Grrrr is hier op de hoek bij het cafe wat te doen,zijn ze nu allemaal vuurwerk aan het afsteken als reclame voor de vuurwerkhandelaar die erachter zit en C slaapt net
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
@beps: hopelijk heeft hij happypillsssssssssssss, sterkte @trl: 2 keer onderuit gegaan, doe jij ook kalm aan! en heeft C goed geslapen ondanks het vuurwerk? @bloem: geen zin in testen…en foto op de cover
Beps succes bij de ha…en ga voor de happy’s.
Bloem foto op de cover, tja moeilijk he, maar voor niets gaat de zon op.
Tlr. gevallen en niet 1 maar 2x, pffff. gelukkig valt het mee, maar sterkte met je arm.
Roanna ff gemist geloof ik.
Cyn al weer aan het werk.
Raak in de laatste week, gaat hard he meis.
Hier regent het pijpenstelen, moet eigenlijk naar paps, en boodschapjes doen, maar wacht even de buien af. Ga straks wel als het weer droog is.
Nou Rubbie onderweg naar huis, werk afgelast omdat het te koud is, en niet werkbaar is hierdoor!
Ik ben pffffff klaar met het eten voor vandaag en morgen(ik dacht: Slim: grote pan chili… niet veel werk wel veel eten…) en dan… dan weer naar de HA en naar t werk: BAH!
Oh ja via de dierenarts, rustcomposium(homeopatisch) voor de meisjes halen ivm de knallen arme zij…
@Viva: Maar ik ben d’r wel. smkiek Maar heb eerst ff hier beneden de boel strak getrokken en de kadootjes op HA uitgepakt. lol2
Hier regent het ook pijpestelen, maar liever dan sneeuw. Alhoewel… moet ook niet te lang duren, anders kom je de deur ook niet uit.
@TRL: Och jee… jij ook al gevallen. Nou, wij moeten zo weer hetzelfde paadje door, dus zal kokkie nog steviger vasthouden. Ha ha, ha. Verder niets aan overgehouden dan wat zere ledematen?
@Beps: Succes straks bij de HA en wie weet mag je wel ff aan de HP’s. Geeft soms echt wel even rust!
@Bloem: Ook succes met de testjes van??? Studie of gezondheid?
@Cynthia: Nou, weer even geduld hebben dus. Kan je weer wat langer sparen.
Verder heb ik Jac nog even langs zien komen. :dag:
Linda denk ik werken en stuurt dubbele kaartjes. lol2
Raak inderdaad alweer de laatste week… dus geniet er nog van meissie en breng wat warmte voor ons mee. Niet teveel meer in de zon gaan liggen hoor… oh nee, dat deed je al niet. Was TE warm he!!! :vak02: He bah… wat vervelend dan!
Zo, nu ff mijn bakkie leegdrinken en dan na de lunch even zien dat we eruit komen.
Goedemorgen, ik zit aan mijn ontbijtje en sluit me even aan bij de prima update van Roanna. Kijken jullie allemaal goed uit voor de gladheid. Hier idd laatste week, volgende week woensdag zijn we weer thuis. Dus gaan nog even dubbel genieten Fijne dag iedereen :dag:
zo… ik ook weer terug, ging gelukkig vlotjes allemaal, wel 8 testen :retard:
@ roanna nee was van de integratietraject, testen qua niveau en voordigheden/competenties/zelfbeeld weet ik wat allemaal
daarna ff bij schoonzus langs geweest op t werk, nieuwe hrnbch open hiero in de buurt en was nog niet wezen kijken, mooie kerstafdeling en veel inspiratie opgedaan op de poster/wandbekleding afdeling… zucht…
daarna ff doorgegaan naar t kappertje, puntjes maar wel weer lekker
kreeg tussendoor nog een mail van weer iemand uit het schaatsen, dus daar kan ik nu druk mee aan de slag of ze mn foto’s kunnen gaan gebruiken (wel betaald) maar moet dus even een inventarisatie maken en een offerte… spannend…!