Turkish Tea Time

TRL: ja klopt… maar ik rij altijd al voorzichtig… en winterbanden zijn geen garantie dat je niet gaat slippen of wat dan ook :wink: Dus ik doe uiteraard gewoon lekker voorzichtig! Ben zoiezo geen harde rijder…:wink:

Hier ligt ondertussen tussen de 12 en15 cm sneeuw…and it is stil going on…blehhhhh

Morgen. :dag:

@Viva: Nee, zo erg is het hier gelukkig ( nog ) niet, maar heb het meegekregen net via de radio wat een toestanden in het westen en met name aan de kust en Zeeland die trouwens nog een portie kan verwachten. Volgens mij is hier niets meer biijgekomen sinds gistermiddag/avond en het is nu al een tijdje droog, maar wel helemaa wit! :mad:

Nou meid… aan de slag met je schuiver. Zie dat je er door komt, maar kijk goed uit he!! Overal is het mega glad.

@Bloem: Ik heb het wel een beetje meegkregen van Jenny en had gister al gestemd. Ik ben er ook helemaal niet over te spreken, maargoed wie ben ik!!!

Daarom Bloem… de winter is nog maar net begonnen en dan te bedenken dat we nog zo’n maand of 3 moeten, wor ik er nou al depri van. :drugged:

@Beps: Hoest nou meid. Lekker gechild nog gisteravond? Bietje opgeknapt?

Ik ga nu ff aan de boven rituus. Laterssssssssssss :dag:

Blegh! Vluchten die geannuleerd zijn… Bah bah bah… Lang leve de klote sneeuw! :frowning:

Net paps afgebeld ik ga er niet doorheen…hij heeft niets nodig. Dus waarom het opzoeken.
nou schuiven heeft nog geen zin, het sneewt als een idioot.

Sorry ik ga ff off the record,mijn excuses!Ze hebben mijn peiling ban terecht of niet terecht verplaatst naar het indonesieforum(zie draadje in mijn handtekening)
Waar het in anonimiteit kan doodbloeden.Hun uitleg wwz zal weer zijn(we groeperen alle draadjes in één item)ik riek censuur en nog geen klein beetje!

:frowning: Schiphol is dicht… Dus kunnen wij weer alles oplossen… blegh blegh blegh! :frowning:

Hier begint het nu ook zachtjes te sneeuwen

mogguh

owh ik dacht dat ie helemaal gedelete was…
anyways, witte wereld hier… veel te doen… aan de slag!

Ik vind dat we hier niet over die peiling hoeven te praten, daar is die peiling voor.

Of ik het er wel of niet mee eens ben, als ik daar een reaktie op geven wil, kan dat in de peiling!!

Zo terug naar vandaag…
Slecht geslapen, voel me prut!!!
Pillen moeten helpen, maar dat gaat langzaam. De meisjes ook aan de rustmiddelen(homeopathisch) ivm vuurwerk. Dus het huis hier is onder de dope…lol2…Rubbie moest, zo zei de HA maar een borrel nemen ;)!!!

Sneeuw hier nog niet zo erg, maar het sneeuwt wel. Amsterdam was inderdaad erg, dus Schiphol snap ik wel dat die dicht is. Hou mn hart vast voor het weekend en vanavond met werken…

Daar heb je 100% gelijk in Beppie,daarom mee had ik al van tervoren mijn excuses gemaakt.
Ik zocht een beetje steun van het Turkije forum!
Nogmaals mijn excuses hiervoor!
georges.

Viva : wat een plaatje en een berichten, straks kan ik niet naar huis als dit zo doorgaat
Roanna : meis niet in een dip raken hoor
Trl : fiets helemaal bevroren, kijk je goed uit, 2 x vallen is wel genoeg he
Beps : pillen helpen nog niet echt, duurt wel even, helaas
Bloem : is al druk aan de slag
Cyn : vandaag weer veel problemen op te lossen waarschijnlijk
Beps : ik vind eigenlijk wel dat Georgessiam er ons op mag wijzen wat er allemaal gebeurt op het moment. Betekent niet dat er hier over gesproken hoeft te worden. Ik doe dus ook aan geen enkele quiz meer mee voortaan

Georges ik heb mijn mening gegeven in het betreffende topic

Zo bedoel ik dat dus ook: Als je het je aantrekt: reageer daar!!!
Ik vind nl niet, dat we ‘moeten ronselen’ om iets onder de aandacht te brengen.

Nogmaals: ieder voor zich: dit is mijn mening!
(ben gelukkig best ‘geirriteerd’ door mn dip. kan hier mn negatieve energie in kwijt :unibrow:)
(en voor hen die me minder kennen: dit is mijn humor, meen er geen hout van lol2 van die negatieve energie :slight_smile: )

Beps gooi je :mad:negatieve energie hier maar neer:beef:…enne we kennen je hoor meis:kus:…

@Raak: Natuurlijk kunnen jullie wel terug komen. Al zal ik je met de arreslee van Schiphol op moeten halen!!!. Je bent al lang genoeg weggeweest. lol2 lol2

@Beps: Zo is dat. Gooi je haar hier maar los. En met die happydepeppypils… stap voor stap he!!! Als het goed is, gaan ze hun werk echt wel doen.

@Cynthia: Pfff… lekker werkje weer he!!!Iedereen weer op de hoogte brengen en jullie mogen het allemaal weer aanhoren zeker! Sterkte ermee!

Nou, wij net weer ons leven gewaagd en zijn er weer heel vanaf gekomen, maar wat glad hier en daar. Hier sneeuwd het nu ook weer een beetje. Bah… en wou ik weg… last minute naar de Canarische eilanden… vliegt er niks. lol2

Enneh… mijn mening bij dat geval daarboven… heb ik al meedere keren gegeven.

Jullie wel Viv, maar anderen lezen ook mee…

Ik ga EINDELIJK douchen en alles klaar zetten voor t werk…

Roanna: gelukkig begrijpen de klanten het wel… Wij, maar ook Schiphol kan hier natuurlijk niets aan doen…

Dus komt wel goed :smiley:

Hier valt alles nog mee met de sneeuw, het is nog niet eens 1 cm… misschien komt het nog.

MK; meen je dat nou? Haha lekker zeg!