Hello meiden…daar is ze weer…en VAKANTIE jaaaahh tot dinsdag na de oud en nieuw…heb steeds problemen met facebook, en dan weer met ww…denk dat ik de pc even moet verversen denk ik. Even een scan erover heen en dan maar zien.
Tlr. nog gefeliciteerd met je verjaardag
Cyn naar tarkan.
Beps is onrustig en de adressen weer kwijt.
Bloemmie nog grieperig??
Roanna heeft alles af gemaakt bij de makelaar
Mk ook druk in de weer, om het huis in kerstsfeer te krijgen
Raak ligt nog op het strand.
en even een vraagje, wat is leuker qua winkels/ Belek of Kemer////dat is de vraag van een kennisje van mij, ik ben in beide plaatsen niet geweest, wie kan me het antwoord geven.
@Viva: Ik had al zo’n idee, maarja… het is je gelukt. Verder alles goed daar aan zee en van der zee? Ik ben ook in beide nog niet geweest en ik denk, dat ik daar op ook nooit zal komen. Trekt me niet zo!!
@Beps: Ik zet ze zo ff voor je op de mail. Een momentje dus. Alhoewel er daar 2 op ontbreken die ik niet heb, maar hier kom je al wel een eind mee.
@Cyn: Ik moet zo schappjes doen, dus kaart je kaartje met inhoud die kan op. Enneh… graag gedaan hoor!
@roanna: had de lijst net ook al naar beps gestuurd haha
Straks naar tandarts dan wordt een groot gat gevuld. Volgende maand nog een afspraak maken bij de kaakchirurg om een verstandskies te laten verwijderen
Zo meiden, net J&H uitgezwaaid, die kwamen nog een verlaat bakkie doen voor onze trouwdag. Daarvoor de logeerpuber(hij noemt zich nu mn I-Kid haha…) hier gegeten…
Ben het ff kwijt, maar Viva vakantie(Genieten meis…) Linda kaakchirurg, en ehhh Roanna verwacht 4 kaartjes ondertussen denk ik…(maar ik heb de lijst weer ;)!! Thanks all)
Nu op naar de markt oh nee, gewoon slapen ben doooooodmoe
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
jaook ik wakker, ben er wel maar ben er ook niet…zelfde als Beps half dood geweest vannacht…zal wel aan het weer liggen…Ik vandaag visjes kopen voor mijn biorb zo gaaf he dat ding, maar zo duur, maar nu er dus een via de marktplaats. Dus ik kan visjes uitzoeken.
ik ook uit mijn bed gerold… bahbah maar ik moest mijn neefjes naar school brengen.
En die kwamen om 07:45 al… lekker hoor in je vakantie hahaha
Maar morgen mag ik iets langer liggen want mijn nichtje komt pas om 11:30 tot 17:00.
Kijk dat zijn betere tijden.
Nu gelijk maar de boodschappen in huis gehaald, dan hoef ik dat de rest van de week ook niet meer te doen.
En nu relax time hahaha