij heb, en daarna mag ik er 7… ik ga geen 13 dgn werken zonder vrije dag dus dinsdag werk ik niet: Ik ga zelfs kijken of iemand vrijdag ofzo van me overnemen wil…
Ik thuis, rare avond, zelfs thuis nog niet helemaal klaar…
Zo de meiden plassen en naar bed
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya ![]()
Hilde: 21 mei Gent
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Beppie1: 24 juni-1 juli KUSADASI!!!cheer
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Hilde: 16 augustus Alanya
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
01/01 Hilde
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
Hilde niet meer gezien hier,dus Viva,eindelijk bovenaan…
Miere,klinkt super die avond en dat was het ook zo te lezen.
Koliboli,een fijne week met je familie
Goedemorgen vanuit een regenachtig zuiden
Roanna : ja hoor gelukkig gisteren lekker in het zonnetje zitten lezen.
Jij ook weer geslaagd, tenslotte komt jullie vakantie ook al snel dichterbij
Miere : heel leuke avond gehad in Rotterdam en gisteren weer askim op bezoek dus jouw weekend kon niet meer stuk
Beps : aan het werk maar morgen toch maar een daagje vrij
MK : was het gezellig geweest?
Viva : jouw koffer kan dichtblijven hoor, heb hier geen zomerjurkjes nodig :mad: Maar…jij mag deze week lekker op vakantie
Jac : nogmaals een fijne week, geniet er maar lekker van
Linda : jij suc6 bij je sollicitatie
Iedereen een fijne week. Ik heb woensdag beurs in Amsterdam en veel afspraken, maar of ze allemaal doorgaan…
Ik ook wakker… was een beetje raar gister met een storing die niet lekker liep. Hebben er tot thuis nog over gebeld(met monteurs enzo) dus… maar goed… geslapen als een blok, maar wakker is dan ook wakker…
Vandaag nog 3 uurtjes en dan een dagje vrij dus…HEERLIJK!!!
Miere: goed hoor! Dankje! Alleen beetje druk met andere dingen ![]()
@Cyn: Nog geen nieuws van het nichten-front??
Mijn nicht vandaag haar 1ste examen…pffff ze worden groohood!!!
Hello lady’s…ik achter mijn bureau nog even de laatste restjes weggewerkt, en nu dus even niets te doen…schiphol en rotterdam, eindhoven dicht door de aswolk,…dat kreng mag van mij nu opzouten…anders zie ik het somber in a.s. vrijdag…Heerlijk ikke bovenaan, dacht dat het nooit zou gebeuren…
Viva,ga heel hard voor je blazen dat die aswolk snel verdwijnt hoor.
Schiphol gaat alweer open… Dus geen zorgen maken… ![]()
Geen nichten-nieuws… helaas ![]()
@Cyn: We wachten geduldig…
@Viva: Geen adem meer over van het blazen, maar het is gelukt… en… ook jij gaat gewoon net als wij gingen!!! DUS: NOG EVEN!!!
thanx meiden voor het blazen…