Beps: goed zo! Hoop dat je je snel wat beter voelt! :kus: Maar hoe kan je nou zo down zijn dan?
@beps: Mooi zo. Ff rust in de kop en body. Ik weet ongeveer hoe het voelt, maar komt vast weer goed. :kus:
@Bloem: Oh soowww… en weer een positief bericht wat betreft je foto’s. Goed hoor!
@Raak: Ja hoor wij kijken wel goed uit hoor. Jij ook daar!!lol2 Dat je niet uitglijd over een gladde aal!!!
Nou, wij ff een happie eten nu. Het was de hele dag groen hier en nu ligt er weer zo’n wit laagje op. :mad: Mooi *ut weer! Maargoed, we passen ons maar aan en eten zo lekker boerenkool.
:dag:
Roanna: nu alweer wit?? Hier lekker alleen maar regen ![]()
Hoop dingen, maar alles is nogal aan het stapelen zeg maar
Dingen thuis, op t werk, en en en en en …
Als je dan ineens het licht niet meer ziet, dan is het zo donker zeg maar
Dan hoop ik dat je lichtje snel weer gaat schijnen… :kus:
Beps toy toy meissie…en je weet me te vinden, als uitlaatklep zeg maar.
Hier sneeuwwwwwwwww #$%^&*( wat een klooooo…ten weer zeg. bah bah bah.
Bloem offerte maken…goed nieuws dus.
Roanna bij jou nog niet veel sneeuw, hier komt het dus met bakken uit de lucht.
@Viva: :kus: gelukkig komt thuis tot rust, dus… maar er is zoveel gebeurt op alle vlakken(prive/sociaal/werk/omgeving) dat het nu gewoon op is… zo leg ik het het beste uit denk ik…
Jullie zijn schatten, het kompwelgoe…
@Viva: Hier nog niet veel sneeuw? Nou, je zou het weg moeten vegen. Het begon rond een uur of 4 en het kwam met bakken uit de lucht en nu alles wit. #$$#$ :mad: Gloeiende, gloeiende.
We hebben geluk dat de buurman op de strooiwagen zit, dus onze straat in momenteel weer schoon. Ik ben het ook zo zat he!!!
@ Beps: Je mag mij ook bellen of mailen hoor, maar dat wist je al he!!
Nou, ik ga maar ff een sensia voor mezelf maken. Bakkie troost… die we allen even zo nodig hebben. ![]()
Viva,dus we kunnen hier nog wat tegemoet zien qua sneeuw.
Beps,:kus:
Hier tussen 4 en 5 toch wel behoorlijk wat sneeuw gevallen,ben voor de zekerheid maar terug naar huis gaan lopen,heup doet zeer en elleboog ook nog,die is behoorlijk blauw.
@roanna: nee was niet werken vandaag, lig in bed met de griep, nu heel even eruit
@Linda: Met wie? Oh… met griep. Och meid toch. Ook al in de lappenmand. Nou, goed uitzieken hoor en beterschap.
@TRL: Ja, het ging lekker met de sneeuw deze kant he. Jeetje… dus toch wat van overgehouden. Nou, doe maar voorzichtig dan.
@Beps: Rupsie al thuis? Mocht toch eerder weg?
Eerder weg??? HAHAHAHAHAHA!!!
Nee dat is niet mogelijk!!
Nog even en dan naar huis, Rupsje is ook vrij deze dagen, dus hij komt me lekker halen. Even nog saampjes zitten en rustig naar bed…
Tot morgen all!
awhhh sex in tha city tha movie gekeken… mmhhh sucker 4 love
wilde ook nog even iedereen bedanken voor de lieve kerst en ook al een verjaardagskaartje… dank dank… ik doe t niet, dus sorry!!
@ roanna :kus: arme jij, ik weet dat je de sneeuw nix vind maar de winter is nog maar amper begonnen…
ikke net lekker warme choco op mmmhhh… de offerte is echt huge uitgevallen en nu afwachten of ze accoord gaan… ben ook druk bezig met dingen uitzoeken voor KvK en Belastingdienst enzo… mn hoofd tolt gewoon helemaal
@Bloemmie: spannend allemaal nieuwe dingen. Rustig uitzoeken komt vast goed
Ikke ff chillen en naar bed
uh-uh… tuurlijk- t komt allemaal goed!!
anyways, mocht iemand geinteresseerd zijn in de hele ban situatie, peiling
ik wil overigens niemand ergens toe aanzetten ofzo, maar denk, breng het even onder de aandacht.
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk ![]()
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
Goedemorgen meisjes.
Er ligt hier een sneeuw echt niet te geloven, en het sneewt nog als een idioot. Nou lekker dan, dat wordt nog wat als het zo door gaat.
Bloem ik kan in je bericht de peiling niet aanklikken, heb ook geen idee waar het over gaat, ik zal het wel niet meegekregen hebben.
Beps lekker geslapen?
Roanna hoop niet dat jullie de berg sneeuw krijgen die we hier al hebben.
Wilde vandaag naar paps, maar ik kijk het even aan, zo ga ik er niet door ik ga het niet opzoeken.
Extreem weer aan de kust
DEN HAAG - Het KNMI heeft vrijdagochtend een waarschuwing voor extreem weer gegeven. De waarschuwing geldt voor de provincies Noord- en Zuid-Holland, Zeeland en Noord-Brabant.
[ul]
[/ul]
[http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00306/sneeuw_306760d.jpg
](javascript:fotovenster("http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00306/sneeuw_306760d.jpg"," ","null ",200,133)![]()
Het weerinstituut meldt dat er in het westen sneeuwbuien voorkomen. Plaatselijk kan er vijf tot tien centimeter sneeuw vallen. Ook in het zuiden kan het later gaan sneeuwen.
Verder is het volgens het KNMI verraderlijk glad door bevriezing van sneeuwresten.
Vooral het verkeer in de kustprovincies ondervindt hinder van hevige sneeuwval. Op snelwegen in Zeeland, rond Rotterdam, Den Haag en Amsterdam rijdt het verkeer stapvoets. Het gaat onder meer om de A58, A9, A15, A20 en A16.
De ANWB meldt dat er rond acht uur files stonden met in totaal een lengte van bijna 200 kilometer, tegen 75 kilometer op een normale vrijdagochtend.
bron de telegraaf
Hier ligt inmiddels zo rond de 8cm denk ik… Maar Cynnie heeft winterbandjes dus sjoefd overal tussendoor
Nee serieus… iedereen rijdt gelukkig voorzichtig! ![]()
Viva,nou ik zou er maar niet op uit gaan als ik dat zo lees bij jullie.
Cyn,pas maar op hoor,er werd laatst gezegd dat mensen met winterbanden juist onvoorzichtiger gaan rijden…
Vanmorgen mijn fiets helemaal bevroren,de rem,de versnelling,zadel,fietstas pfff