Turkish Tea Time

Ik dacht hetzelfde…biorb??? Jaja…vast lol2!!!

Ondertussen ‘opgefrist’ maar… het is het niet nog

misschien hebben jullie al gegoogeld maar hier is hij dan.

http://wzus1.ask.com/r?t=a&d=us&s=a&c=p&ti=1&ai=30751&l=dis&o=13047&sv=0a5c4233&ip=5354c5c4&u=http%3A%2F%2Fwww.thegreenhead.com%2Fimgs%2Fultimate-fish-bowl.jpg

Morre.

Ben ik dan de enige die wel goed ( chemisch ) geslapen heeft? lol2

@Viva: Nou, toen ik het las…dacht ik ook even aan zo’n eng beest, wat je zoon heeft. Maar gelukkig zijn het gewoon hele mooie vissies.

Ik net nog even de laatste kaartjes geschreven en gaan zo op de post, als ze daar tenminste werken en neem dan meteen even wat schapjes mee.

Laterssss :dag:

Viva,dat ziet er wel strak uit,mooi hoor.

Roanna,volgens mij staken ze vandaag,maar ja bezorgt zullen ze vast wel een keer worden,voorzichtig he op sommige plekken is het nog glad.

het zal wel weer verschillend zijn toch met de post? De vorige acties heeft mijn woonplaats niet meegedaan, maar goed misschien vandaag wel…
@viva: ziet er leuk uit maar idd ik had er ook nog nooit van gehoord.
@roanna: heeft goed geslapen… en van de weinigen??? hahaha
zit een verjaardagscadeau voor vaders te zoeken.
Zijn mobiel vertoont rare kuren… dus ff kijken. Hij zit bij mij op het abo dus hij krijgt geen nieuwe. Was toen 5 jaar geleden dan kon hij bij mij op dat was weer goedkoper hahaha.
Hij betaald 8 euro nu voor een abo waar normaal 20 euro voor staat. Dus dat schilt!

Goedemorgen, ben er weer vroeg bij 06.50 nu lol2
Hier alles ok, boot is ook op Bonaire zijn gisteren heerlijk gaan varen
Viva : een een woord joh voor een vissenkom hihi, fijne vakantie !
Roanna : door de gladheid aan het baggeren om de kerstkaarten te versturen
Trl : toch gezellig nog visite gehad op de verjaardag
Bloem : kan door de herrie niet studeren, schiet niet op dan he, suc6 met je visitekaartjes
Beps : niet lekker geslapen vannacht, nog vermoeid van je huwelijksnacht ???
Cyn : leuk, Tarkan !!! ben nu benieuwd naar volgend appartement. Nog een nieuw spel gescoord ook
Jac : ondanks vakantie vroeg op voor neefjes en nichtjes, gezellig toch
Linda : gebit op orde laten maken, kun je weer een tijdje tegen
voor iedereen een fijne dag :dag:

Raak: wij willen ook zon! :frowning:

hier is zon hoor, zou alleen niet in mn bikini buiten gaan liggen…

ikke net mega groot dilemma… een magazine mailde me, of ze mn foto op de cover (!!) mochten gebruiken (4000 oplage) maar ze hebben geen budget… natuurlijk mega vereerd, maar ja, kan natuurlijk niet mn foto’s weg blijven geven en je maakt mij niet wijs dat er helemaal geen budget is, anders dan maak je geen glossy van 88 pagina’s… ja toch? maar goed, groot dilemma dus, wil wel dat ze mn foto gebruiken en bedrag dat ik vraag zet nog geen zoden aan de dijk, maar gaat om het principe… maar wil ook niet dat ze afhaken omdat ik geld vraag voor de foto… archhhh… maar goed… antwoord gegeven en nu afwachten…

voor de rest druk bezig geweest met de ban van jenny. ik heb daar helemaal nix mee te maken maar ze vertelde het me op FB… kom nooit meer ergens anders dan hiero, wil er allemaal nix meer van weten, maar goed…

visitekaartjes en buttons zijn mooi geworden, nu afwachten tot ze bezorgd worden. misschien hebben jullie de buttons al gezien in de webshop van mn site…?
nix gedaan dus, maar wel mega druk

ben nog steeds aan het blaffen, niezen en snuiten, dus sporten heb ik ook al 3 weken niet gedaan ofzo… net als studeren… ugh… slecht!

@ viva hahaha das gewoon een duur woord voor een vissenkom dus! hahaha wel mooie vissies erin, ga jij ook zulke nemen? als je dan zegt de vissies voeren dan is de vraag op FB of in het eggie

voor de rest ff niet zo bij… sorry!

Ik wou ook net zeggen. Hier hebben we een strak blauwe hemel en de :zon02:, alleen… tja, je moet er niet in gaan liggen. Dan staat alles stijf!

@Raak: Enneh… Raak… nou sneeuw ligt hier al bijna niet meer, maar we gingen net ff lopend naar het WC en op zo’n tussenpad lagen nog van die plakkaten ijs en we liepen gearmd ( bang om te vallen ) en ja hoor… daar ging kokkie met de boodschappentas. Ik kon hem niet meer houden en deed het bijna in mijn broek van het lol2 lol2. Gelukkig had hij zich niet bezeerd. Arme oude stakker.

Hebben jullie nu zelf al een boot? Echt :cheer: Mooi hee!!! Geniet!!!

@Bloem: Ja, inderdaad een dilemma. Ik weet ook niet wat ik zo gauw zo moeten doen. Tis voor je eigen misschien wel een opstap, maar waar ligt de grens!! Ik hoop dat je er uit komt.

Dat van Jenny had ik ook een beetje gevolgd en dat meer om de reden van die backpack ( waar ik ook uitleg om gevraagd heb) waar we nooit een juist antwoord hebben gekregen. De rest weet ik niet en bemoei me er ook niet mee, maar vind het wel jammer dat ze geband is. Ze wist veel!!!

@Viva: Ik heb uiteraard ook even gegoogled en het is inderdaad een sejiek woord voor een sejieke vissekom. Vind het trouwens wel zielig dat alleen maar in het rond kunnen zwemmen. lol2

Heb van Jenny’s niet meegekregen maar er is wel antwoord over dat backpack-ding geweest:

Per ongeluk is 2009 en 2010 bij elkaar gekomen met lid kiezen om te winnen
Daarna is bij de gever van het backpack gevraagd of die konden helpen en uiteindelijk is er een tweede backpack weggegeven
Eea heeft een of twee weken geduurd omdat ook Nomad(meen ik) benaderd moest worden en antwoord moest geven.

@Bloemmie:en je bedrag verlagen?? Zoals je zelf al aangeeft: iets budget moet er toch wel zijn…

Rubbie weg. Ik in een giga dip. Gewoon teveel hooi op m’n vork gehad dus dem boog sttat (te) gespannen. Morgen afspraak bij de arts. Misschien ff een chemisch zonnetje, om het wat ‘zonniger’ in te zien(al schijnt hij hier ook)

@Beps: Oke, dan weet je meer dan ik. Logisch, want jij zit ook in het forumteam. Ik had alleen doorgekregen dat er een vergissing was gemaakt en dat er een nieuwe verkregen zou worden en die was inmiddels al aan Roberts toegekent. Maar over een antwoord hebben ze wel heel lang gedaan en daar was ik het met Jenny mee eens. Echt een goede uitleg is er m.i. niet gegeven. Maargoed, waar maak ik me nog druk om? Had ik hem mogen winnen, had ik 'm toch weggegeven, daar gaat het ook helemaal niet om, want ik gebruik zo’n backpack van mijn leven toch niet, maar vind dat als iemand wat constateerd en het doorgeeft, er wel beter gecommunisseerd mag worden. Genoeg hierover!!

Enneh… ik denk als dit weer zo aanhoud, ik ook in een gigantische dip kom. Meen ik echt. Ik kan hier echt niet ( meer) tegen. En nu gaat jou Hubs ook nog weg. Nou, probeer het rustig aan te doen en inderdaad liever even met je arts erover praten. :kus:

Daarom ben ik ook wel blij met het zonnetje van vandaag.

En daarom Bloem… mocht ik de mogelijkheid en het geld er voor hebben… wil ik best 3 maanden in warmere oorden doorbrengen in de winter. Wie weet!!! Ooit!!! :wink:

Beps & Roanna: :kus:

Bloem: tsja… dilemma inderdaad… aan de ene kant super gaaf, maar aan de andere kant, waarschijnlijk voor elke andere foto zullen ze ook moeten betalen…

Roanna,ach arme kokkie,maar gelukkig niks gebroken.En maak je borst maar vast nat,want voor morgen wordt er weer sneeuw voorspelt.

Bloemie,helaas werkt je site of de link hier niet.En ik zou ook zeker wel geld vragen,voor niks gaat de zon op.En net wat Roanna zegt het is een kleine opstap dus het begin is er.

Bloem : hier werkt de site wel, ziet er leuk uit joh die buttons. wat betreft je dilemma : persoonlijk zou ik het niet voor niets doen, dan is het einde nl. zoek, probeer een compromis te sluiten zoals gratis dat blad voor een tijd of iets anders via een van hun sponsors.
Roanna : ach wat zielig voor Kokkie, wordt masseren strakjes he. Enne hier kan ik ook ff niet in de zon liggen…het is te warmlol2lol2
Beps : doe je rustig aan meisje en goeie beslissing om even langs de dokter te gaan

@Cyn: Wanneer weet je wat over die andere woning dan??

@Raak: Geniet maar lekker hoor, hier komt het allemaal uiteindelijk wel goed…

@Roanna: :kus: gewoon voor jou ;)!!!

en toen… lekker met mn Pad op de bank denk ik…

Linda,bedankt voor je 2 kerstkaartenlol2

Cyn,er komen ongeveer 1000 punten je kant op,ze zijn onderweg.

ik geloof dat ik elk moment een telefoontje van jochem uytehagen kan verwachten… hahah

ben al heel de dag aan de telefoon met mn BFF’s, heb me ook maar inschreven voor een uitkering, want verwacht niet voor het einde van het jaar een baan te krijgen :frowning:

@Bloem: :cheer: :cheer: :thumbsup:

@Bloemmie: Was heerlijk je weer ffies te horen(al heb ik meer zitten mopperen dan naar jouw geluisterd :wink: errug ben ik hoor…)

Ik ff aan de gewone compie :wink: zo een bakkie en een verlengsnoer, mn pad is leeg haha

hihih hij heeft meteen 50% van de bloemmie familie gesproken… hij had het verkeerde nr gedraaid en aangezien mn broer en ik bijna hetzelfde nr hebben, had ie eerst mn broer aan de lijn… hahaha zo grappig… maar goed, de foto komt dus op de cover (gratis) en ze sturen magazine op… nou ja, vooruit dan maar :wink: